Hoppa 3And againknappe goal wel alweer dit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoppa 3And againknappe goal wel alweer dit
Uwe maat Jackson staat op 9 gele kaartenIk las trouwens ergens dat als Caicedo nog 1 kaart pakt die aan zen 10de zit en dus 2 matchen geschorst waaronder tegen Arsenal. En er was nog ene van CFC
Juist de man die meer kleuren in zijn haar heeft dan goals maakt.Uwe maat Jackson staat op 9 gele kaarten
Wat hebben die gegeten? Staat 4-0Juist de man die meer kleuren in zijn haar heeft dan goals maakt.

Kheb het gejinxedWat hebben die gegeten? Staat 4-0![]()
Het kan nog 4-4 wordenKheb het gejinxed
Alles aan die roadtrip was top, behalve het resultaat. Ik weiger te geloven dat het over is, ik zie City op Brighton en/of op Spurs nog wel punten laten liggen, zeker als ze doorgaan in de CL.Herinner me net dat @exCite daar is. What a bummer!
Maar zie je LFC 6/6 winnen? Want dat is wat er nodig zou zijn.Alles aan die roadtrip was top, behalve het resultaat. Ik weiger te geloven dat het over is, ik zie City op Brighton en/of op Spurs nog wel punten laten liggen, zeker als ze doorgaan in de CL.
We waren niet goed dit weekend, maar hadden wel genoeg open kansen om 4 of 5-1 te winnen. Ik hoop dat die ballen er vanaf deze week terug invliegen.Maar zie je LFC 6/6 winnen? Want dat is wat er nodig zou zijn.