EK Vrouwen 2022

Spijtig dat we het gelijkspel niet konden vasthouden tot aan de rust. Maar zelfs met een kleine nederlaag kunnen we een goede zaak doen met het oog op de volgende ronde na het gelijkspel tussen Italië en IJsland.
 
Hoe die De Caigny de gouden schoen voor Wullaert heeft gekregen is mij een raadsel. Daar zit toch echt niets in? Hoe die loopt te slenteren over dat plein, als je dat vergelijkt met die Franse hindes.
 
Die blonde op't middenveld, Van Haevermaet? Die is echt zwak bezig, vanaf dat die in balbezit is, is het bibberen want die speelt de bal continu kwijt. Toch zeker 3 kansen voor de Fransen na balverlies van haar kant.
 
Frankrijk wel indrukwekkend hoor. Van dat voetbal kan ik echt wel genieten.

België voor de rest wel zwak. Dhondt en Kees vind ik wel lichtpunten.
 
Die blonde op't middenveld, Van Haevermaet? Die is echt zwak bezig, vanaf dat die in balbezit is, is het bibberen want die speelt de bal continu kwijt. Toch zeker 3 kansen voor de Fransen na balverlies van haar kant.
Idd! Je zou verwachten met zo een gestalte dat die haar wel wat kan zetten en wat voor rust kan zorgen, blijkt helaas niet te lukken.
 
Die Cascarino en Mateo wel leuke speelsters. En die Sarr en Diani ook wel een goede versnelling.
 
Dit niveau is echt belachelijk laag. Niemand kan daar precies een strakke lage pass geven. Ik dacht dat onze Red Devils al met momenten slecht waren maar dit slaat alles.
 
Dit niveau is echt belachelijk laag. Niemand kan daar precies een strakke lage pass geven. Ik dacht dat onze Red Devils al met momenten slecht waren maar dit slaat alles.
Wat is dat met dat belachelijke gebash op de Rode Duivels. Ja, we hadden misschien een prijs moeten pakken, maar na Qatar gaan we alleen maar meer klagen. Het blijft de beste generatie ooit.
 
Toch een veel betere tweede helft van onze Flames. Minder afval in het eigen spel en toch een paar keer kunnen dreigen. En geen pandoering gekregen, wat op voorhand toch wel min of meer verwacht werd.

Edit: man man man dat tweede geel is toch ook zwaar overdreven hoor.
 
Terug
Bovenaan