Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Fuck man, (elektrische) auto's zijn toch duur (geworden)70k, maar dit is de inspiring en ik heb de impressive.
Zo eentje dus https://www.autoscout24.be/nl/aanbo...source_otp=t40&source=listpage_search-results
Ah maar de HUD niet hé? Heeft ook shadow line, ook iets wat niet standaard is dacht ik.ACC is inderdaad standaard denk ik (alle rijhulpsystemen dacht ik?).
Ik vind de opties die missen bij u eigenlijk wel erg. Die touch functie gebruik ik vaak. Die voetsensor af en toe.
Moest het nu gesture control en iconicSounds zijn...
Je kan dat uitschakelen. In de iX3 is dat wel nog anders dan bij pakweg de iX (waarbij je meerdere geluidjes kan kiezen). Bij mij doet die gewoon iets na dat op een motor moet lijken, maar eigenlijk wil je in een EV gewoon stil zitten... Het lijkt wel wat te helpen tegen misselijkheid bij passagiers als je sportief rijdt.Ah maar de HUD niet hé? Heeft ook shadow line, ook iets wat niet standaard is dacht ik.
Die iconic sound lijkt me wel heel plezant, en je kan die wel uitschakelen? Ik vind het "motor" geluid in de E-Tron eigenlijk op het randje van irritant...
HUD en shadowline zijn idd niet standaard.Ah maar de HUD niet hé? Heeft ook shadow line, ook iets wat niet standaard is dacht ik.
Die iconic sound lijkt me wel heel plezant, en je kan die wel uitschakelen? Ik vind het "motor" geluid in de E-Tron eigenlijk op het randje van irritant...
Dat geldt voor alle sportwagens...Ik heb gisteren toevallig eens in een Audi E-tron GT RS gezeten.
Ik ben nu niet een de grootste autoliefhebber maar dit was toch kwijlen.
Het prijskaartje lijkt mij nu wel niet te verantwoorden, al zeker niet op ons wegennetwerk...
Dan moet je toch echt al een grote liefhebber zijn?
ACC is inderdaad standaard denk ik (alle rijhulpsystemen dacht ik?).
Ik vind de opties die missen bij u eigenlijk wel erg. Die touch functie gebruik ik vaak. Die voetsensor af en toe.
Moest het nu gesture control en iconicSounds zijn...
HUD en shadowline zijn idd niet standaard.
Mijn iX3 inspiring maakt gewoon geen geluid. Een licht hoorbaar gezoem op de achtergrond maar eigenlijk is die gewoon stil
Het lijkt wel wat te helpen tegen misselijkheid bij passagiers als je sportief rijdt.
Het optiepakket 'Dark Shadow' omvat een zwarte grill, zonnewerend glas en donkere koplampen.
Bij de pre-LCI alleszins geen andere koplampen, maar wel en zwarte hemel. Onmisbaar voor mij trouwens. Een grijze dakhemel is om te kotsen
Dat je liefhebber moet zijn?Dat geldt voor alle sportwagens...
Fuck man, (elektrische) auto's zijn toch duur (geworden)
Geworden ? Ze zijn al altijd pokkeduur geweest toch ? Gelukkig in leasing wel een pak goedkoper, maar jammer genoeg wordt VAA nog altijd o.a. op catalogusprijs berekend. Ik ga nu een EV hebben die qua catalogusprijs 50% duurder is dan waar ik voorheen mee reed. Als ik dan zie welke dikke ICE/PHEV bak je voor die prijs hebt, piekt dat toch wel eigenlijk.
Kan je dan eens een concreet voorbeeld geven? Want in praktijk vind ik dat eigenlijk meevallen.Geworden ? Ze zijn al altijd pokkeduur geweest toch ? Gelukkig in leasing wel een pak goedkoper, maar jammer genoeg wordt VAA nog altijd o.a. op catalogusprijs berekend. Ik ga nu een EV hebben die qua catalogusprijs 50% duurder is dan waar ik voorheen mee reed. Als ik dan zie welke dikke ICE/PHEV bak je voor die prijs hebt, piekt dat toch wel eigenlijk.
En welke VAA denk je te hebben voor die prijs dan? VAA van een EV gaat altijd gigantisch veel goedkoper zijn dan van een ICE die evenveel kost.Geworden ? Ze zijn al altijd pokkeduur geweest toch ? Gelukkig in leasing wel een pak goedkoper, maar jammer genoeg wordt VAA nog altijd o.a. op catalogusprijs berekend. Ik ga nu een EV hebben die qua catalogusprijs 50% duurder is dan waar ik voorheen mee reed. Als ik dan zie welke dikke ICE/PHEV bak je voor die prijs hebt, piekt dat toch wel eigenlijk.
Kan je dan eens een concreet voorbeeld geven? Want in praktijk vind ik dat eigenlijk meevallen.
Voor de prijs van een iX3 heb je bvb een X3 30i. Die is niet beter ofzo he...
Nee, een X3 30i start 12k goedkoper dan een iX3.Ja, VAA opmerking was natuurlijk een beetje scheef omdat de CO2 component die hogere catalogusprijs natuurlijk ruimschoots compenseert.
Ehm, een iX3 is €12k duurder dan een X3 30i, en voor mij moet het zelfs geen 30i zijn. Maar voor de basisprijs van een iX3 (€72.5k), heb je een 520d Touring met nog €12k over voor opties. Nooit de kans gehad tot een 5-reeks (zat qua budget altijd rond de 320d/C200d) maar nu wel tot een (kale) iX3.
Maar bon, er is veel meer dan enkel catalogusprijs natuurlijk, al ging de opmerking dus over hoe duur EVs in aanschaf zijn.