Ex on the Beach: Double Dutch

De marginaliteit van Jonna, Joey, Dylan en anderen werd nog eens bevestigd toen ze meteen op de nieuwe vlogen toen hij Joey er uit smeet.

Hopelijk kan je bij de productie toch een klacht indienen voor dit soort aggresief gedrag.
 
De marginaliteit van Jonna, Joey, Dylan en anderen werd nog eens bevestigd toen ze meteen op de nieuwe vlogen toen hij Joey er uit smeet.

Hopelijk kan je bij de productie toch een klacht indienen voor dit soort aggresief gedrag.
Echt ongelofelijk, vliegen daar met zijn allen op.
 
De marginaliteit van Jonna, Joey, Dylan en anderen werd nog eens bevestigd toen ze meteen op de nieuwe vlogen toen hij Joey er uit smeet.

Hopelijk kan je bij de productie toch een klacht indienen voor dit soort aggresief gedrag.
Gewoon afknallen. Die mensen mogen zich niet voortplanten.
 
Degoutant inderdaad. Ik moet haast denken dat het in scene is gezet want het wordt op den duur een zware liability voor de productie? Dat rondvliegend glas in het bijzonder... Eeeh moet daar ene een glas smijten met permanente gevolgen vooraleer ze ingrijpen? Jezus.

Zet die minstens een dag/avond in cooldown.
 
Ik heb alleen een stukje van de eerste aflevering gezien, en toen een zekere Ellen of Elien (idk en idc) zei van "ik ben nog maar op m'n 18 ontmaagd, maar zit ondertussen al boven de 50 😁😁😁😁".

Eigenlijk is dat wel goed, want zo weet de onwetende kijker/zapper dat je toch echt met de marginaalsten onder de marginalen te maken hebt.
De grootste verwezenlijking die die ooit gaan bereiken is een OnlyFans-account, een round tripje naar Turkije en wat gratis drank omdat ze worden uitgenodigd in The Villa/Carré/... om wat andere losers naar dat feestje te lokken. :oi22:
 
Ik heb alleen een stukje van de eerste aflevering gezien, en toen een zekere Ellen of Elien (idk en idc) zei van "ik ben nog maar op m'n 18 ontmaagd, maar zit ondertussen al boven de 50 😁😁😁😁".

Eigenlijk is dat wel goed, want zo weet de onwetende kijker/zapper dat je toch echt met de marginaalsten onder de marginalen te maken hebt.
De grootste verwezenlijking die die ooit gaan bereiken is een OnlyFans-account, een round tripje naar Turkije en wat gratis drank omdat ze worden uitgenodigd in The Villa/Carré/... om wat andere losers naar dat feestje te lokken. :oi22:

Dat zou ik nu ook niet zeggen. Vroeger waren dat gasten die terecht aan het OCMW of langs de straat eindigden. Tegenwoordig worden die smoorrijk met hun marginaal gedrag en een instagram account.
 
Dat zou ik nu ook niet zeggen. Vroeger waren dat gasten die terecht aan het OCMW of langs de straat eindigden. Tegenwoordig worden die smoorrijk met hun marginaal gedrag en een instagram account.
Echt rijk worden die zelden hoor, eigenlijk nooit. Dat is één jaar actes de présence en die gooien dat geld er door. Direct dikke auto leasen, dik horloge, dure kleren en een jaar later droogt de bron op en is het klaar.

En vaak vergeten belastingen/rsz te betalen.

Een jaar later zijn dat vaak nobodies hoor.
 
Dat zou ik nu ook niet zeggen. Vroeger waren dat gasten die terecht aan het OCMW of langs de straat eindigden. Tegenwoordig worden die smoorrijk met hun marginaal gedrag en een instagram account.

Smoorrijk? Als er al zijn die geld verdienen zijn het die vrouwen met hun OnlyFans. Ik zie niet op welke manier die gasten geld verdienen buiten tijdelijk wat meer volgers op hun instagram. En zoals @Marsu al zegt, zo van die mensen worden vaak nog sneller vergeten dan dat ze 'populair' worden.
 
Wauw, net die bewuste aflevering gezien.
Wat een triestige bende, had ik Lex geweest ik was het daar gewoon al afgebolt.
Waarom iedereen ineens jonna steunt snap ik ook niet, die trans is daar ook maar wat voor boel te zorgen.
Zelfde met die cynthia, hoe je met zo een air kunt binnenkomen. Is dan nog de lelijkste dat er loopt misschien.
Al die drank erbij helpt natuurlijk niet, zorgt wel voor goede tv maar het moeten u kinderen of familie maar zijn..
Volgende aflevering precies toch weer een gevecht.
 
Idd, die laatste aflevering, stond in de sterren geschreven dat diene Joey ging moeten vertrekken, en direct op zen margi's beginnen vechten, was ook al bij million dollar island.

