Ex on the Beach: Double Dutch

Marc en de tongtornado krijgen daar gewoon ruzie omdat ze te dom zijn he :laugh: . Man, wat een pijnlijke bende hebben ze dit jaar gevonden.
Ik begreep ook niet wat er mis was met die vraag van de Tongtornado. De mannen hebben blijkbaar elk hun bed en de vrouwen zijn objecten die af en toe geclaimd kunnen worden om als bedpartner te dienen als ik het goed begrijp. :crazy:
 
Ik begreep ook niet wat er mis was met die vraag van de Tongtornado. De mannen hebben blijkbaar elk hun bed en de vrouwen zijn objecten die af en toe geclaimd kunnen worden om als bedpartner te dienen als ik het goed begrijp. :crazy:
En die vrouwen vinden het allemaal prima. Ze worden als vuil behandeld en de dag erna liggen ze weer op hun rug voor die persoon. Het precies alsof iedereen daar is om zoveel mogelijk seks te hebben. Nog meer dan andere jaren.
 
Die Ellen heeft zich dus pas een jaar geleden laten ontmaagden en heeft er al 50 op de teller staan :wtf: .

Het niveau van kandidaten wordt ook wel elk jaar lager he. Ik denk dat de meesten net slim genoeg zijn om niet in hun broek te kakken.
Ellen heeft precies spijt van haar deelname.... blijkt dat ze nu voor miss brlgie 2024 wilt gaan 🤣
 
Blijkbaar kan je op de site van mtv alleen maar de meest recente aflevering zien? Ik heb aflevering 3 vorige week niet gezien en kan nu alleen maar aflevering 4 kiezen...
 
Godverdomme, die verdienen allemaal een waanzinnige schup in hun kloten. Hopelijk is het in scene gezet en heeft die Lex een extra cheque gekregen want anders is heel die aflevering een testament om de productie ook een paar petsen te geven.

Die dwerg met schijnbaar het syndroom van Down gooit een glas met pis op iemand? Gaat daarna lopen om haar vechtuniform aan te doen. jezus, zo iemand smijt je toch instant buiten? Pis op uw vriend in de veiligheid van uw eigen huis maar ga toch niet gelijk een losgeslagen aap met uitwerpselen en pis gooien?

En dan die Jonna die vermoedelijk nog steeds maagd is (want die kan enkel zeggen dat hij iemand een beurt heeft gegeven of zeggen dat de kans er in zat als de camera bewijs kan leveren) gaat plots die Lex pesten en iedereen doet lekker mee? Die geeft hem zelfs een sucker punch. Het leek alsof ik een bende kleuters zag tekeer gaan. Die Georgina heeft ook maar geleerd hoe een vrouw zich gedraagt door World Star filmpjes uit de ghetto te kijken ofzo, Jezus wat een engnek. Als ik mijn maat iemand zie pesten en vervolgens geweld zie gebruiken hou ik mijn maat in bedwang zodat die ons niet verder voor schut zet. Ik ga niet als een debiel met drank en vervolgens de glazen zelf smijten.

Die Romee moest vorig jaar naar huis en die Jonna dit jaar ook. Al kan het geen kwaad dat die laatste 24/7 wordt gevolgd door een camera want dat is wel het perfecte profiel voor een aanrander.
 
Wat een margi aflevering ook.. hoe komt die zo snel aan een glas met pis.. :censored:

En die Lex.. is gewoon classic pestgedrag. Dat die daar dan nog zo rustig blijft en toch heel die groep over hem heen krijgen.. Ik zou nogal lappen geven
 
Het pestgedrag van het groepje dat het meestin beeld komt met hun marginale gedrag is dit jaar inderdaad wel extreem.
Respect voor Lex dat hij daar nog zo kalm onder blijft.
 
Lex is niet de slimste, maar die jongen doet volgens mij geen vlieg kwaad. Triestig hoe Jonna daar weer denkt stoer te doen om te compenseren. Nog triestiger is hoe die bende daaraan meedoet. Niemand nam het zelfs op voor Lex. Bende meelopers :puke: .

En wtf is die Cynthia. Dat moet toch gescript zijn of bestaan er echt zo'n mensen?
 
