EK 2020 | Pronostiek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pronostiek_Belgie.png



Update 12/07:

1626080161289.png

Om het met de woorden te zeggen van die ene bekende Vlaming: "Het is gebeurd". Het EK heeft een winnaar. De prijzen zijn uitgedeeld. We hebben een verdiende winnaar: Italië.

Ik heb alleszins enorm genoten van de EK. Ik onthoud vooral de vele mooie matchen. Maar ook het drama dat zich even leek af te spelen tijdens Denemarken - Finland. Dit is zo 1 van die momenten in de geschiedenis die ik niet snel zal vergeten. Gelukkig is alles goed gekomen en hebben we een mooi EK gekregen.

Maar we hebben ook een winnaar in onze EK pool: Stungun FC. Proficiat @stungunner . Als je een PM kan sturen met je gegevens zorgen wij dat de prijs bij jou geraakt.

Ik wil even nog iedereen van de community die heeft meegespeeld bedanken. Deze pool met 75 deelnemers was een enorm succes. Dit deelnemersaantal hadden we helemaal niet zien aankomen. Het was ook leuk discussiëren op Discord.

Ook bedankt aan de rest van de crew die mij hier mee geholpen hebben.

Tot Qatar 2022 zou ik zeggen!!!



Beschrijving
Het EK komt er aan, maar wat is een EK zonder een goede pronostiek. Elke voetballiefhebber wilt zich toch graag meten met familie, vrienden, collega's of medeforummers. Wie is de beste voorspeller?

Daarom starten we hier bij BeyondGaming ook onze eigen EK pool.

Inschrijven
Jullie kunnen je inschrijven via deze link: Aanmelden BG EK pool
Je moet alleen een account aanmaken en een teamnaam verzinnen en dan zal je verschijnen in de BG pool.

BG pool naam = BeyondGaming

Geef in dit topic ook even je teamnaam door, dan kunnen we je deelname accepteren en je team toevoegen in de deelnemerslijst.

De mobiele versie van de website werkt vlotjes, maar er zijn ook apps beschikbaar voor de mensen die dat liever gebruiken. Echter zit er wel reclame in de apps:
Wanneer
Het EK start op 11 juni om 21:00 met de match Turkije - Italië. Maar je kan natuurlijk vanaf dit moment beginnen te pronostikeren.

Prijzen:
Onze community leader heeft ook weer voor een mooie prijs gezorgd voor de winnaar:

Prijs EK prono.jpg


Regels
De uitgebreide spelregels zijn te vinden op deze pagina: spelregels

Het is belangrijk om te weten dat deze pronostiek in 2 delen verloopt: nl. Tornooiverloop en Wedstrijden
  • Tornooiverloop: Dit stuk moet volledig ingevuld worden voor de start van het tornooi. Er zitten ook een paar schiftingsvragen bij in geval van gelijke stand. Doe je dit niet, dan is je kans op te winnen al direct een stuk kleiner.
  • Wedstrijden: De wedstrijden kunnen op voorhand ingevuld worden of tot net voor de match begint. Voor sommige matchen moet er een doelpuntenmaker ingevuld worden voor extra punten.
Scoring
De huidige stand binnen de BG pool kan je zien via deze link: BG EK pool stand

Contact
Voor vragen kan je terecht bij:
Deelnemers: (74 teams)

