Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Hopelijk wint Aston Villa vandaag niet. Zo kan Tottenham in theorie nog de vierde plaats + CL halen en zullen ze dus moeten strijden voor een overwinning tegen City.
 
Zo sterk was Arsenal nu ook niet dus dat was mss wel de verdienste van United ? Tot op het eind bleef het zo spanned
 
Pochettino blijf ik ook gewoon een topcoach vinden, die ondanks dat jeugdelftal bij Chelsea inderdaad toch nog misschien in de top 6 zou eindigen. Dat ze die nog maar ff houden daar om te bouwen.

De samenvatting van ManU - Arsenal bekeken: niet normaal hoe slordig dat spel van ManU was.

Uiteraard heb ik niet de hele match gezien dan, maar daar ontbreekt toch veel kwaliteit in die kern. Daar kan Ten Hag volgens mij niet eens veel aan doen. Casemiro was bv. lange tijd een echte topspeler, maar het is tijd voor een stapje terug.
Hij heeft wel wat spelers zelf gehaald natuurlijk.
 
Zo sterk was Arsenal nu ook niet dus dat was mss wel de verdienste van United ? Tot op het eind bleef het zo spanned

Je ziet bij de spelers van Arsenal op die momenten toch zenuwachtigheid vind ik. Gebrek aan ervaring wsl.

Daarom denk ik toch dat ManC kampioen gaat worden. Maar die match tegen Tottenham morgen is zeer cruciaal.
 
Helemaal mee eens, maar een Casemiro en Varane leken toch geen slechte transfer op papier. Een Martinez was eigenlijk ook goed, maar veel geblesseerd helaas. Een Malacia, Hojlund, Anthony, Mount en Amrabat zijn natuurlijk een ander verhaal.
Varane ok, maar Casemiro is toch gewoon een slechte transfer ook op papier?

80 miljoen en een contract van 5 jaar aan 300k per week voor een 30 jarige die de laatste 9 jaar non stop alles heeft gespeeld bij Madrid.
 
Je ziet bij de spelers van Arsenal op die momenten toch zenuwachtigheid vind ik. Gebrek aan ervaring wsl.

Daarom denk ik toch dat ManC kampioen gaat worden. Maar die match tegen Tottenham morgen is zeer cruciaal.
Die match tegen Burnley (gewoon een win los van het spel) was op dit moment wel nodig voor Spurs en mijn vermoeden is dat ze tegen City nog eens gaan knallen.
 
Varane ok, maar Casemiro is toch gewoon een slechte transfer ook op papier?

80 miljoen en een contract van 5 jaar aan 300k per week voor een 30 jarige die de laatste 9 jaar non stop alles heeft gespeeld bij Madrid.
Qua financieel wel ja, maar heb het nu even over de kwaliteiten. Casemiro was gewoon nog steeds een belangrijke speler bij Real he. Dat leek sportief toch een straffe transfer indertijd.
 
Chelsea gaat gewoon nog 6de eindigen na zo'n belabberd seizoen, toch frappant dat die beter lijken te draaien zonder Enzo Fernández. Ik kijk nu wel niet elke match van Chelsea. Dus @chomo lijkt dat gewoon zo of is dat gewoon ook effectief zo?
Goh. De resultaten liegen ntl niet maar er is wel meer aan de hand denk ik. Enzo zou een heel seizoen met een hernia gespeeld hebben volgens wat ik las. Is nu geopereerd zodat die nog met de nationale ploeg kan spelen op de copa. Langs de andere kant heb ik die altijd wel heel erg traag gevonden, geen idee hoe die was voor dat hij naar Chelsea kwam, maar op statistieken afgaand was da ni meteen ne vette voor een speler op zijn positie. Het is duidelijk dat caicedo nu veel bepalender is en die lijkt ook heel complementair met gallagher. Er is ook wel wat geschoven met de positie van cucurella, heeft ook een impact gehad. Als je mij nu vraagt welke middenvelder droppen is het sowieso Enzo. Voor alle duidelijkheid : de wedstrijd tegen nottingham was wel een pak minder dan de vorige partijen.

Edit : hier een relatief kort filmpje ivm systeem zonder enzo.
 
Laatst bewerkt:
Goh. De resultaten liegen ntl niet maar er is wel meer aan de hand denk ik. Enzo zou een heel seizoen met een hernia gespeeld hebben volgens wat ik las. Is nu geopereerd zodat die nog met de nationale ploeg kan spelen op de copa. Langs de andere kant heb ik die altijd wel heel erg traag gevonden, geen idee hoe die was voor dat hij naar Chelsea kwam, maar op statistieken afgaand was da ni meteen ne vette voor een speler op zijn positie. Het is duidelijk dat caicedo nu veel bepalender is en die lijkt ook heel complementair met gallagher. Er is ook wel wat geschoven met de positie van cucurella, heeft ook een impact gehad. Als je mij nu vraagt welke middenvelder droppen is het sowieso Enzo. Voor alle duidelijkheid : de wedstrijd tegen nottingham was wel een pak minder dan de vorige partijen.

Edit : hier een relatief kort filmpje ivm systeem zonder enzo.
Het ding is, Enzo is gewoon een heel goede speler, maar soms past een speler gewoon niet in een systeem of in een groep, zoals het filmpje ook beaamt lijkt die ploeg nu gewoon beter gebalanceerd.

Hoe dat naar volgend seizoen toe evolueert wil ik wel eens zien.
 
Heerlijke pot voetbal. Brainfart van Martinez (en Diego Carlos). Tielemans die merkelijk met heel veel vertrouwen speelt.
 
Terug
Bovenaan