Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

KDB zit toch in een vormdipje vind ik. Hij probeert vandaag weer te fel dingen te forceren.

Los daarvan had hij in de eerste helft weer een geniaal pasje waarmee Foden alleen voor de keeper kwam (maar niet kon afwerken), dus het is allemaal relatief natuurlijk.

Subiet Doku nog eens laten knallen lijkt me
 
Echt, Jackson is zo slecht…
Ja dat zeg ik al maanden. Verschrikkelijk figuur.

Had een vrijgezellen en heb de match dus niet kunnen zien maar lijkt me weer veel van tzelfde als ik het zo hoor en lees. Blijkbaar waren we de betere ploeg, of we hadden tenminste de grootste kansen maar ... Ook geweldig dat Poch die jackson steeds laat staan tot op het einde van de match, ongelofelijk.
 
Ja dat zeg ik al maanden. Verschrikkelijk figuur.

Had een vrijgezellen en heb de match dus niet kunnen zien maar lijkt me weer veel van tzelfde als ik het zo hoor en lees. Blijkbaar waren we de betere ploeg, of we hadden tenminste de grootste kansen maar ... Ook geweldig dat Poch die jackson steeds laat staan tot op het einde van de match, ongelofelijk.
qua inzet en goesting is er genoeg, alleen de afwerking is nougabollen. Palmer steekt er bovenuit, maar die jongen kan niet alles als de rest vh team middelmatig is

Mudryk was om te huilen zijn invalbeurt
 
United :rofl:Hoe is het mogelijk zeg.

Die 3e toch zeker penalty voor mij.

Ondertussen weer lachen met United... blijft toch een gekke ploeg dit seizoen
Lijken mij eigenlijk alle drie penalty, misschien die eerste nog de lichtste.

1e: trapt eigenlijk volledig op de hiel van de aanvaller, terwijl de bal niet in de buurt is

2e: gewoon zuiver hands? als dat van Sardella gisteren hands is is deze nog duidelijker imo

3e: ook zuiver penalty imo, sliding tackle waar hij volledig die speler mee onderuit haalt.

Forest toch echt wel reden tot klagen dus ja.
 
Terug
Bovenaan