Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Ik vind die afgekeurde goal nochtans ook niet terecht hoor. De VAR hoort daar toch helemaal niet tussenbeide te komen?

De scheidsrechter staat daar met z'n neus op en oordeelt dat het geen fout is. Je gaat me toch niet vertellen dat hij die schouderduw niet gezien heeft hè? Dan is het toch niet aan de VAR om zich daarin te gaan moeien want imo is het geen clear & obvious error.
Gohja als je het zo bekijkt geef ik u gelijk
 
Ik vind die afgekeurde goal nochtans ook niet terecht hoor. De VAR hoort daar toch helemaal niet tussenbeide te komen?

De scheidsrechter staat daar met z'n neus op en oordeelt dat het geen fout is. Je gaat me toch niet vertellen dat hij die schouderduw niet gezien heeft hè? Dan is het toch niet aan de VAR om zich daarin te gaan moeien want imo is het geen clear & obvious error.
Dat is ook de redenering die verschillende pundits in de PL hadden. Op motd vonden ze het ook een geldig doelpunt. Los van clear & obvious error is het ook een feit dat zulke fases (de duw he, niet per sé dat er een doelpunt uitkomt) elke wedstrijd gebeuren en zelden tot nooit gefloten worden.. ik dacht trouwens ergens gezien te hebben dat Havertz een duw gaf in de rug van de verdediger en daardoor scoorde.... werd ook niet afgefloten. Na die handsbal vs city in de fa cup is het wat veel op korte tijd.
 
@gamer5 wat vinden jullie dat slot naar liverpool komt ?
Ben ik meerdere personen? 😅

Had het hier al eens aangegeven, de trainersmarkt is weinig soeps voor het moment. Ben weinig enthousiast over Slot, maar dat had ik alleen geweest bij Alonso dus dat wilt weinig zeggen.

Het overheersend gevoel is dat Klopp, voor mij de beste trainer ter wereld, vertrekt. Dan is het waarschijnlijk niet abnormaal dat ik niet uitkijk naar wat volgt. Het interesseert me ook nog altijd niets. Normaal google ik wel iets en hoor wat podcasts als er een nieuwe speler of trainer komt die ik niet goed ken. Nu heb ik dat nog helemaal niet gedaan..

Dat gezegd zijnde, ik vertrouw Edwards en als uit hun proces Slot als de man komt, dan vertrouw ik daarop. Ze hebben er een aardig bedrag voor betaald dus ze moeten er wel wat vertrouwen in hebben dat dit hun man is.

Ik verwacht niet het succes dat we onder Klopp hadden. Ik denk dat er nog een paar vaste waarden op het einde van hun rit komen, en die vervangen door dezelfde kwaliteit zal moeilijk worden ongeacht wie de trainer is.

Slot moet eerst en vooral in omgang en communicatie tonen dat hij een Liverpool manager is. Als dat er is, dan zal hij de tijd krijgen om iets op te zetten.

Veel blabla dus om te zeggen dat ik het echt niet weet, het me ook nog weinig interesseert en dat we wel zullen zien (maar ik vertrouw de keuze van het management) :unsure:.
 
@gamer5 wat vinden jullie dat slot naar liverpool komt ?
Zijn manier van een ploeg te laten voetballen en vooral verschillende manieren en tactische keuzes stemmen mij wel best positief, dat en dat Edwards hiervoor zorgt, die heeft al zoveel bewezen bij Liverpool dat ik zijn keuzes wel echt vertrouw.

Zoals @gamer5 zegt, Klopp vertrekt, die mens is zo verbonden met de club, de fans, de stad, dat het heel moeilijk is om hem op te volgen. Slot kan een heel goeie coach zijn en zoals ik zei, de manier dat hij Feyenoord laat spelen stemt mij positief, maar hij gaat op andere vlakken ook moeten tonen dat hij een Liverpool manager is en dat gaat nog niet zo simpel zijn.
 
Ipswich gewonnen zodat ze met een match te gaan 3 punten los staan op Leeds, derde in de stand. Leeds had dit weekend een serieuze deconfiture want met 4-0 verloren op QPR (die zichzelf daardoor heeft gered).
Ipswich heeft door doelsaldo wel nog 1 punt nodig om direct te promoveren. Vorig seizoen speelden ze nog in de League One.
 
Toch een een schitterende competitie The Championship :love:

Als Leeds fun serieus pijnlijk, maar dik verdiend voor Ipswich.
Wat een seizoen spelen die!
 
Portman Road is ook een leuk stadion.
Vrees wel dat promotie te vroeg/snel zou zijn. In de zin van snel terug naar de championship waarschijnlijk.

Nu, geen Ipswich supporter die daar van wakker ligt natuurlijk. En terecht
 
Gemakkelijke winst tegen Spurs, zijn compleet uit vorm

Draait ook beter precies zonder Enzo :unsure:
 
Caicedo is echt een heel andere speler als.hij niet gekoppeld is aan Enzo. Mooie winst tegen een zwak spurs. Nog enkele jongelingen laten debuteren ook.
 
