Auto Elektrische wagens

Dat denk ik ook wel niet. Mijn is lichtjes afgeplat beneden, dat merkt ge niet. Dat van de Q4 is wel serieus afgeplat, maar denk wel dat het evengoed went. Zolang het stuur maar door de handen kan glijden.
Het grootste probleem is dat je uw stuur 1.25x naar elke kant kan draaien. Waardoor je bij het loslaten met afgevlakte onderkant maar 1x zo'n ambetante vorm hebt. Bij boven en onderkant heb je dat continu. Uw handen bewegen dan eigenlijk heel de tijd dichter en verder van elkaar.
Is dat superirritant, nee, maar ik heb wel liever een gewoon rond wiel. Aston Martin heeft zo al jaren een vierkant wiel he :p
 
Dat denk ik ook wel niet. Mijn is lichtjes afgeplat beneden, dat merkt ge niet. Dat van de Q4 is wel serieus afgeplat, maar denk wel dat het evengoed went. Zolang het stuur maar door de handen kan glijden.
Met zo een rechthoekig stuur gaat dat niet door uw handen kunnen glijden hoor :p
Het heeft een reden waarom een sportstuur enkel onderaan afgeplat is, die range bovenaan heb je nog wel eens nodig.
 
Met zo een rechthoekig stuur gaat dat niet door uw handen kunnen glijden hoor :p
Het heeft een reden waarom een sportstuur enkel onderaan afgeplat is, die range bovenaan heb je nog wel eens nodig.
Kijk eens naar een afbeelding van dat stuur, dat is echt verre van rechthoekig hoor.
 
12 augustus is het voorstelling van de ix en i4 bij lokale dealer. Ben er nog niet goed uit of ik ga gaan. Op zich wel benieuwd naar de modellen eigenlijk
 
De iX is wel duur, maar de i4 is nog deftig geprijsd als die voor die 60k redelijk uitgerust is. Als het 4 strandstoelen en een stuur is zoals gewoonlijk bij BMW is die ook wel duur.
 
De iX is wel duur, maar de i4 is nog deftig geprijsd als die voor die 60k redelijk uitgerust is. Als het 4 strandstoelen en een stuur is zoals gewoonlijk bij BMW is die ook wel duur.
Valt wel mee tegenwoordig hoor.
Elektrisch bediende ramen en centrale deurvergrendeling is op de hele range al standaard. Dingen zoals een radio krijg je ook al standaard mee. Dus kaal kan je dat al niet meer noemen.
 
Valt wel mee tegenwoordig hoor.
Elektrisch bediende ramen en centrale deurvergrendeling is op de hele range al standaard. Dingen zoals een radio krijg je ook al standaard mee. Dus kaal kan je dat al niet meer noemen.
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG :).
 
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG :).
Ik zou ze niet van verschieten moesten al die dingen (buiten metallic) standaard zijn op een 3-reeks
 
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG :).

Allemaal nog nooit gehad :unsure:
 
Jij noemt dat niet kaal, ik wel.
Elektrisch bediende ramen, centrale deurvergrendeling, GPS, bleutooth, parkeersensoren, metallic lak, licht- en regensensor en cruise control zijn toch het absolute minimum dat een wagen moet hebben. En dan nog niks qua uitrusting.
Daarom shop ik dus altijd bij de low end VAG :).
Bij BMW is metaalkleur een optie hoor, zo breed zijn ze nu toch ook niet uitgerust :p
Allez ik maakte eemaar een grapje voor alle duidelijkheid eh :p

Maar het is zo dat een basisversie niet veel als standaard heeft. Maar als standaard krijg je natuurlijk wel al een degelijk interieur en degelijke materialen. Met opties wordt dat alleen maar beter. En laat ons eerlijk zijn de prijs van de basisversie is er ook naar natuurlijk, dat is een prijs waar je binnen het premium segment niet veel van moet verwachten. Maar niemand koopt dat ook natuurlijk, en vanaf je een andere versie neemt en wat packs dan stijgt het aantal opties ineens wel fors. Zonder dat de prijs echt zeer veel stijgt.

Een premium wagen is nooit echt heel goedkoop natuurlijk. Een VAG wagen is ook allesbehalve nog spotgoedkoop hoor, 33k ben je daar ook zonder moeite kwijt voor een golf of een Octavia. Een Passat van 40k is ook al geen grote show. Maar bij de premiums is het nog altijd wel een stapje hoger.

Ik had deze week een 118i vervangwagen van 49k catalogusprijs. Die was op drie vinken na full option, maar goed dat is een bom geld voor de goedkoopst gemotiseerde 1 natuurlijk. Maar heb je al die opties dat daarop zaten nodig? Bijlange niet. Enkel die individual kleur en velgen weglaten scheelt u al snel 1400€
 
Allemaal nog nooit gehad :unsure:
Mijn eerste bedrijfswagen in 2007 had dat allemaal, voor 18400€ ;).

@MrKend54l , metallic lak is een vereiste van de werkgever, net zoals bleutooth, een radio met media (cd, sd,…) en GPS. Vanaf E klasse auto’s komt daar een lederen interieur bij.

Natuurlijk heeft BMW een beter interieur, maar de opties die ik opsom zijn zowat het minimum. Anders doe ik met plezier een stap terug naar VW/Skoda.
 
Ben eens benieuwd voor welke prijs de 2de hands ID3-4, enyaq. q4-etron gaan over een jaar of 2. Als je ziet wat ze durven vragen voor een 2de hands tesla. Op een paar duizend euro na heb je der een nieuwe mee
 
Ben eens benieuwd voor welke prijs de 2de hands ID3-4, enyaq. q4-etron gaan over een jaar of 2. Als je ziet wat ze durven vragen voor een 2de hands tesla. Op een paar duizend euro na heb je der een nieuwe mee
Dat komt wel grotendeels doordat Tesla hun prijzen zo snel laat zakken. Zo'n p100d kostte een tijdje geleden nog 150k en (voor de plaid) was dat nog 100k... Als je zoiets voor hebt, tja dan zie je het geld quasi zo verdampen he...
 
Dat komt wel grotendeels doordat Tesla hun prijzen zo snel laat zakken. Zo'n p100d kostte een tijdje geleden nog 150k en (voor de plaid) was dat nog 100k... Als je zoiets voor hebt, tja dan zie je het geld quasi zo verdampen he...

dat is dan toch relatief nieuw, de originele model S kon je hier voor 600k nok kopen, nu beginnen die aan 860k
 
Terug
Bovenaan