Ex on the Beach: Double Dutch

Net eerste aflevering gezien. Ik blijf mij toch afvragen waar ze die mensen blijven vinden :laugh:
Die uitspraken: "Ja ik ben es blij als ik een week mijn regels heb dan moet ik een week niet poepen en alleen wat pijpen, das minder vermoeiend en kan mijn foef wat uitrusten"

En dan die shots dat ze zo op hunne eigen vinger liggen sabbelen om verleidelijk te doen voor de camera :rofl:
 
Ik heb die programma's ooit half gevolgd, dat is toch wel een opgespoten en gebronzeerde figurenweelde. Het grappige is dat de grootste pipo's en bimbo's onder die bende flink wat geld vangen op Instagram en door naar clubs te gaan.
 
Vorig jaar heb ik deze gevolgd uit misérie tijdens de eerste lockdown. Vond da echt leuke verstand op nul televisie. Heb deze geprogrammeerd als ik deze topic zag, haha. Ben benieuwd :D
 
Net eerste aflevering gezien. Ik blijf mij toch afvragen waar ze die mensen blijven vinden :laugh:
Die uitspraken: "Ja ik ben es blij als ik een week mijn regels heb dan moet ik een week niet poepen en alleen wat pijpen, das minder vermoeiend en kan mijn foef wat uitrusten"

Mijn eerste gedacht is altijd: Wat moeten die ouders en collega's niet denken ? Laat staan haar toekomstige kinderen.
 
Gisterenavond met de vriendin de eerste 2 afleveringen bijgebeend. Ja wadde, ze vliegen er direct in zeg, haha. Vorig seizoen waren ze zo bronstig ni :p

En al die domme uitspraken, zalig gewoon. Echt verstand-op-nul-TV en geen plaatselijke schaamte, gewoon genieten van hun simpel leven, haha xD

About the parents: ik denk dat de meeste zelfs trots zijn op hun kind dat ze op TV komen.
 
Net eerste aflevering gezien. Ik blijf mij toch afvragen waar ze die mensen blijven vinden :laugh:
Die uitspraken: "Ja ik ben es blij als ik een week mijn regels heb dan moet ik een week niet poepen en alleen wat pijpen, das minder vermoeiend en kan mijn foef wat uitrusten"
Je zal als moeder maar een kind negen maand in je buik hebben gedragen, er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze goed ter wereld komt. Als ouder jarenlang dag in, dag uit je nikkel afdraaien om dat kind te verzorgen en op te voeden om ze dan op tv zo'n uitspraak te horen debiteren. 😶
 
Je zal als moeder maar een kind negen maand in je buik hebben gedragen, er alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze goed ter wereld komt. Als ouder jarenlang dag in, dag uit je nikkel afdraaien om dat kind te verzorgen en op te voeden om ze dan op tv zo'n uitspraak te horen debiteren. 😶

Denk dat die ouders ook zo zijn se :D

Zag zo gisteren toevallig zo de Kemping. Daar was ook eentje die daar zoveel drama maakte over niets en echt als een klein kind zat te mokken.
Dan besefte ik dat die zelf een kind had van een jaar of 6. Dan vraag ik mij altijd af wat er van die kinderen moet komen
 
Gisterenavond met de vriendin de eerste 2 afleveringen bijgebeend. Ja wadde, ze vliegen er direct in zeg, haha. Vorig seizoen waren ze zo bronstig ni :p

En al die domme uitspraken, zalig gewoon. Echt verstand-op-nul-TV en geen plaatselijke schaamte, gewoon genieten van hun simpel leven, haha xD

About the parents: ik denk dat de meeste zelfs trots zijn op hun kind dat ze op TV komen.
Het woordje 'hoer' bekt daar precies wel goed. Kom daar eens terecht als gewoon mens, moet toch de hel zijn.
 
Terug
Bovenaan