Iedereen zit af te geven op Jackson, maar eigenlijk zie ik daar wel nog iets in. Ook nog jong en eerste jaar PL.
In de toekomst zeker houden als al dan niet backup
14 doelpunten, 11 in PL. Evenveel als Nunez (in PL) en Hojlund.

Idem Cucurella, beetje bespot laatste maanden, maar zit bij de sterkhouders. Ik zou dan eerder Chilwell weg doen, Injury James, Sterling…

Petrovic idem, goeie jonge keeper, goed als backup.

Eigenlijk barst de ploeg vh talent, maar te jong en te veel in 1 seizoen gekocht, enkele gerichte aankopen en zie het wel goed komen.
 
Iedereen zit af te geven op Jackson, maar eigenlijk zie ik daar wel nog iets in. Ook nog jong en eerste jaar PL.
In de toekomst zeker houden als al dan niet backup
14 doelpunten, 11 in PL. Evenveel als Nunez (in PL) en Hojlund.

Idem Cucurella, beetje bespot laatste maanden, maar zit bij de sterkhouders. Ik zou dan eerder Chilwell weg doen, Injury James, Sterling…

Petrovic idem, goeie jonge keeper, goed als backup.

Eigenlijk barst de ploeg vh talent, maar te jong en te veel in 1 seizoen gekocht, enkele gerichte aankopen en zie het wel goed komen.
Nóg meer kopen? :unsure:
 
Iedereen zit af te geven op Jackson, maar eigenlijk zie ik daar wel nog iets in. Ook nog jong en eerste jaar PL.
In de toekomst zeker houden als al dan niet backup
14 doelpunten, 11 in PL. Evenveel als Nunez (in PL) en Hojlund.

Idem Cucurella, beetje bespot laatste maanden, maar zit bij de sterkhouders. Ik zou dan eerder Chilwell weg doen, Injury James, Sterling…

Petrovic idem, goeie jonge keeper, goed als backup.

Eigenlijk barst de ploeg vh talent, maar te jong en te veel in 1 seizoen gekocht, enkele gerichte aankopen en zie het wel goed komen.
Jackson is een verschrikkelijke afwerker, ok hij maakt af en toe wel eens een doelpunt (zoals gisteren) maar die speelt beter naast een diepe spits (die chelsea momenteel niet heeft) imo want wat hij doet buiten het strafschopgebied is vaak best wel ok. Hij is snel en best goed in het samenspel, alleen is het gewoon horror om die kansen zien de nek om te wringen...

Cucurella die zit momenteel in een positieve flow maar heeft ons al veel te vaak ontgoocheld, als die dit niveau kan houden dan is hij uiteraard wel een meerwaarde.

De ploeg zou blijkbaar wel achter Poch staan dat speelt wel in zijn voordeel. Veel jonge gasten en dat is nu net waar Poch goed in is, zijn tactisch kunnen dat is voor mij wel nog een serieus vraagteken.
 
Hoe zit dat eigenlijk met Onana bij Everton? Je leest alleen maar nieuwsberichten waarin hij gelinkt wordt aan quasi elke topclub, maar is intussen precies wel zijn basisplaats kwijt bij Everton?
 
Ik heb daarnet Luton - Everton gezien. Denk dat hij laatste halfuur is ingevallen voor Doucoure maar had het zeer moeilijk tegen Barkley en Sambi Lokonga. Als die laatste zijn vorm verder stijgt en blessurevrij blijft, zou die wel een plaats hebben bij de RD. Kaminski trouwens ook terug een paar gemaakte goals eruit gehaald.
 
Ik heb daarnet Luton - Everton gezien. Denk dat hij laatste halfuur is ingevallen voor Doucoure maar had het zeer moeilijk tegen Barkley en Sambi Lokonga. Als die laatste zijn vorm verder stijgt en blessurevrij blijft, zou die wel een plaats hebben bij de RD. Kaminski trouwens ook terug een paar gemaakte goals eruit gehaald.
Die penalty fout van Luton. Dan word je toch helemaal gek als trainer he. In volle Degradatiestrijd zo'n idiote actie doen.
 
Die penalty fout van Luton. Dan word je toch helemaal gek als trainer he. In volle Degradatiestrijd zo'n idiote actie doen.
Daar trek je de haren van uit. Luton heeft zich eigenlijk niet echt versterkt achterin, behalve dan dat ze Hachioka van STVV hebben gekocht maar die jongen heeft meer owngoalen en ongelukkige matchen dan echt geslaagde acties.
Zonder Kaminski waren die nu al zeker van degradatie, terwijl die wel leuk voetballen met een goede portie lef. In K&R omschreven ze het mooi dat voor velen onder hen dit seizoen misschien once in een lifetime is en zich volop smijten en echt plezier hebben.
 
Havertz laat toch echt gewoon zijn been hangen omdat hij weet dat die keeper zijn been daar is, terwijl dat helemaal geen natuurlijke beweging is voor hem. Jammer dat dit een penalty is.
 
Terug
Bovenaan