Ex on the Beach: Double Dutch

Sander doet me denken aan Harrie maar dan zonder de baas looks en baas mentaliteit van Harrie. Iedereen doet me denken aan Harrie. Want Harrie zit in iedereen. Zou Harrie in drijfzand verdwenen zijn? Nee dat kan niet want Harrie is een God en Goden sterven niet. Of toch niet in drijfzand.

Ik mis Harrie en sjotjeeeus en huts huts huts.
 
Sander doet me denken aan Harrie maar dan zonder de baas looks en baas mentaliteit van Harrie. Iedereen doet me denken aan Harrie. Want Harrie zit in iedereen. Zou Harrie in drijfzand verdwenen zijn? Nee dat kan niet want Harrie is een God en Goden sterven niet. Of toch niet in drijfzand.

Ik mis Harrie en sjotjeeeus en huts huts huts.
Harry is de tablet of terror dit jaar en doet een kunstje op ieder meisje voor ze het strand op gaan denk ik
 
Laatst bewerkt:
Toch immens triest dat er zo weinig zelfrespect is bij de meesten. Dat ze er nog geld/faam aan verdienen is zo mogelijk nog triester.
 
Ik ben verliefd op jorney. Hahaha hoe die daar weer het kot af brak. Zelfs met 5 mannen konden ze haar niet tegen houden.

Shani anders altijd wel in voor een gevecht of een bedreiging was heel stil 😂

Als je die ooit bedriegt dan rost die je volledig in elkaar met een dikke kickbox combo.

Die perfect geplaatste rechterhook op Sander zijn onderkaak staat voor altijd in mijn geheugen gegrift.
 
Ik ben verliefd op jorney. Hahaha hoe die daar weer het kot af brak. Zelfs met 5 mannen konden ze haar niet tegen houden.

Shani anders altijd wel in voor een gevecht of een bedreiging was heel stil 😂

Als je die ooit bedriegt dan rost die je volledig in elkaar met een dikke kickbox combo.

Die perfect geplaatste rechterhook op Sander zijn onderkaak staat voor altijd in mijn geheugen gegrift.

Het is Jørney! Godslasterlijke vermaledijde!

(hihi)
 
Toch wel verwend geweest dit seizoen. Ik ga 't missen!
Altijd grappig op sommige hun verkooppraatjes te horen als ze de villa binnen komen en onzichtbaar zijn gedurende het ganse seizoen.

Zou er trouwens in hun contract staan dat ze geen klappen mogen uitdelen? Die' fights' blijven altijd zo braaf. Als je echt wil kan je toch 1 deftige mep geven voor de security tussen komt.
 
Da's altijd het standaard drunk brawling he :)
Tof seizoen maar zoals altijd verwatert het wat tegen het eind. Toch goed mee geamuseerd.
 
Welk was zijn beste seizoen? Of maakt het niet uit en is hij altijd geweldig?
Eerste seizoen was hij braaf en vooral funny duo met zijn bro daar (naam ontglipt me) , zijn 2e was hij the absolute king. Ze beiden bekijken om het verschil te zien.
 
Terug
Bovenaan