Ex on the Beach: Double Dutch

Gelukkig geen van men beste maten, ken hem uit t nachtleven hier haha. Ben een iets normaler type als de doorsnede eotb deelnemer 😂
 
"Je hebt Marc en dan heb je 👇 hier Junior, maar soms is die een senior. HUEHUEHAHAHUEHUEHUE"

"Junior, heb je er zin in? Jazeuker. HUEHUEHAHAHUEHUE"

Ik weet niet waar te kruipen van de ongemakkelijkheid bij die scènes. Meer van dit aub.
 
"Je hebt Marc en dan heb je 👇 hier Junior, maar soms is die een senior. HUEHUEHAHAHUEHUEHUE"

"Junior, heb je er zin in? Jazeuker. HUEHUEHAHAHUEHUE"

Ik weet niet waar te kruipen van de ongemakkelijkheid bij die scènes. Meer van dit aub.
Gewoon een typische Hollander.
 
Die Ellen heeft zich dus pas een jaar geleden laten ontmaagden en heeft er al 50 op de teller staan :wtf: .

Het niveau van kandidaten wordt ook wel elk jaar lager he. Ik denk dat de meesten net slim genoeg zijn om niet in hun broek te kakken.
 
Die Ellen heeft zich dus pas een jaar geleden laten ontmaagden en heeft er al 50 op de teller staan :wtf: .

Het niveau van kandidaten wordt ook wel elk jaar lager he. Ik denk dat de meesten net slim genoeg zijn om niet in hun broek te kakken.
51 voor zo ver we kunnen zien nu he!

En dat zijn gewoon domme geile pubers. Ze zien er al afgeleefd allemaal, maar ze zijn quasi steeds 18-21 jaar. Allemaal uit op volgers en faam, maar geen idee wat ze opofferen. En straks allemaal droef dat ze enkel maar mensen tegenkomen die hen bedriegen/afslaan/...

Maar goed, iemand moet zich opofferen voor mijn guilty pleasure tv en ik heb daarom alle respect voor deze wezens.
 
Marc en de tongtornado krijgen daar gewoon ruzie omdat ze te dom zijn he :laugh: . Man, wat een pijnlijke bende hebben ze dit jaar gevonden.
 
Terug
Bovenaan