Ex on the Beach: Double Dutch

Die fake lippen zijn toch echt wel mislukt bij sommige. Iedereen doet wat hij wilt maar komaan. :rofl:Eotb is toch wel een leuker format tov temptation island.
 
download.jpg
 
Haha wat een marginale uitgeholde figuren weer, ik had mij voorgenomen om zulke rotzooi niet meer te kijken maar corona besliste er anders over...
Die dikke blonde del mag anders ook gewoon terug in de zee rollen hoor, IQ van een kruimel.
Voorts is het er al direct koekenbak, benieuwd hoeveel Soa’s daar circuleren. No shame!
 
Verdomme ik heb de aflevering van vorige week opgenomen en die van deze week niet! Nu moet ik nog wachten tot woensdag.

Wel het programma erna gekeken. Nu weten we ook uit wat voor famillie de dusty komt.
 
Verdomme ik heb de aflevering van vorige week opgenomen en die van deze week niet! Nu moet ik nog wachten tot woensdag.

Wel het programma erna gekeken. Nu weten we ook uit wat voor famillie de dusty komt.
Tonen ze daar bijna geen dagelijkse herhaling van?
 
Verdomme ik heb de aflevering van vorige week opgenomen en die van deze week niet! Nu moet ik nog wachten tot woensdag.

Wel het programma erna gekeken. Nu weten we ook uit wat voor famillie de dusty komt.

Kunt dat herbekijken online he.

En btw wat een zalig seizoen is dat nu al. Heerlijk dat drama en die marginaliteit.

Nog het meeste respect voor die Lesley, die doet echt haar ding en trekt haar van de rest 0.0 aan. :laugh:
 
Terug
Bovenaan