Ex on the Beach: Double Dutch

Idd. Gotta love it.
Snap niet dat daar ni meer volk naar kijkt. Ik lach mij altijd zien :rofl:
Inderdaad. Heerlijk om de zondag af te sluiten.

En we mogen de complimenten niet vergeten aan de persoon die de muziek zet onder die "vrijpartijen".
 
Inderdaad. Heerlijk om de zondag af te sluiten.

En we mogen de complimenten niet vergeten aan de persoon die de muziek zet onder die "vrijpartijen".

Idd :rofl:

En die commentaar ook altijd. Vooral in die stukjes voor de reclame met previews van de stukskes na de reclame.
Heerlijk :rofl:
 
Ben nu ook nog op streamz all stars aan het kijken.
Ben nu echt helemaal into ex on the beach.

Ook een zalig seizoen se :rofl:
 
Ja man, ben mij echt ziek aan 't lachen.
Der scheelt echt iets met die Yasmine.
Altijd maar willen vechten tot ze es iemand tegen komt die een beetje kan vechten :rofl:
 
De metamorfose tussen eerste seizoen van Harry en zijn 2e is gewoon gigantisch. Tijdens het eerste had die niks uitgestoken dacht ik. Volgens mij heeft die na die eerste enorm veel vrouwelijk aandacht gekregen en heeft dit zijn ego een enorme boost gegeven.
 
Man man die Lesley wat een spermacontainer, en dan die dikke zuigzeug die jaloers is omdat ze geen piemels op bezoek krijgt haha. Ik vraag mij telkens af: zo’n mensen hebben toch ook familie, schoonouders, collega’s, bazen.... hey bomma ik ben dadelijk op tv, kijk je mee? 😅🙈 #noshame
 
Man man die Lesley wat een spermacontainer, en dan die dikke zuigzeug die jaloers is omdat ze geen piemels op bezoek krijgt haha. Ik vraag mij telkens af: zo’n mensen hebben toch ook familie, schoonouders, collega’s, bazen.... hey bomma ik ben dadelijk op tv, kijk je mee? 😅🙈 #noshame
Die Lesley is nog oke toch. Het is uiteindelijk maar seks, boeien.
Maar die mollige blonde heb ik ook geen goede woorden voor. Zo een vies foorwijf. Echt bah jong. :puke:
 
Die Lesley is tenminste nog eerlijk. Die steekt niet onder stoelen of banken dat het puur voor de seks is. Het ergste is dat die blonde (ben haar naam kwijt) afgeeft op Lesley, terwijl Keanu haar bezeikt en daar kruipt ze wel terug het bed mee in (om te slapen).
 
Die Lesley is nog oke toch. Het is uiteindelijk maar seks, boeien.
Maar die mollige blonde heb ik ook geen goede woorden voor. Zo een vies foorwijf. Echt bah jong. :puke:
Seks met ne kerel die zijn eigen sperma openlijk 'dusty cream' noemt. :wtf:
 
Dit was weer een zeer interessante aflevering :unsure: .

Die wordt lerares of wat :rofl:
 
Terug
Bovenaan