Nee dat dat op onze Belgische wegen niet te verantwoorden is bedoelt hij, denk ik.Dat je liefhebber moet zijn?
Voor de helft van de prijs vind je toch vele sportmodellen met goede specs?
Of dan zit je niet meer in het segment “sportwagen”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee dat dat op onze Belgische wegen niet te verantwoorden is bedoelt hij, denk ik.Dat je liefhebber moet zijn?
Voor de helft van de prijs vind je toch vele sportmodellen met goede specs?
Of dan zit je niet meer in het segment “sportwagen”?
Op het eerste zicht lijkt dat inderdaad echt een vrij goeie deal.Grote update toch voor de XC40
Even samengesteld zoals ik 'm zou willen en ik kom op 60k. Geen idee hoeveel % korting er dan nog gegeven wordt aan een individuele koper.
Ik vind dat toch pittig voor zo’n klein autooke. Ik zou in elk geval wachten tot de single motor ix1’s er zijn.Op het eerste zicht lijkt dat inderdaad echt een vrij goeie deal.
ELEKTRISCHE VOLVO XC40 EN C40: ACHTERWIELAANDRIJVING EN FLINK GROTER BEREIK
Achterwielaandrijving en grotere batterij voor de EV XC40
not bad
(nu een nieuwe EV kiezen is altijd verliezen. 6 maanden later zijn ze weer een pak beter (elk merk))
Laat dat laatste net het belangrijkste zijn, voor mij althansIk vind dat nu toch geen goeie deal hoor.
Een XC40 is een model kleiner dan een iX3 en qua interieur is dat buiten de stoelen toch op elk vlak minder.
Je boet op heel veel in. Maar als de stoelen echt de doorslag geven dan moet je voor de XC40 gaan.Laat dat laatste net het belangrijkste zijn, voor mij althans
Ik vind nu niet dat je zoveel inboet? Ik zou liever dat Google infotainment hebben (ik heb nu letterlijk altijd android auto...). Kwalitatief vind ik Volvo ook niet minder.Je boet op heel veel in. Maar als de stoelen echt de doorslag geven dan moet je voor de XC40 gaan.
Het is trouwens niet dat de sportstoelen slecht zijn, integendeel ze zijn zeer goed. Maar ze zitten iets minder zacht dan de stoelen van Volvo.
Heb je dat al eens gebruikt? Want iedereen die het heeft is daar nu niet laaiend enthousiast overIk vind nu niet dat je zoveel inboet? Ik zou liever dat Google infotainment hebben (ik heb nu letterlijk altijd android auto...). Kwalitatief vind ik Volvo ook niet minder.
Je boet ruimte in, maar hij kost ook een heel pak minder he.
Wel, ik heb de reviews idd ook gelezen en daar is idd weinig enthousiasme over (heb het dus nog niet gebruikt). Maar dat van BMW gebruik ik letterlijk nooit, en daar stoor ik mij enorm aan het feit dat Waze geen map-data kan doorsturen naar de HUD bvb. Geen idee of dat bij Volvo/Google wel kan, maar de kans lijkt me groter.Heb je dat al eens gebruikt? Want iedereen die het heeft is daar nu niet laaiend enthousiast over
Wat toch wel anders is bij bmw. Dat infotainment staat nog altijd als een huis. De integratie van CarPlay is ook subliem om nu maar een voorbeeld te geven.
Ik citeer een collega met een Volvo.Wel, ik heb de reviews idd ook gelezen en daar is idd weinig enthousiasme over (heb het dus nog niet gebruikt). Maar dat van BMW gebruik ik letterlijk nooit, en daar stoor ik mij enorm aan het feit dat Waze geen map-data kan doorsturen naar de HUD bvb. Geen idee of dat bij Volvo/Google wel kan, maar de kans lijkt me groter.
Wij kregen gisteren (wel op een gewone xc40) 10% korting als particulier.Grote update toch voor de XC40
Even samengesteld zoals ik 'm zou willen en ik kom op 60k. Geen idee hoeveel % korting er dan nog gegeven wordt aan een individuele koper.
Wat zijn die opties momenteel eigenlijk?Nog een break erbij, deze keer van Opel: https://tweakers.net/nieuws/203980/...a-hatchback-met-bereik-van-416-kilometer.html of hier https://www.media.stellantis.com/nl...seller-gaat-volledig-elektrisch?adobe_mc_ref=
Zo beginnen er toch een aantal opties te komen qua breaks.
Audi is aangekondigd.Wat zijn die opties momenteel eigenlijk?
Opel, peugeot en MG?
Zijn er nog andere?
Die Audi inderdaad, maar de Taycan daar heb ik het toch ook moeilijk mee om dat een break te noemen. Dat is voor mij gewoon een 5 deurs net als de EV6.Audi is aangekondigd.
En de Porsche Taycan Turismo natuurlijk
Er zijn er ook die bijvoorbeeld de EV6 ook een break vinden, maar dat valt daar voor mij toch niet onder.
Een break is toch ook een 5 deurs?Die Audi inderdaad, maar de Taycan daar heb ik het toch ook moeilijk mee om dat een break te noemen. Dat is voor mij gewoon een 5 deurs net als de EV6.
Een break is toch ook een 5 deurs?
Maar hoe gaat een taycan dan een 5deurs zijn? Het is letterlijk de hoger gemaakt versie van een sedan, dat is zowat de definitie van een break?Maar niet elke 5-deurs is een break, daar gaat het hem om. Zijn ook gemakkelijke voorbeelden van, bvb een Golf vs Golf Variant. Beide 5-deurs, maar enkel de Variant is een break.