Margi TV
 
Smoorrijk? Als er al zijn die geld verdienen zijn het die vrouwen met hun OnlyFans. Ik zie niet op welke manier die gasten geld verdienen buiten tijdelijk wat meer volgers op hun instagram. En zoals @Marsu al zegt, zo van die mensen worden vaak nog sneller vergeten dan dat ze 'populair' worden.
Dien Diaz verdiende na zijn deelname vlot +10k per weekend voor wat act de présencekes in clubs etc. Aangezien hij nog thuis woont zal het er ondertussen inderdaad wel door zijn..
 
Dit moet toch allemaal gescripted zijn? Eerst vechten en boel maken en dan de dag erop precies weer beste maatjes zijn? Ofwel zijn die gewoon zo dom dat ze dat direct vergeten. Blij dat piepstemmetje en opgeblazen bimbo naar huis zijn. :D

Nuja ik vind wel dat sommige van die vrouwen en mannen zo lelijk zijn zowel vanbinnen en vanbuiten dat ik geen flauw idee heb waar zij hun zelfvertrouwen halen.
 
Dit was toch echt een idiote actie van onze Lex.

Op het eerste zicht zag die nieuwe er wel niet uit als een transgender :unsure: . In tegenstelling tot die andere.
 
Dan laat die zich nog wat opsteuken door Jonna en gooit hij twijfelend dat glas over die zijn borstkas. Ik had medelijden met Lex, toen de groep zich tegen hem keerde, maar die jongen is wel echt koekenrond, zoals een wijs man ooit zei :unsure: .

En dan Dylan die ruzie weer op het einde. Zo beschamend allemaal.
 
Dan laat die zich nog wat opsteuken door Jonna en gooit hij twijfelend dat glas over die zijn borstkas. Ik had medelijden met Lex, toen de groep zich tegen hem keerde, maar die jongen is wel echt koekenrond, zoals een wijs man ooit zei :unsure: .

En dan Dylan die ruzie weer op het einde. Zo beschamend allemaal.
Spijtig dat dat niet geëscaleerd was
 
Dan laat die zich nog wat opsteuken door Jonna en gooit hij twijfelend dat glas over die zijn borstkas. Ik had medelijden met Lex, toen de groep zich tegen hem keerde, maar die jongen is wel echt koekenrond, zoals een wijs man ooit zei :unsure: .

En dan Dylan die ruzie weer op het einde. Zo beschamend allemaal.
Lex is schijnbaar gepest geweest, beetje gek en enorm onzeker gedrag als gevolg. Hij geeft in ieder geval een beetje de slachtoffer-vibe. De wanhoop in zijn gedrag is voelbaar. Je kan veel scripten, maar de zuivere twijfel in zijn woorden en mimiek dat kan je niet naspelen. :unsure:

Het is ook op zo een punt gekomen dat de jongens rond hem medelijden hebben, ze doen gewoon niets terug want er valt niets meer van hem af te pakken. Ze hebben zijn vriendin/ex letterlijk voor zijn neus gepaald. Stel je voor dat het verhaal niet waar was dat die schilder haar garage bijkomend heeft gewit. Hoe gek en lomp moet je zijn om dan voor heel de benelux zulk een fabeltje te gaan verkondigen, waar in essentie je stereotype mannelijkheid volledig wordt gestript. Als jongen van die leeftijd ken je haast niets anders en zeker niet zo'n stumperd als Lex.

Iemand komt je huis binnen en paalt je vriendin op 1-2-3, ze maken jou iets achterlijk wijs en die kerel geeft je dan nog een tik onderweg naar buiten. Als het verhaal waar is dan ben je echt als stront behandeld geweest door alle mensen in het spel en moet je in bescherming worden genomen. Als het niet waar is en je beseft niet dat je bij terugkomst op elke hoek van je marginale milieu gaat uitgelachen worden moet je ook in bescherming worden genomen imo.

Ik denk dat je met die Lex een beetje op het randje zit met wat ethisch nog door de beugel kan. Min of meer 'ok' als de reality tv gaat om het ontdekken en verwerken van zo'n traumatisch voorval, maar nu wordt ie er letterlijk op aangepakt én hij blijft achter als verliezer. Iemand die zich te pletter neukt, ach niets mis mee. Hoogstens wat commentaar tot een jaar na de laatste uitzending en vermoedelijk niet veel meer dan ervoor al het geval was in die marginale clubmilieus. Maar met een onzeker kneusje als Lex die wordt gecucked langs alle kanten begin ik stilaan het gevoel te krijgen dat ik in het colosseum zit te kijken naar een 'gevecht' tussen een ongewapende zwerver en een leeuw.
 
Tagmansion is nog van een hoger niveau dan dit :oink:
Gek om te denken dat die dan ongeveer dezelfde leeftijd hebben zelfs, hoe er zo'n verschil kan zijn.
 
Terug
Bovenaan