Ex on the Beach: Double Dutch

Wat een klassevolle dames zijn het toch he met hun Mocro Maffia taaltje. Zich altijd zo laten gelden omdat ze onzeker zijn. Wel leuk dat Harry er weer bij is :coolbrows:
 
Ik vind het altijd straf hoe die na Temptation Island compleet veranderen naar dit soort irritante figuren.
 
Ik vind het altijd straf hoe die na Temptation Island compleet veranderen naar dit soort irritante figuren.
De productie pusht het een beetje + het is eindelijk hun moment om te 'shinen'.

Het enige wat me stoort aan EOTB zijn die dates. Zowaar zijn die nog dommer dan in TI. Gewoon een dekentje gelegd op een braakliggend stuk terrein, paar aardbeien en wat goedkope cava : doe maar wat.

Die villa is huge, laat die gewoon naar een privaat stukje gaan ofzo. :unsure:
 
Lynn en Romee zijn echt vreselijk. Echt irritant.

Anne lijkt te normaal voor zo'n programma, alleen valt ze op dat soort type, dus ja, dan hoor je er misschien toch thuis.

En Jennifer vind ik geweldig. Heerlijk hoe die altijd in die "interviews" doet.
 
Ja vreselijk gewoon, echt een goedkope hoer.... Tijdens Temptation Island vond ik die wel wat hebben maar nu tjah...
 
Dat vrouwen een borstvergroting laten doen, kan ik nog begrijpen, maar die opgespoten lippen is toch echt één van de lelijkste en het meest marginale ooit he.
 
Dat vrouwen een borstvergroting laten doen, kan ik nog begrijpen, maar die opgespoten lippen is toch echt één van de lelijkste en het meest marginale ooit he.
Valse borsten is sowieso al een no-go voor mij. Maar dat kan visueel nog prikkelen op het eerste gezicht. Die lippen is echt een verminking. Iemand ervaring of die nog gevoel hebben in die lippen?
 
Valse borsten is sowieso al een no-go voor mij. Maar dat kan visueel nog prikkelen op het eerste gezicht. Die lippen is echt een verminking. Iemand ervaring of die nog gevoel hebben in die lippen?
Bwa, een borstvergroting kan veel redenen hebben natuurlijk. Kan me best voorstellen als je bijna niks hebt, dat je ze laat vergroten. Niet dat het mijn voorkeur is, maar zeker niet per definitie een afknapper.
 
Bwa, een borstvergroting kan veel redenen hebben natuurlijk. Kan me best voorstellen als je bijna niks hebt, dat je ze laat vergroten. Niet dat het mijn voorkeur is, maar zeker niet per definitie een afknapper.
Sowieso een persoonlijke keuze he. Ik veroordeel het ook niet voor alle duidelijkheid. Als dat complexen kan verhelpen snap ik dat volledig.

Ik heb graag een natuurlijk gevoel en zie graag natuurlijk bewegingen :)
 
Die Romee doet ook alsof ze Lynn nog net niet dood heeft geslagen, terwijl het ocharme wat haartje trek was. Ja maat.
 
Stuk voor stuk vrouwen die zich afvragen waarom ze nooit iemand deftig vinden. En dan telkens zich storten op de eerste de beste kerel die zegt dat ze exclusief zijn, ook af heeft die haar al 40 keer bedrogen. :unsure:
 
Baas/Koning Harrie die daar die andere in de kast neukt en haar "(ex) lief" die dan kwam horen hoe het juist zat. Omdat hij zelf wss een paar maand op droog zaad gezeten heeft voor hij er op mocht.

Harrie: "ik heb ze net geneukt" staat op en wandelt rustig weg.

Boss move.
 
Terug
Bovenaan