Ex on the Beach: Double Dutch

Spoiler alert: volgend jaar doet Kamal mee!
Kharmach? Ik denk dat hij een van de weinige mensen is die nog flauwere moppen tapt dan de courante bende bijstandstrekkers die ze in dat huis smijten.

Bestaan er al vliegtuigen die zoiets kunnen opheffen trouwens?
 
Bwa, een borstvergroting kan veel redenen hebben natuurlijk. Kan me best voorstellen als je bijna niks hebt, dat je ze laat vergroten. Niet dat het mijn voorkeur is, maar zeker niet per definitie een afknapper.
Mijn nicht heeft ook valse maar je ziet het amper daar door had ze bijna niks. In zo gevallen heb ik daar geen probleem mee of mensen die borstkanker hebben.
 
Man man, die Romee laat zich zo bezeiken dat het geen naam meer heeft. Dan legt ze ook steeds de focus op Giovanna terwijl Luca gewoon overal meer weg komt. Ik kan er niks aan doen zegt hij :rofl: . Romee haar "stoere" houding maakt wel echt geen indruk op iemand. Het is ook altijd hetzelfde. Hoe stoerder ze proberen te doen, hoe harder ze bezeikt worden en de mannen komen overal mee weg.

Ook goed dat Joey (?) Lynn op haar plaats zet. Wat een irritant mens is dat.

En go Jennifer! Ik vind haar geweldig 👏
 
Man man, die Romee laat zich zo bezeiken dat het geen naam meer heeft. Dan legt ze ook steeds de focus op Giovanna terwijl Luca gewoon overal meer weg komt. Ik kan er niks aan doen zegt hij :rofl: . Romee haar "stoere" houding maakt wel echt geen indruk op iemand. Het is ook altijd hetzelfde. Hoe stoerder ze proberen te doen, hoe harder ze bezeikt worden en de mannen komen overal mee weg.

Ook goed dat Joey (?) Lynn op haar plaats zet. Wat een irritant mens is dat.

En go Jennifer! Ik vind haar geweldig 👏
Romee is gewoon pure trailer trash, walgelijk. Die zet haar hele zelfwaarde buitenspel. Alles opofferen op een vingerknip voor een kerel die haar openlijk behandeld als random slet nummer zoveel. En zij aanbidt die kerel want als hij na zijn misstap terug naar haar komt denkt ze dat ze zelf nog steeds iets waard is en de enige negatieve factor in de optelsom is die kwaadaardige vrouw die haar vent heeft verleid.

Ze ziet er dan ook uit als een puber die heeft besloten om voor de eerste keer in zijn leven stoer te zijn. Gek postuurtje, domme blik, stemmetje al op randje van doorslaan want de adrenaline giert al door haar lijf omdat ze heeft besloten dat ze haar domme act moet gebeuren om geen gezicht te verliezen. Waanzinnig dom. Gewoon 3x slagen en verwondingen aan haar broek, een stel kletsen en een week afkoelen aub. Die Luca kruipt toch op alle vrouwen, das uw partner. Die andere mensen hebben niets met u te maken en geen verantwoording af te leggen.

Zo een mensen blijven heel hun leven achter venten lopen die hen amper zien als een mens, laat staan als een gelijke partner die respect verdient.
 
Wat een reünie haha. Ik dacht eerst dat het wat in scène was gezet maar op het laatste bleek het tot wel for real 😆

Die whatsapp groep moet goud waard zijn 🤓
 
Laatst bewerkt:
Vorige week voor de allereerste keer naar dit programma gekeken. Ik ken het concept niet en weet totaal niet wat de opzet is. Maar wtf was dat zeg. Als dat hetgeen is waar de jeugd naar kijkt en iets moet van opsteken op gebied van waarden en normen zijn we toch ver van huis.

Kickboxer dude gaat iedereen kapotneuken. Tweeling trailer trash die zo afgeleefd klinkt als een vuilzak was bezig over een 'kankerlelijk wijf' en 'we gaan ons tieten het werk laten doen zodat ons kut eens goed gevuld kan worden'.

Afgelopen zondag terug gekeken. Toen gingen ze op de 'vuist'. Geen idee waarom.

Ik verlang al tot volgende week.
 
Vorige week voor de allereerste keer naar dit programma gekeken. Ik ken het concept niet en weet totaal niet wat de opzet is. Maar wtf was dat zeg. Als dat hetgeen is waar de jeugd naar kijkt en iets moet van opsteken op gebied van waarden en normen zijn we toch ver van huis.

Kickboxer dude gaat iedereen kapotneuken. Tweeling trailer trash die zo afgeleefd klinkt als een vuilzak was bezig over een 'kankerlelijk wijf' en 'we gaan ons tieten het werk laten doen zodat ons kut eens goed gevuld kan worden'.

Afgelopen zondag terug gekeken. Toen gingen ze op de 'vuist'. Geen idee waarom.

Ik verlang al tot volgende week.
you're in for a treat :woohoo:
 
Terug
Bovenaan