Racing PC PS5 PS4 XBOX F1 22

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
f122.png


release: 1 juli 2022
genre: racing
dev: Codemasters

Met nu ook de Pirelli Hot Laps; en op PC is er voortaan officiële VR-support.

Enter the new era of Formula 1® in EA SPORTS™ F1® 22, the official videogame of the 2022 FIA Formula One World Championship™. Take your seat for a new season as redesigned cars and overhauled rules redefine race day, test your skills around the new Miami International Autodrome, and get a taste of the glitz and glamour in F1® Life. Race the stunning new cars of the Formula 1® 2022 season with the authentic lineup of all 20 drivers and 10 teams, and take control of your race experience with new immersive or cinematic race sequences.

Create a team and take them to the front of the grid with new depth in the acclaimed My Team career mode, race head-to-head in split-screen or multiplayer, or change the pace by taking supercars from some of the sport’s biggest names to the track in our all new Pirelli Hot Laps feature.

Formula 2, the ultimate training ground for F1, is also included, with short, medium, or full season options plus 2021 and 2022 season content.

F1® 22 also includes VR compatibility on PC via Oculus Rift and HTC Vive to give you the ultimate immersive F1® experience.

 
Tis idd niet dezelfde engine, ziet er niet naar uit dat dat ook snel gaat veranderen. Zou ze liever naar Unreal engine 5 zien gaan ipv de EGO engine die al altijd is gebruikt.
 
ik ben eigenlijk meer enthousiast over die manager, dan voor dit. ik heb een paar 100 uur gestoken in '19, '20 en '21, maar uiteindelijk is het idd allemaal hetzelfde.
 
ik ben eigenlijk meer enthousiast over die manager, dan voor dit. ik heb een paar 100 uur gestoken in '19, '20 en '21, maar uiteindelijk is het idd allemaal hetzelfde.
This. Ik kijk echt uit naar die F1 manager game. Heb F1 21 gekocht en eigenlijk nauwelijks gespeeld.
 
Zelfde bedje ziek als alle andere sportfranchises, kwa development kunnen er op op een jaar tijd gewoon niet genoeg echte veranderingen gebeuren dus krijg je 2-4 jaar praktisch dezelfde game, maar dan met geupdate liveries en teams. Ik kijk toch ook wel uit naar eens een nieuwe engine voor F1 games.

Anyway, zal deze ook wel oppikken eens hij in korting staat.
 
na enkele jaartje F1 geskipt te hebben lijkt me deze (y) en moest deze of volgende ooit in PS VR komen 😍
 
Zelfde bedje ziek als alle andere sportfranchises, kwa development kunnen er op op een jaar tijd gewoon niet genoeg echte veranderingen gebeuren dus krijg je 2-4 jaar praktisch dezelfde game, maar dan met geupdate liveries en teams. Ik kijk toch ook wel uit naar eens een nieuwe engine voor F1 games.

Anyway, zal deze ook wel oppikken eens hij in korting staat.
Als ik in een preview de zelfde interviews en animaties zie weet ik genoeg :laugh:
 
Mja, maar er wel supercars in proppen... Veel voeling met de playerbase hebben ze niet denk ik.
 
Als je het filmpje bekijkt ziet het er idd gewoon F1 2021 uit. Enige dat veranderd is zijn gewoon de auto’s met livery en de nieuwe circuits. Had toch gehoopt op iets meer, zeker nu met de ps5 en Xbox series x.

En die supercars interesseren mij nu niet echt in een F1 game.

Ik koop ook geen fifa om dan te kunnen golfen tussen de matchen door ofz.
 
De aanwezige supercars zouden gelekt zijn:

  • McLaren 720s
  • McLaren Artura
  • Ferrari F8 Tributo
  • Ferrari Roma
  • Mercedes AMG GTR Pro
  • Mercedes AMG GT Black Series
  • Mercedes AMG GTR (Safety Car)
  • Aston Martin Vantage F1 Edition
  • Aston Martin DB11 AMR
  • Aston Martin Vantage (Safety Car)
Volgens de geruchten zouden de safety cars enkel bij de Chamions Edition zitten. Indien je de gewone versie hebt zou je deze auto’s enkel via pitcoins (microtransacties) kunnen kopen.
 
waarom moeten er uberhaupt supercars zitten in een F1 game?

da's zoals basketploegen in FIFA?
 
Terug
Bovenaan