Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Hopelijk 3 punten naar Oost-Londen 😊
Maar bon, Moyes zal sowieso uber verdedigend starten vrees ik en dan roepen we het weer op onszelf af.

Kan helaas niet zien gezien de locale club eindronde moet spelen deze namiddag.
Bedank ons maar, ge zijt van moyes af ;)
 
Jammer van dat dipje op het verkeerde moment, gisteren terug gezien wat die ploeg kan aanrichten, Elliott is echt op weg om een geweldige speler te worden.
 
Jammer van dat dipje op het verkeerde moment, gisteren terug gezien wat die ploeg kan aanrichten, Elliott is echt op weg om een geweldige speler te worden.
zag net motd 2, die fase naar het einde toe met gomez, vond jij dat geen penalty voor Spurs? Kan toch nooit dat die zo mag verdedigen?
 
Lopetegui nieuwe coach van WHU?
Lijkt me voor de fans toch eerder teleurstellende keuze?
Wordt door velen vooral afgerekend vanwege Wolves maar zat er niet lang, moest het overnemen en kreeg geen financiële steun in de transferperiode.

Verdient het voordeel van de twijfel. Al word ik ook niet laaiend enthousiast erover, kans op een moyes 2.0 qua type voetbal.

En dat al die "pundits" eens stoppen met be careful what you wish for, Moyes is doing great. He has a defensive philosophy.
Laatste klopt maar wel al 70 tegengoals, dan doet ie dat verdedigen toch niet goed é.
Bedankt voor alles maar de tijd voor verandering is aangekomen. Mij maak je ook niet wijs dat die nog de ploeg achter zich heeft.

@chomo zou het enige positieve zijn aan gisteren.
Gelukkig dat de locale club het leed nog wat verzachte door te winnen in de eindronde en zo een stapje dichter bij evt promotie.
 
Wordt door velen vooral afgerekend vanwege Wolves maar zat er niet lang, moest het overnemen en kreeg geen financiële steun in de transferperiode.

Verdient het voordeel van de twijfel. Al word ik ook niet laaiend enthousiast erover, kans op een moyes 2.0 qua type voetbal.

En dat al die "pundits" eens stoppen met be careful what you wish for, Moyes is doing great. He has a defensive philosophy.
Laatste klopt maar wel al 70 tegengoals, dan doet ie dat verdedigen toch niet goed é.
Bedankt voor alles maar de tijd voor verandering is aangekomen. Mij maak je ook niet wijs dat die nog de ploeg achter zich heeft.

@chomo zou het enige positieve zijn aan gisteren.
Gelukkig dat de locale club het leed nog wat verzachte door te winnen in de eindronde en zo een stapje dichter bij evt promotie.
Lopetegui is toch iemand die aanvallend voetbal speelt?

Durf niet te zeggen dat het een goede coach gaat zijn voor WHU, maar Moyes 2.0 is hij toch helemaal niet.

Lopetegui heeft nog niet veel succes behaald als coach, maar voor elke passage zijn er wel wat verzachtende omstandigheden die in zijn voordeel pleiten imo.
 
Lopetegui is toch iemand die aanvallend voetbal speelt?

Durf niet te zeggen dat het een goede coach gaat zijn voor WHU, maar Moyes 2.0 is hij toch helemaal niet.

Lopetegui heeft nog niet veel succes behaald als coach, maar voor elke passage zijn er wel wat verzachtende omstandigheden die in zijn voordeel pleiten imo.
zijn passage bij Wolves was verdedigend ingesteld, lag ook aan de situatie natuurlijk.
Ik geef hem zeker het voordeel van de twijfel (zoals zowat iedere coach die zou komen) maar ben uiteraard ook voorzichtig.

Veel zal dus ook afhangen van wie er allemaal vertrekt en welke steun hij dan krijgt in de transferperiode.
 
Bevestigd op sky dat moyes vertrekt op einde van dit seizoen.
Perfecte timing zonet dus om die fles wijn open te trekken.

Edit: officieel door de club
Hoop toch dat die man een waardig afscheid krijgt de komende week..

Het was niet het leukste voetbal de laatste tijd maar die heeft het daar geen goed gedaan. Een Europese finale winnen met West Ham (met alle respect) gaan er niet veel hem nadoen.
 
Verdient idd respect voor de afgelopen jaren.
Maar het was echt wel tijd voor wat anders. Eigenlijk het jaar teveel nu.

Ben nooit aan hem geweest vanwege het spel,maar dankbaar voor 3j europees voetbal en een onvergetelijke avond/nacht in Praag.
 
Verdient idd respect voor de afgelopen jaren.
Maar het was echt wel tijd voor wat anders. Eigenlijk het jaar teveel nu.

Ben nooit aan hem geweest vanwege het spel,maar dankbaar voor 3j europees voetbal en een onvergetelijke avond/nacht in Praag.
Als jullie de sterkhouders kunnen houden en wat betere stoppers dan Zouma, Ogbonna en Mavropanos, ziet het er toch goed uit? Antonio misschien ook vervangen ?
 
Als jullie de sterkhouders kunnen houden en wat betere stoppers dan Zouma, Ogbonna en Mavropanos, ziet het er toch goed uit? Antonio misschien ook vervangen ?
Zowat gans de achterlinie moet vernieuwd en vooral verjongd worden.

Voorin ook nieuw bloed nodig. Een goeie linkerflank ook. Begrijp niet dat zowel Fornals en Benrahma.mochten vertrekken zonder vervanging.

Maar idd beginnen met Paqueta, Kudus, Bowen, Alvarez te kunnen houden. Al mogen we haast zo goed als zeker zijn dat Paqueta naar city is
 
Terug
Bovenaan