Ex On The Beach

DEN_DWOAZN

Active member
Nog iemand die het nieuwe seizoen van Ex On The Beach volgt? Precies ook enkel maar met Nederlanders?
Wel al ééntje vol gas op de BBC gegaan zag ik, wordt weer smullen dit seizoen. :p
 
Wat een figuren weer. Die Nick (De vieze koning) toch echt een debiel.

En die Charlotte heeft echt schade.
 
Laatst bewerkt:
Dit blijft voor mij een echte guilty pleasure... ontdekt in corona-tijden en blijven volgen 🙈

Er werd idd zeer snel afgepoept deze keer, haha

Hiervoor hebben we eens seizoen 1 bekeken. Andere trends qua uiterlijk, maar het innerlijke blijft hetzelfde, haha xD
 
Terug
Bovenaan