TeamnaamForumnaam
Q-MenAreVee
LakigigarLakigigar
BleKKieBlekkie
FC Blubblub
FC kurkdruugBooha Shade
bRahmsbRahms
BrusselmanHermanskes FCBrusselmanHermans
SixersBurton
ChelarkChelark007
Chill PandasChill Panda
RadjaDnR
Mamadou DiopTeeJay
exCiteexCite
FlupsFlups
FC de krabbersFearofthedark
Dinamo 2046Finisterra
In het mandjeFryto
FyzemFyzem
Kalfke Willy & CoGeneraal Zantas
FC PinantiGenius
GETHEZGETHEZ
RamambaGreen Mamba
Springfield IsotopesHans Moleman
Kevin De BrownieFlyingHorseman
AgonyAgony
iceman070iceman070
Gamer5Gamer5
VlitserVlitser
SummaheatSummaheat
JPVJPV
StanTemStanTem
Royal ArchaosArchaos
Lou DevilsJonas89
keniskeKenis
De Bruyne VARginasFanniwan
LzZ TornadosLezZ
lode16lode16
LoserAtBeyondGamingLoser
FC dertjoooDertjooo
MichielD4MichielD4
Uberus Epicusmisterblort
Allez les Bleus xoMuñoz
kriegnietkriegniet
BerepotenBerepoot
Team PiedroPiedro
Lokomotiv KesselloveNemesisBE
romario99romario99
SkeewaxSkeewax
Wicklow UnitedSond
FC Tottisharkmen
Sir.KSir.Killalot
KRC JesserenStannekeS
Glazen Bol LegendPegasus
ShipAlbionGally
Pronostiekerfella
StoneballStoneball
Stungun FCStungunner
FC deesgaanwenietwinnenSuper_veloce
Svenn15Svenn15
JalalalalaaaaTheReaper73
davelaar001davelaar001
Strijkijzer2Strijkijzer
Shaddix UnitedShaddix
Oliedollars UnitedBaldarich
black devil{BK}Black Devil
LolaldoTsD
Tweak37Tweak37
Los TyffosTyfius
Tout Puissant UbergierJadeDragon87
FC Holland naar huisUnpro
VijfZevenFive-seven
BrutusteamBrutus
WilcaoWilcao
ZoidBergZoidBerg
 
Laatst bewerkt:
Update 12/07:

1626079636291.png

Om het met de woorden te zeggen van die ene bekende Vlaming: "Het is gebeurd". Het EK heeft een winnaar. De prijzen zijn uitgedeeld. We hebben een verdiende winnaar: Italië.

Ik heb alleszins enorm genoten van de EK. Ik onthoud vooral de vele mooie matchen. Maar ook het drama dat zich even leek af te spelen tijdens Denemarken - Finland. Dit is zo 1 van die momenten in de geschiedenis die ik niet snel zal vergeten. Gelukkig is alles goed gekomen en hebben we een mooi EK gekregen.

Maar we hebben ook een winnaar in onze EK pool: Stungun FC. Proficiat @stungunner . Als je een PM kan sturen met je gegevens zorgen wij dat de prijs bij jou geraakt.

Ik wil even nog iedereen van de community die heeft meegespeeld bedanken. Deze pool met 75 deelnemers was een enorm succes. Dit deelnemersaantal hadden we helemaal niet zien aankomen. Het was ook leuk discussiëren op Discord.

Ook bedankt aan de rest van de crew die mij hier mee geholpen hebben.

Tot Qatar 2022 zou ik zeggen!!!
 
Proficiat Stungunner! Ben nog flink gestegen, dus toch nog goed afgesloten, maar wat betekent die gouden medaille achter mijn naam?
 
Proficiat Stungunner! Ben nog flink gestegen, dus toch nog goed afgesloten, maar wat betekent die gouden medaille achter mijn naam?
Wil zeggen dat je een rondewinnaar bent. Dus het meeste punten in één van de speelrondes.

Kan ik hier nu ook beschouwd worden als een voetbalautoriteit aub en op hetzelfde orakelschavotje worden gezet als @Gavin? :bow: :tongue:

Graptjen hé, is eigenlijk gewoon vooral gokken en wat chance hebben. Paar keer dat net nog een late goal een wereld van verschil heeft gemaakt. Zoals gezegd, mocht hier Kane hebben gescoord en Engeland hebben gewonnen, het was ShipAlbion (@Gally) die los eerste was, en nu is die plots van p2 naar p5 gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan