Shooter PS5 PS4 Resistance: Retribution

Jonas89

Member
Platinum Trophy
resret.png


release: 20 februari 2024
genre: shooter
dev: Bend Studio

Port van de PSP-game uit 2009.

Experience Resistance: Retribution originally released on the PSP™ (PlayStation®Portable) system, enhanced with up-rendering, rewind, quick save, and custom video filters.

Fueled by vengeance, former British Marine James Grayson intends to destroy the Chimeran conversion centers at any cost. Enlisted by the European resistance, The Maquis, he soon learns the Chimera have evolved a new method of converting humans. Set after events in Resistance: Fall of Man™, the war for Europe continues.

 
In plaats van dat we eindelijk de trilogie speelbaar op ps4/ps5 krijgen. :sop: Ik weet dat ze niet goed verkocht werden, maar die games hadden (voor hun tijd) een goede campaign, deftige enemy-AI, fijne wapens in de typische insomniac-stijl... :love:

Retribution heb ik nooit gespeeld en heeft een metacritic score van 81, dus misschien is het nog wel iets... Blijft natuurlijk een psp-game tegenover de ps3-klassiekers met hun veel grotere schaal.
 
In plaats van dat we eindelijk de trilogie speelbaar op ps4/ps5 krijgen. :sop: Ik weet dat ze niet goed verkocht werden, maar die games hadden (voor hun tijd) een goede campaign, deftige enemy-AI, fijne wapens in de typische insomniac-stijl... :love:

Retribution heb ik nooit gespeeld en heeft een metacritic score van 81, dus misschien is het nog wel iets... Blijft natuurlijk een psp-game tegenover de ps3-klassiekers met hun veel grotere schaal.
Ik zou toch graag een nieuwe resistance hebben, vond dat zeer leuke shooters.
 
In plaats van dat we eindelijk de trilogie speelbaar op ps4/ps5 krijgen. :sop: Ik weet dat ze niet goed verkocht werden, maar die games hadden (voor hun tijd) een goede campaign, deftige enemy-AI, fijne wapens in de typische insomniac-stijl... :love:

Retribution heb ik nooit gespeeld en heeft een metacritic score van 81, dus misschien is het nog wel iets... Blijft natuurlijk een psp-game tegenover de ps3-klassiekers met hun veel grotere schaal.
Ik heb ze allemaal gespeeld zelf die op de vita, ik wist niet dat er op psp ook eene was.
Ben er mee bezig nu controls voelen wel niet goed aan.
 
Terug
Bovenaan