Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is dan ook meer een minibus dan een SUVSUV's zijn mijn ding niet, maar die EV9 heeft idd wel wat.

Ik heb onder andere een freshmile kaart. Werkt nog als prepaid. Je moet er eerst een bepaald bedrag bij opladen.Kenden jullie al https://www.chargeprice.app/?
Lijkt zowat alle pasjes te vergelijken qua prijzen.
Freshmile lijkt er wel heel vaak als goedkoopste uit te komen voor mij, alleen nog nooit van die kaart gehoord...
Is de Audi Q8 e-tron sinds de facelift eigenlijk nog steeds niet zo'n goede auto?
De Q6 en Q8 schelen echt weinig qua prijs, de Q4 zit daar een serieus stuk onder bij de vanafprijs.
Rij er nu een jaar mee.Is de Audi Q8 e-tron sinds de facelift eigenlijk nog steeds niet zo'n goede auto?
De Q6 en Q8 schelen echt weinig qua prijs, de Q4 zit daar een serieus stuk onder bij de vanafprijs.
Waarom heb je voor deze wagen gekozen? 80k voor een KIA lijkt me echt zot veel?Mijn EV9 wordt volgende week geleverd. Ne zwarte GT-line.
Hoe is dat zoveel verschillend van 73k voor een EV6 GT ?Waarom heb je voor deze wagen gekozen? 80k voor een KIA lijkt me echt zot veel?
Moet het dan verschillend zijn?Hoe is dat zoveel verschillend van 73k voor een EV6 GT ?
![]()
Discover
De EV6 GT is van nature krachtig. Laat je inspireren door zijn sportieve gespierde uiterlijk met sportieve designdetails. Laat je meeslepen door zijn indrukwekkende volledig elektrische GT. En bereid je voor op al het plezier en gemak van een grotere actieradius en ultrasnel opladen.www.kia.com
Ik stelde mij gewoon de vraag op basis van het feit dat hij de opmerking enkel maakte vanuit het principe van de EV9 maar dat dit al een tijdje (sinds 2022) bestaat bij de EV6 die ook van KIA is.Moet het dan verschillend zijn?

Er zijn toch al redelijk wat breaks die uitkomen/uitgekomen zijn?Iemand een idee waarom alle fabrikanten wachten met EV stationwagen/breaks uit te brengen?
Die ID7 tourer lijkt me wel interessant. Die zou ook V2H ondersteunen?![]()
Er is ook een gerucht dat MG met een MG4 estate gaat komen, ter vervanging van de MG5.Er zijn toch al redelijk wat breaks die uitkomen/uitgekomen zijn?
Goh ja zowel Peugeot als Opel hebben een reëel rijbereik van 300km, voor 90% van degenen die daarmee gaan rijden is dat meer dan genoeg. Degenen die meer nodig hebben, zullen vaak meer budget hebben voor een auto.Er is ook een gerucht dat MG met een MG4 estate gaat komen, ter vervanging van de MG5.
Het enige jammer vind ik wel dat de breaks van Peugeot en Opel net te kleine batterijcapaciteit hebben (voor mij persoonlijk), en geen mogelijkheid tot een grotere.
Iemand een idee waarom alle fabrikanten wachten met EV stationwagen/breaks uit te brengen?
Die ID.7 Tourer wordt alvast mijn volgende, tenzij de elektrische A6 of er een nieuwe elektrische BMW 3 wordt voorgesteld voor 't einde van 't jaarIemand een idee waarom alle fabrikanten wachten met EV stationwagen/breaks uit te brengen?
Is de ID7 niet zeer lang voor jou? Ik dacht dat jij liever iets compacters had?Die ID.7 Tourer wordt alvast mijn volgende, tenzij de elektrische A6 of er een nieuwe elektrische BMW 3 wordt voorgesteld voor 't einde van 't jaar
Die is te groot, daarom hoop ik nog op die BMW 3 - Neue klasse, maar die gaat pas eind 2025 op de markt komen blijkbaar. Model 3 wordt het sowieso niet, Polestar mag niet want Chinees, EQE is eigenlijk het enige alternatief en die is even groot ...Is de ID7 niet zeer lang voor jou? Ik dacht dat jij liever iets compacters had?
Kanttekening: een GT-Line is geen GT. De EV6 GT-Line is er voor 65K.Hoe is dat zoveel verschillend van 73k voor een EV6 GT ?
![]()
Discover
De EV6 GT is van nature krachtig. Laat je inspireren door zijn sportieve gespierde uiterlijk met sportieve designdetails. Laat je meeslepen door zijn indrukwekkende volledig elektrische GT. En bereid je voor op al het plezier en gemak van een grotere actieradius en ultrasnel opladen.www.kia.com