En zolang MrKend54l dit niet ziet moet ge zelfs gene andere differentieel hangen.Nope, stopcontact it is dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En zolang MrKend54l dit niet ziet moet ge zelfs gene andere differentieel hangen.Nope, stopcontact it is dus.
Ja en zolang hij zijn fout niet durft toegeven nooit dus...En zolang MrKend54l dit niet ziet moet ge zelfs gene andere differentieel hangen.
Ja maar ge gaat die opties allemaal hebben ehMijn eerste bedrijfswagen in 2007 had dat allemaal, voor 18400€ .
@MrKend54l , metallic lak is een vereiste van de werkgever, net zoals bleutooth, een radio met media (cd, sd,…) en GPS. Vanaf E klasse auto’s komt daar een lederen interieur bij.
Natuurlijk heeft BMW een beter interieur, maar de opties die ik opsom zijn zowat het minimum. Anders doe ik met plezier een stap terug naar VW/Skoda.
Hopen dat ik genoeg budget heb voor een premium merk eh.Ja maar ge gaat die opties allemaal hebben eh
Al die wagens zijn bijna standaard met een business pack uitgerust. Heb nog geen enkele gezien zonder. Dus kan je zeggen dat dit gewoon standaard kit is.
Een man van uw kaliber hoort in een premium te rijden eh!Hopen dat ik genoeg budget heb voor een premium merk eh.
Aangezien mijn ouders een GLA en mijn zus een Mercedes A hebben gekocht kan ik niet achterblijven eh .
Een man van uw kaliber hoort in een premium te rijden eh!
Zal ervan af hangen denk ik. Als je wat ruimte kan inboeten zou ik toch denken dat een 3er in uw budget zou passen. Of een andere premium SUV.
Persoonlijk zou ik geen A4, C of wagen met dat interieur meer nemen. Voelt al een beetje gedateerd aan.
Denk dat het eerder een probleem zal zijn van moeten aanschuiven als ik de beelden van hier vorig jaar kan gelovenZijn supercharges dan zo moeilijk om te vinden onderweg?
Dat was voornamelijk in Duitsland, en ik mijd opzettelijk de allerdrukste ogenblikken als extra zekerheid. Er zijn het voorbije jaar in ieder geval heel wat Tesla's bijgekomen.Denk dat het eerder een probleem zal zijn van moeten aanschuiven als ik de beelden van hier vorig jaar kan geloven
Een Tesla stuurt je via navigatiesysteem naar de supercharger, dus moeilijk te vinden zijn die niet. Hangt een beetje af van de drukte...Zijn supercharges dan zo moeilijk om te vinden onderweg?
Ik keek vooral naar de Noorse laadstations, soms 2-3 uur aanschuivenDat was voornamelijk in Duitsland, en ik mijd opzettelijk de allerdrukste ogenblikken als extra zekerheid. Er zijn het voorbije jaar in ieder geval heel wat Tesla's bijgekomen.
Ik ga er van uit dat ik niet veel moet aanschuiven.
Ik vraag me wel af of Tesla hun aantal superchargers VS verkochte wagens eigenlijk stijgt of daalt. Gezien hun verkoopscijfers moet dat toch bijna zeker dalen?Dat was voornamelijk in Duitsland, en ik mijd opzettelijk de allerdrukste ogenblikken als extra zekerheid. Er zijn het voorbije jaar in ieder geval heel wat Tesla's bijgekomen.
Ik ga er van uit dat ik niet veel moet aanschuiven.
Een Tesla stuurt je via navigatiesysteem naar de supercharger, dus moeilijk te vinden zijn die niet. Hangt een beetje af van de drukte...
Er komen wel nog steeds heel wat superchargers bij ook... Ze hebben vooral in Duitsland enorm veel SUC uitgerold 't voorbije jaar.Ik vraag me wel af of Tesla hun aantal superchargers VS verkochte wagens eigenlijk stijgt of daalt. Gezien hun verkoopscijfers moet dat toch bijna zeker dalen?
Net alles vastgelegd voor de eerste échte vakantie met de EV, richting Provence.
Aangezien we op een zaterdag in de Provence verwacht worden, en mijn vrouw geen zin heeft om een dag verlof extra te nemen, gaan we dus in de drukte naar 't Zuiden rijden. De fietsen moeten ook mee, op de trekhaak, en die gaan het verbruik aanzienlijk in de hoogte jagen...
Vrijdag al een eerste 420 km afleggen en overnachten in de buurt van een snellader. In theorie heeft het hotel ook een laadpaal, die snellader op 5 km is een plan B.
Dan de volgende morgen direct na het ontbijt vertrekken zodat we om 10h00 aan de supercharger in de buurt van Bourge-en-Bresse kunnen opladen. In plaats van daarna als lemmingen mee aan te schuiven in de files tussen Lyon en Orange gaan we dan richting Chamberry, we zouden dan om 11h30 aan Le Lac-du-Bourget moeten aankomen, perfect om daar relaxed te lunchen in één van de vele restaurants met zicht op het meer. Tegen 14h30-15h00 daar vertrekken om dan tegen 18h00-18h30 op onze bestemming aan te komen (afhankelijk van de drukte op de Autoroute du Soleil).
Lijkt veel gedoe, maar ik ga er van uit dat ik op deze manier best wel rustig kan rijden. Ik probeer een stop meestal zo snel mogelijk af te haspelen, nu weet ik gewoon dat ik 15 - 20 min pauze kan en moet nemen.
Terugkomen doen wij altijd vroeg (vertrekken om 06h30, dan ben je voor 09h00 door Lyon en is het de hele dag rustig rijden). Die rit (volgens de snelste weg, zal net geen 10u duren voor 929 km. Met 4 stops van 12-28 min. Ik denk niet dat dat zo verschillend is van onze rit vorig jaar.
Zo dat op de minuut uw reis plannen neemt voor mij wel al een heel deel van het vakantiegevoel weg. De vakantie start als ik de hof afrij. Maar als ik dan moet liggen rekenen en op uur en tijd moet rijden dan stopt het wel
Ik moet in theorie niet rekenen hoor, de auto doet dat voor me. Ik zou ook een dag vroeger kunnen vertrekken zonder zorgen. En twee jaar geleden was er ook geen enkel probleem richting Zuid-Frankrijk.Zo dat op de minuut uw reis plannen neemt voor mij wel al een heel deel van het vakantiegevoel weg. De vakantie start als ik de hof afrij. Maar als ik dan moet liggen rekenen en op uur en tijd moet rijden dan stopt het wel
Voor mijn scenario valt dat eigenlijk allemaal nog wel mee. De reizen die wij met de auto zouden doen, bevatten 1 of hoogstens 2 keer opladen onderweg. Auto geeft zelf die route, dus je moet daar eigenlijk niet veel aan doen.Zo dat op de minuut uw reis plannen neemt voor mij wel al een heel deel van het vakantiegevoel weg. De vakantie start als ik de hof afrij. Maar als ik dan moet liggen rekenen en op uur en tijd moet rijden dan stopt het wel