Ex on the Beach: Double Dutch

Blijkbaar hoef je daar ook nooit op te ruimen. Blijkbaar doen uw medebewoners dat enorm graag.

Maar die Shani is zo achterbaks, vreselijk. Altijd tegen iedereen zeiken en zelf ook nergens iets van aan trekken.
 
Het haalt toch langzaam het niveau van het All Star seizoen.
Die Shani is wel mega irritant, vooral omdat die nethetzelfde doet: achter de rug van Jorney om met die Odim foefelen.
 
Uw kut is gelijk een Carrefour schuifdeur :rofl:

"Zal Keanu straks iets bij de pizza bestellen?"
Keanu: "Ik heb zin in een quattro"

Het was weer top, top, top 🙌 :rofl:
 
Het haalt toch langzaam het niveau van het All Star seizoen.
Die Shani is wel mega irritant, vooral omdat die nethetzelfde doet: achter de rug van Jorney om met die Odim foefelen.
Ja, ze geeft geen fuck he!!!

Maar achterbaks zijn doe je niet!!!

:unsure:
 
Die Shani is wel mega irritant, vooral omdat die nethetzelfde doet: achter de rug van Jorney om met die Odim foefelen.
Zo zag ze er dus 5 jaar geleden uit

Ze is er echt niet mooier op geworden.
 
Zo zag ze er dus 5 jaar geleden uit

Ze is er echt niet mooier op geworden.

Bijna al die vrouwen die aan zo een programma's mee doen.
Die maken hun precies expres lelijker met die opgespoten lippen en al.

Snap ook niet dat iemand dat aantrekkelijk vindt.

Gelijk nu die Dusty bijvoorbeeld. Die wil dan liever die Imke nog ne keer poepen ipv nog een weekske op zijn 10 keer knappere ex de rit uit te zingen.

Ik versta dat niet se. Als ik de kans krijg om 2 weken aan een stuk dezelfde 7/10 te poepen ofwel te wisselen en de hele tijd 3'kes of 5'kes te poepen dan koos ik toch voor die 8 se.
 
Bijna al die vrouwen die aan zo een programma's mee doen.
Die maken hun precies expres lelijker met die opgespoten lippen en al.

Snap ook niet dat iemand dat aantrekkelijk vindt.

Gelijk nu die Dusty bijvoorbeeld. Die wil dan liever die Imke nog ne keer poepen ipv nog een weekske op zijn 10 keer knappere ex de rit uit te zingen.

Ik versta dat niet se. Als ik de kans krijg om 2 weken aan een stuk dezelfde 7/10 te poepen ofwel te wisselen en de hele tijd 3'kes of 5'kes te poepen dan koos ik toch voor die 8 se.
Die 8 is dan die 3 en 5 samen? :unsure:
 
Bijna al die vrouwen die aan zo een programma's mee doen.
Die maken hun precies expres lelijker met die opgespoten lippen en al.

Snap ook niet dat iemand dat aantrekkelijk vindt.

Gelijk nu die Dusty bijvoorbeeld. Die wil dan liever die Imke nog ne keer poepen ipv nog een weekske op zijn 10 keer knappere ex de rit uit te zingen.

Ik versta dat niet se. Als ik de kans krijg om 2 weken aan een stuk dezelfde 7/10 te poepen ofwel te wisselen en de hele tijd 3'kes of 5'kes te poepen dan koos ik toch voor die 8 se.
Versta ook niet dat die Dusty zijne cream liever op die Imke (leerkracht in spé) uitsmeert dan op Sem die zeker 10x knapper en normaler is.

Net zoals Odim die dat mottig zwijn Shani binnendraait terwijl die leuke dingen met Jorney kan doen. Heeft die gast prut in zijn ogen?

Die nieuwe met die ex-namen getattooeerd in z'n nek.🤨 Wtf zelfs.
 
Versta ook niet dat die Dusty zijne cream liever op die Imke (leerkracht in spé) uitsmeert dan op Sem die zeker 10x knapper en normaler is.

Net zoals Odim die dat mottig zwijn Shani binnendraait terwijl die leuke dingen met Jorney kan doen. Heeft die gast prut in zijn ogen?

Die nieuwe met die ex-namen getattooeerd in z'n nek.🤨 Wtf zelfs.

Ja man. Bij die gast is er ook geen enkel lampke dat gaat branden als ge de stroom opzet se.
 
Ik vind Lesley eigenlijk nog wel een "knappe" eerlijk gezegd. Allè, moest je ze gewoon zien en niet weten hoe marginaal ze eigenlijk is natuurlijk :unsure:
 
Wat een scheve opmerking is dit? 🤔
Wat zou er scheef aan zijn? Wat kan het een baas van een fabriek schelen dat ze voor heel België en Nederland op tv een quartet gedaan heeft en iedere avond op een andere lul zat? Zolang de kroketten maar in de doos zitten en er tijdens de uren geen worsten in haar doos gaan..

Een directeur van een school zal daar hopelijk iets meer rekening mee houden.
 
Het was maar een saai aflevering gisteren. Alleen sta ik steeds te kijken hoe Shani persé Engelse woorden wilt gebruiken te pas en te onpas.
 
Terug
Bovenaan