Auto Elektrische wagens

Dat je liefhebber moet zijn?
Voor de helft van de prijs vind je toch vele sportmodellen met goede specs?
Of dan zit je niet meer in het segment “sportwagen”?
Nee dat dat op onze Belgische wegen niet te verantwoorden is bedoelt hij, denk ik. :p
 
Op het eerste zicht lijkt dat inderdaad echt een vrij goeie deal.
Ik vind dat toch pittig voor zo’n klein autooke. Ik zou in elk geval wachten tot de single motor ix1’s er zijn.

Die Volvo is toch ook al 5j op de markt en dat interieur was al verschrikkelijk bij lancering.

Top top topstoelen, dat dan weer wel.
 
Ik vind dat nu toch geen goeie deal hoor.
Een XC40 is een model kleiner dan een iX3 en qua interieur is dat buiten de stoelen toch op elk vlak minder.
 
Laat dat laatste net het belangrijkste zijn, voor mij althans 😉
Je boet op heel veel in. Maar als de stoelen echt de doorslag geven dan moet je voor de XC40 gaan.
Het is trouwens niet dat de sportstoelen slecht zijn, integendeel ze zijn zeer goed. Maar ze zitten iets minder zacht dan de stoelen van Volvo.
 
Je boet op heel veel in. Maar als de stoelen echt de doorslag geven dan moet je voor de XC40 gaan.
Het is trouwens niet dat de sportstoelen slecht zijn, integendeel ze zijn zeer goed. Maar ze zitten iets minder zacht dan de stoelen van Volvo.
Ik vind nu niet dat je zoveel inboet? Ik zou liever dat Google infotainment hebben (ik heb nu letterlijk altijd android auto...). Kwalitatief vind ik Volvo ook niet minder.
Je boet ruimte in, maar hij kost ook een heel pak minder he.
 
Ik vind nu niet dat je zoveel inboet? Ik zou liever dat Google infotainment hebben (ik heb nu letterlijk altijd android auto...). Kwalitatief vind ik Volvo ook niet minder.
Je boet ruimte in, maar hij kost ook een heel pak minder he.
Heb je dat al eens gebruikt? Want iedereen die het heeft is daar nu niet laaiend enthousiast over :p
Wat toch wel anders is bij bmw. Dat infotainment staat nog altijd als een huis. De integratie van CarPlay is ook subliem om nu maar een voorbeeld te geven.
 
Heb je dat al eens gebruikt? Want iedereen die het heeft is daar nu niet laaiend enthousiast over :p
Wat toch wel anders is bij bmw. Dat infotainment staat nog altijd als een huis. De integratie van CarPlay is ook subliem om nu maar een voorbeeld te geven.
Wel, ik heb de reviews idd ook gelezen en daar is idd weinig enthousiasme over (heb het dus nog niet gebruikt). Maar dat van BMW gebruik ik letterlijk nooit, en daar stoor ik mij enorm aan het feit dat Waze geen map-data kan doorsturen naar de HUD bvb. Geen idee of dat bij Volvo/Google wel kan, maar de kans lijkt me groter.
 
Wel, ik heb de reviews idd ook gelezen en daar is idd weinig enthousiasme over (heb het dus nog niet gebruikt). Maar dat van BMW gebruik ik letterlijk nooit, en daar stoor ik mij enorm aan het feit dat Waze geen map-data kan doorsturen naar de HUD bvb. Geen idee of dat bij Volvo/Google wel kan, maar de kans lijkt me groter.
Ik citeer een collega met een Volvo.
“Ik plak nog liever een HTC Desire S met Android gingerbread op mijn dashboard dan dat kutsysteem dat er nu inzit”

De HUD werkt enkel maar met de standaard Google Maps. Wil je daar Waze? Dat gaat niet.
Het doet dus niks anders dan hetgeen wat Audi al jaren doet met hun digitale tellers.
Sterker nog het kan minder. Dus een systeem dat Audi al bij de TT introduceerde in 2014 is rijker qua features.
 
Audi is aangekondigd.
En de Porsche Taycan Turismo natuurlijk :unsure:

Er zijn er ook die bijvoorbeeld de EV6 ook een break vinden, maar dat valt daar voor mij toch niet onder.
Die Audi inderdaad, maar de Taycan daar heb ik het toch ook moeilijk mee om dat een break te noemen. Dat is voor mij gewoon een 5 deurs net als de EV6.
 
Maar niet elke 5-deurs is een break, daar gaat het hem om. Zijn ook gemakkelijke voorbeelden van, bvb een Golf vs Golf Variant. Beide 5-deurs, maar enkel de Variant is een break.
Maar hoe gaat een taycan dan een 5deurs zijn? Het is letterlijk de hoger gemaakt versie van een sedan, dat is zowat de definitie van een break?
 
Terug
Bovenaan