Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Zag daarnet deze goude oude nog eens passeren. Tijdens FA Cup finale 81.
1-0 gewonnen tegen Arsenal.
438145725_770807775225364_6252129886411130692_n.jpg
 
Vandaag interview en wat filmpjes gezien over het afscheid van Klopp.
De hooikoorts gaat de komende weken veel komen opsteken 🥲
 
Vandaag interview en wat filmpjes gezien over het afscheid van Klopp.
De hooikoorts gaat de komende weken veel komen opsteken 🥲
oef eindelijk beter weer in zicht :D

het zal een gemis zijn voor liverpool maar denk dat de chemie tussen beiden wat op begon te geraken.
 
oef eindelijk beter weer in zicht :D

het zal een gemis zijn voor liverpool maar denk dat de chemie tussen beiden wat op begon te geraken.
Denk dat eigenlijk niet, er is niet echt iets wat daarop wijst als je kijkt hoe snel hij een nieuwe ploeg op de rails gekregen heeft.

Maar ik geloof hem als hij zegt dat hij moe is. Het leven van een manager, ik zou het niet winnen. En hoe een stad en supportersgroep gehecht zijn aan hem, dat moet enorm wegen na 9 jaar.
 
Weer een slaapverwekkende vertoning. Alsnog 3-1 gewonnen.

Beste moment is wel George Earthy die zijn eerste maakt. Hopelijk zien we meer can die gast in de toekomst.

Burnley gedegradeerd. Oef. Was echt een zwakke ploeg en kgeef toe ben totaal niet aan Kompany ook.
 
Burnley bracht wel al beter voetbal de laatste weken. Helaas het seizoen gestart met een te zwakke kern (met veel inspraak van Vince) en naïef voetbal. En ook toen het spel beter werd bleven de individuele fouten die punten hebben gekost.

Maar zonder de puntenaftrek van andere ploegen waren ze al langer uitgeteld natuurlijk. Terechte degradatie.
 
Toch nog 2-3, deze wedstrijd hadden we anderhalve maand geleden sowieso verloren. Level on points met newcastle nu.

Newcastle nog away op united en brentford
Wij uit bij Brighton en thuis tegen Bournemouth
 
Toch nog 2-3, deze wedstrijd hadden we anderhalve maand geleden sowieso verloren. Level on points met newcastle nu.

Newcastle nog away op united en brentford
Wij uit bij Brighton en thuis tegen Bournemouth
Toch geen gemakkelijke wedstrijden, tzal nog strijden zijn tot de laatste minuut
 
Chelsea gaat gewoon nog 6de eindigen na zo'n belabberd seizoen, toch frappant dat die beter lijken te draaien zonder Enzo Fernández. Ik kijk nu wel niet elke match van Chelsea. Dus @chomo lijkt dat gewoon zo of is dat gewoon ook effectief zo?
 
Pochettino blijf ik ook gewoon een topcoach vinden, die ondanks dat jeugdelftal bij Chelsea inderdaad toch nog misschien in de top 6 zou eindigen. Dat ze die nog maar ff houden daar om te bouwen.

De samenvatting van ManU - Arsenal bekeken: niet normaal hoe slordig dat spel van ManU was.

Uiteraard heb ik niet de hele match gezien dan, maar daar ontbreekt toch veel kwaliteit in die kern. Daar kan Ten Hag volgens mij niet eens veel aan doen. Casemiro was bv. lange tijd een echte topspeler, maar het is tijd voor een stapje terug.
 
Terug
Bovenaan