Ex on the Beach: Double Dutch

Voor de geïnteresseerden. De reünie staat op youtube.
Die Shani en Davey hebben al een tattoo van elkaars naam. :rofl:Echt zo een boerin.



 
Voor de geïnteresseerden. De reünie staat op youtube.
Die Shani en Davey hebben al een tattoo van elkaars naam. :rofl:Echt zo een boerin.



De ganse aflevering gezien. Wa nen beer is Sander wel niet. Zeker als hij naast dusty in de zetel zit.
 
Ik hoor van alle vriendinnen dat Dusty nen onaantrekkelijke motzak is, praatjes vullen dus wel degelijk gaatjes.
 
Ik vind Lesley eigenlijk nog wel een "knappe" eerlijk gezegd. Allè, moest je ze gewoon zien en niet weten hoe marginaal ze eigenlijk is natuurlijk :unsure:

Ik vind eigenlijk niks marginaal aan die Lesley, ze is eerder vrijgevochten. Idem voor die lerares. Leuk om te zien dat ze zonder schaamte gewoon vollenbak seksen zoals de mannen doen.

Ze heeft graag seks en komt er voor uit, meer niet. Voor de rest is ze totaal niet achterbaks, schijnheilig ofzo.

Shani daarentegen, ze probeert sexy en geil te doen en dan gaat ze andere dames zitten slutshamen :mad:
Veel zagen en constant zitten moeien met een ander.
 

Update ivm Dusty. Ik hoop voor hem dat 't helemaal goed komt 🙏
Die Nederlanders scheelt er toch ook iets serieus aan. Enkel dat marginaal volk geeft altijd van die reacties op zulke posts. Hetzelfde als er een fietser omver gereden is.
 
Niet normaal. En ik vraag me steeds af waarom mensen denken dat plastische chirurgie een verbetering is. Het wordt lelijker met de dag. :puke:
 
Harrie is back 😆

Ik begrijp die Nederlanders plots totaal niet meer.. die aylin spant wel de kroon
 
Terug
Bovenaan