Ah dat bedoel je? Dus hybride wagens laden minder snel op? Dat wist ik niet.Ik kan 11kW trekken? Plugins zijn vaak sterk beperkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah dat bedoel je? Dus hybride wagens laden minder snel op? Dat wist ik niet.Ik kan 11kW trekken? Plugins zijn vaak sterk beperkt.
Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.Ah dat bedoel je? Dus hybride wagens laden minder snel op? Dat wist ik niet.
Hier ook al een voorgehad in centrum Leuven. Service van Allego was wel okNiet gedacht dat ik het zelf ooit zou meemaken: publieke laadpaal wou m'n laadkabel niet meer loskoppelen.
Gebeld naar het nummer op de paal en gelukkig redelijk snel geholpen. Al werd de man aan de lijn ook een beetje zenuwachtig toen het eerst niet wilde werken.

Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.
Bv: Nieuwe plugin Bwm X1 kan 7kW maar de 3 reeks zit nog vast aan 3.7kW.
Mijn 4 jaar oude Merc haalt toch 7.6kw als plugin. Thuis aan gewone stekker wel 3.7.Plugins laden vaak max 3-4kW. Nieuwe modellen kunnen sneller maar die zijn uiteraard nog een minderheid.
Bv: Nieuwe plugin Bwm X1 kan 7kW maar de 3 reeks zit nog vast aan 3.7kW.
Beetje een rare vraag? Zoals: welk huis koop ik het best?Als je nu een elektrische wagen zou kopen, welke zou dat dan zijn?
Kan deze inbrengen in de vennootschap. Snelheid en looks zijn niet belangrijk, veiligheid, betrouwbaarheid en praktisch in gebruik wel.
Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.Beetje een rare vraag? Zoals: welk huis koop ik het best?
Is budget belangrijk? Range? Grootte?
Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.
De goedkoopste Model Y dan.Nee, nee en nee. Wel de eerdere criteria en bij voorkeur een goede prijs kwaliteitsverhouding.
Waarom geen model 3 ?De goedkoopste Model Y dan.
Model Y is praktischer dan een Model 3 imo.Waarom geen model 3 ?
Denk dat je voor veel mensen in de praktijk spreekt over 0.1% van de gereden kilometers dat je de plaats van een Y bovenop een 3 effectief nodig hebt. Het hangt er maar vanaf waarvoor je hem nodig hebt, en meestal is dat gewoon commute.Model Y is praktischer dan een Model 3 imo.
Ik heb zelf een Model 3 en rij er veel liever mee als met zo'n boot, maar als ge iets naar het container park moet doen, is die koffer kut.
Een lange valies is geen probleem, maar een hoge doos wel.