Maar handig is het ook niet he.
Dat denk ik ook wel niet. Mijn is lichtjes afgeplat beneden, dat merkt ge niet. Dat van de Q4 is wel serieus afgeplat, maar denk wel dat het evengoed went. Zolang het stuur maar door de handen kan glijden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar handig is het ook niet he.
Het grootste probleem is dat je uw stuur 1.25x naar elke kant kan draaien. Waardoor je bij het loslaten met afgevlakte onderkant maar 1x zo'n ambetante vorm hebt. Bij boven en onderkant heb je dat continu. Uw handen bewegen dan eigenlijk heel de tijd dichter en verder van elkaar.Dat denk ik ook wel niet. Mijn is lichtjes afgeplat beneden, dat merkt ge niet. Dat van de Q4 is wel serieus afgeplat, maar denk wel dat het evengoed went. Zolang het stuur maar door de handen kan glijden.
Met zo een rechthoekig stuur gaat dat niet door uw handen kunnen glijden hoorDat denk ik ook wel niet. Mijn is lichtjes afgeplat beneden, dat merkt ge niet. Dat van de Q4 is wel serieus afgeplat, maar denk wel dat het evengoed went. Zolang het stuur maar door de handen kan glijden.
Kijk eens naar een afbeelding van dat stuur, dat is echt verre van rechthoekig hoor.Met zo een rechthoekig stuur gaat dat niet door uw handen kunnen glijden hoor
Het heeft een reden waarom een sportstuur enkel onderaan afgeplat is, die range bovenaan heb je nog wel eens nodig.
KOEKEROND IS HET!!Kijk eens naar een afbeelding van dat stuur, dat is echt verre van rechthoekig hoor.
Valt wel mee tegenwoordig hoor.De iX is wel duur, maar de i4 is nog deftig geprijsd als die voor die 60k redelijk uitgerust is. Als het 4 strandstoelen en een stuur is zoals gewoonlijk bij BMW is die ook wel duur.
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.Valt wel mee tegenwoordig hoor.
Elektrisch bediende ramen en centrale deurvergrendeling is op de hele range al standaard. Dingen zoals een radio krijg je ook al standaard mee. Dus kaal kan je dat al niet meer noemen.
Ik zou ze niet van verschieten moesten al die dingen (buiten metallic) standaard zijn op een 3-reeksJij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG .
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG .
Bij BMW is metaalkleur een optie hoor, zo breed zijn ze nu toch ook niet uitgerustJij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG .
Mijn eerste bedrijfswagen in 2007 had dat allemaal, voor 18400€ .Allemaal nog nooit gehad
Ik heb nu wel al mijn auto's zelf moeten kopenMijn eerste bedrijfswagen in 2007 had dat allemaal, voor 18400€ .
Dat komt wel grotendeels doordat Tesla hun prijzen zo snel laat zakken. Zo'n p100d kostte een tijdje geleden nog 150k en (voor de plaid) was dat nog 100k... Als je zoiets voor hebt, tja dan zie je het geld quasi zo verdampen he...Ben eens benieuwd voor welke prijs de 2de hands ID3-4, enyaq. q4-etron gaan over een jaar of 2. Als je ziet wat ze durven vragen voor een 2de hands tesla. Op een paar duizend euro na heb je der een nieuwe mee
Dat komt wel grotendeels doordat Tesla hun prijzen zo snel laat zakken. Zo'n p100d kostte een tijdje geleden nog 150k en (voor de plaid) was dat nog 100k... Als je zoiets voor hebt, tja dan zie je het geld quasi zo verdampen he...
Dat zou op zich voldoende moeten zijn ja. Heb je ook een kWh teller nodig? Dan moet je die ook nog voorzien.Seg voor een PHEV, moet toch maar een gewoon stopcontact voorzien buiten he?
Nope, stopcontact it is dus.Dat zou op zich voldoende moeten zijn ja. Heb je ook een kWh teller nodig? Dan moet je die ook nog voorzien.