Lex is niet de slimste, maar die jongen doet volgens mij geen vlieg kwaad. Triestig hoe Jonna daar weer denkt stoer te doen om te compenseren. Nog triestiger is hoe die bende daaraan meedoet. Niemand nam het zelfs op voor Lex. Bende meelopers :puke: .

En wtf is die Cynthia. Dat moet toch gescript zijn of bestaan er echt zo'n mensen?
De binnenkomsten zijn quasi altijd scripted, diegene die binnenkomt moet een actje opvoeren terwijl de rest er vaak niets van weet.

Als een ex plots opduikt in een kamer ofzo, dan heeft de productie die persoon in laatste instantie snel daar binnengezet met de boodschap "zeg dat je hier komt voor x of y!!" en beginnen ze te filmen.

Met EOTB weet ik het niet met zekerheid, maar in Temptation Island wordt er heel veel uitgelokt ook.
 
De binnenkomsten zijn quasi altijd scripted, diegene die binnenkomt moet een actje opvoeren terwijl de rest er vaak niets van weet.

Als een ex plots opduikt in een kamer ofzo, dan heeft de productie die persoon in laatste instantie snel daar binnengezet met de boodschap "zeg dat je hier komt voor x of y!!" en beginnen ze te filmen.

Met EOTB weet ik het niet met zekerheid, maar in Temptation Island wordt er heel veel uitgelokt ook.
Het levert wel leuke tv op. Al erger ik me wel hoe ze steeds dat geluid van die tablet moeten nadoen :unsure:
 
Ik werd zelfs ambetant in Lex zijn plaats. Zo onrechtvaardigheid en dat groeps/pestgedrag, zeker door de loser van de hoop Jonna, doet altijd mijn bloed koken.
Dat 'm zelf op die natte matras gaat liggen hé.
En dan plots is iedereen vriendje van Jonna, terwijl ze op een ander moment zeggen dat ze er nog niet op kruipen als het de laatste man op aarde zou zijn.

Ik vond Lex best wel stoer en zijn mannetje staan, veel meer kan je in die situatie niet doen, tenzij je op je eentje 5 man in elkaar kan slaan. Dat had ik wel willen zien.
 
Ik werd zelfs ambetant in Lex zijn plaats. Zo onrechtvaardigheid en dat groeps/pestgedrag, zeker door de loser van de hoop Jonna, doet altijd mijn bloed koken.
Dat 'm zelf op die natte matras gaat liggen hé.
En dan plots is iedereen vriendje van Jonna, terwijl ze op een ander moment zeggen dat ze er nog niet op kruipen als het de laatste man op aarde zou zijn.

Ik vond Lex best wel stoer en zijn mannetje staan, veel meer kan je in die situatie niet doen, tenzij je op je eentje 5 man in elkaar kan slaan. Dat had ik wel willen zien.
Als Jonna geen 'original' zou zijn was die gewoon samen met zijn matras in het zwembad gegooid.
 
Heb ik iets gemist maar er was toch geen enkele aanleiding om Lex zo te behandelen? Lijkt me zelfs een van de "normalere" mensen in die villa.
 
Via telenet de laatste 3 afleveringen nog gratis kunnen bekijken. Die Jonna is toch de belachelijkste kerel van de hoop. Niemand wil hem, hij verzint verhalen die er niet zijn en gaat een grote mond opzetten.

Om in zo een bende als meest belachelijke( en niet een klein beetje) boven te komen is ook wel een prestatie.
 
Heb ik iets gemist maar er was toch geen enkele aanleiding om Lex zo te behandelen? Lijkt me zelfs een van de "normalere" mensen in die villa.
Jonna die begon te voelen dat hij het kneusje van de groep werd omdat geen enkele vrouw hem wilt en hij maar het meelopertje van die kerel van de mancave is (die brede met zijn hoog stemmetje). Wou waarschijnlijk rap iets stoer doen om enerzijds hoger in de pikorde te komen en anderzijds iemand anders naar onder te duwen.
In een marginale setting met mensen met iq < 80 wordt zo gedrag beloond, net zoals bij andere primatengroepen vermoed ik.
 
Terug
Bovenaan