Ervaringen met georganiseerde groepsreizen (Joker, Koning Aap, Kris Kras, etc.)

Iemand ervaring met Kriskras? Zit een beetje vast aan één periode (midden juli), en er is nog maar weinig te vinden bij Joker of Mundero. Bij Kriskras daarentegen zijn er nog een vijftal reizen met vrije plaatsen. Echter worden details van de deelnemers (nog) niet getoond, wat ik toch wel belangrijk vind om te beslissen. Online ook geen reviews te vinden van Kriskras. Dus ik vraag me ook af of er wel genoeg boekingen zullen zijn om al die reizen effectief te laten doorgaan.
1 keer Joker gedaan, 1 keer Kris Kras. Vond het over het algemeen wel ongeveer hetzelfde niveau.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met De Blauwe Vogel?

Ik zou misschien via hen de American Westcoast Tour boeken.

Schoonouders zijn daar onlangs met naar Zuid-Afrika gegaan.
Voor zover ik weet: een hoop gelijkgezinde mensen van tamelijk gevorderde leeftijd, maar alles was héél goed geregeld gaande van hotels, vervoer, gidsen, etc. Natuurlijk andere locatie dan de VS, maar bon.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met De Blauwe Vogel?

Ik zou misschien via hen de American Westcoast Tour boeken.

Ik ken iemand van de avondschool fotografie die altijd reisde met De Blauwe Vogel en die was daar heel tevreden over. Goed georganiseerd en ze gaan er prat op dat het enkel met Vlamingen is en dus geen Nederlanders. Wel vrij duur en inderdaad toch wel mensen die oud(er) zijn, wellicht omdat het ook vrij prijzig is.

In juni ben ik in Peru geweest met Koning Aap en de reisleider daar ging vanaf dan voornamelijk samenwerken met De Blauwe Vogel omdat dit iets kortere reizen zijn (twee weken ipv drie) en die zei dat het deelnemersaantal voor een reis in september ruim in de twintig was. Dat lijkt me toch echt wel veel, maar dat zal ook wel afhangen naar welk land je gaat.
 
Ik ben megatevreden over Sawadee. Ben met hun naar Westkust USA geweest en alles was goed geregeld.
Ik moest alleen op eigen houtje naar Schiphol, voor de rest was alles voor ons vooraf gepland.
Kwam neer op bijna 5000 euro voor 3 weken. Niet goedkoop
Wat voor sommigen een nadeel kan zijn, is dat 98% Nederlanders zijn, maar het zijn gewoonweg gezellige mensen dus ik zag er 0,0 probleem in.
Hebben zelfs een reünie volgende maand dus de sfeer zat heel goed :)
 
Hier ook via Sawadee gereisd richting indonesie. Groep van 20, waarvan 6 belgen. In het algemeen zeer tevreden over! Nu zijn we aan het bekijken om via beyond borders naar zuid afrika te gaan.
 
Net terug van 3 weken Nepal met Mundero uit Gent.
Mijn 3e reis met deze organisatie en alweer was alles dik in orde. Ook met de kleine groep van 7 andere personen klikte het zeer goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik ken enkele mensen die al met beyond borders op reis zijn geweest en ik heb enkel nog maar positieve ervaringen ervan gehoord.

Wij hebben nu via koningaap geboekt omdat de routte ons meer aanstond tegenover de routte van beyond borders. We kunnen beginnen aftellen 😁
 
Terug
Bovenaan