Ex on the Beach: Double Dutch

Het is toch een hypocriete bende he. Hoe harder ze roepen dat ze "real" zijn, hoe achterbakser ze zijn :rofl:
 
Jorney wat een topwijf. Die zou de meeste mannen gewoon het ziekenhuis in kloppen.

Vooral de manier waarop ze in die andere aflevering daar een saflet verkocht. Met de precisie van een sniper op zijn onderkaak gericht. Boehaaaa
 
Servische messenslijper, ja awel... wil ze niet graag tegen mij krijgen. Zo een agressieve :eek:

Zelfs als Sander echt niets misdaan heeft, krijgt hij toch alle schuld en Jorney moet dan weer alles afventileren op hem ook nog, man man :p
 
Ik was al ongerust, dacht dat het Harrie was die onderweg naar het strand een accident gehad heeft. Er is dus nog hoop dat hij ten tonele verschijnt.
 
Ik was al ongerust, dacht dat het Harrie was die onderweg naar het strand een accident gehad heeft. Er is dus nog hoop dat hij ten tonele verschijnt.
Nee hoor, Harrie is een slimme jongen. Waarschijnlijk een schotje teveel op of hij moest nog huts huts hutsen
 
Vier keer opnieuw dat zwembad ingeduwd worden. :rofl:

Echt he, wat ne dickmove :D
En dan iets later zitten die langs elkaar te chillen op ne zetel. Dat zou bij mij echt niet waar zijn se :laugh:

Weer een hoop fysieke confrontatie deze aflevering :drool: :laugh:

Volgende week zien hoe Shani flipt als ze hoort dat hare "ik tatoeëer de naam van mijn mijn lief 3 keer op mijn lichaam inclusief mijne nek'-lover zich al misdragen heeft na een paar uur.
 
Vier keer opnieuw dat zwembad ingeduwd worden. :rofl:
Die Dusty is niet te schatten. Altijd doen van 'ja wij zijn chill, ik ben hier alleen maar voor plezier, dit dat', maar in al die confrontaties met hem is hij altijd de eerste die een lap verkoopt/duwt of iemand bij de keel grijpt. En hij is zelf dan nog eens in fout. Een sorry kan er nooit af, alleen gelul dat hij niet in fout was. Vreselijke kerel.
 
Dusty is inderdaad een achterbakse kwal. Ook wat narcistisch komt hij over.
 
Moest ik daar geweest zijn toen hij me bij de keel pakte. Dat ging pas top TV zijn.

Ik heb namelijk de reflex om dan direct hun strot zo hard mogelijk toe te knijpen en dan mogen ze met veel komen om mijn handen daar terug af te krijgen. En ik kan lang mijn adem inhouden dus ze delven altijd het onderspit.
 
Terug
Bovenaan