Auto Elektrische wagens

Mijn Megane GT die volgens mij leer aanleunt bij een gewone Megane dan bij een RS? Stuurt toch ook wel heel goed.
Dat hangt er gewoon van af wat je gewoon bent. Een Megane, Focus, Golf, ... sturen allemaal wel vrij oké. Maar VW heeft (had? laatste generatie nog niet gereden) wel een probleem met rijgedrag bij bvb de Passat.
Een gewone civic is ook geen stuurwonder maar een type-r is een halve trackdaycar transformer😁
FTFY
 
Deze ochtend aan Fastned naast een i4 m50 gestaan.

Toch een geluk (en een ongeluk) dat ik die nog niet kon kiezen. Achteraf bekeken zou ik sowieso spijt gehad hebben dat ik hem niet had genomen, nu sus ik mijn geweten met het feit dat hij nog niet bestond.

Wat een kar.
 
Deze ochtend aan Fastned naast een i4 m50 gestaan.

Toch een geluk (en een ongeluk) dat ik die nog niet kon kiezen. Achteraf bekeken zou ik sowieso spijt gehad hebben dat ik hem niet had genomen, nu sus ik mijn geweten met het feit dat hij nog niet bestond.

Wat een kar.
Kom ze tegenwoordig vaker tegen. Moest hij al bestaan hebben, stond die hier ook op de oprit...
 
🤣
EA03817-D-85-E6-43-F6-84-D3-BF4674644-B17.jpg
 
Winterbanden en koudere temperaturen, nu is de "daily range" (80%) van de E-Tron wel aan de nipte kant (230km vs 290km in de zomer).

Hier staat ook een heel recente iX3 op de parking, al enkele dagen te wachten om opgehaald te worden. Tot mijn verbazing gezien dat het ook een impressive is (heeft HUD en ACC), gekke keuze tov. de vele kale wagens die hier staan (buiten kleur, trekhaak en dakrails kan geen enkele optie gekozen worden).

iX3 is toch een stuk meer value for money, als ik bedenk dat de catalogusprijs van mijn E-Tron 93k EUR was. Ondertussen is Audi ook uit de lijst van merken gehaald, op de parking zie je af en toe een BMW iX, dat zal de "spirituele" opvolger zijn voor de E-Tron op de lijst.
 
Laatst bewerkt:
Hebben alle iX3's geen ACC? Of is dat op de impressive nog een andere (betere) versie?

Als ik mijn VIN nummer opzoek zie ik dat touch functie op de iDrive controller en 'kick to open boot' ontbreekt. Samen met de lumbar support voor de passagier, maar dat was al gekend bij bestelling.
 
Terug
Bovenaan