EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat worden nu de kwartfinales?

België - Italië
Engeland - Zweden / Oekraïne?
Tsjechië - Denemarken?
Spanje - Zwitserland?

Is toch altijd rood, dan moogt ge nog naar de bal zien maar gestrekt been los op de knie?
de knie los op het been wilt ge zeggen. de Oekraïner had geen kans om die bal nog te spelen, was gewoon te laat en komt dan ongelukkig tegen het been van de Zweed die de bal net had weggetrapt

de knie los op het been wilt ge zeggen. de Oekraïner had geen kans om die bal nog te spelen, was gewoon te laat en komt dan ongelukkig tegen het been van de Zweed die de bal net had weggetrapt
Vind dit ook geen rood eigenlijk voor de reden die jij aanhaalt. Ziet er inderdaad zeer vies uit maar die zweed trapt gewoon die bal weg. In mijn ogen "loopt" die ook gewoon zelf tegen het gestrekt been aan.

Knie, bovenbeen… Als dit al geen rood meer is? :wtf:

9-FBCF04-E-E89-D-4278-A89-C-0-F0-C40-AD290-B.jpg

Ik ben vrij zeker dat Shevchenko een even onbekwame coach is als Wilmots, enige verschil natuurlijk is dat Shevchenko zich laat assisteren door Mauro Tassotti, en Wilmots indertijd door Vital Borkelmans...

Knie, bovenbeen… Als dit al geen rood meer is? :wtf:

9-FBCF04-E-E89-D-4278-A89-C-0-F0-C40-AD290-B.jpg
Dat is het probleem met de VAR, altijd een stilstaand beeld of enkel de seconde voor en na de impact. Nooit de volledige actie en zo krijgt ge vaak een vertekend beeld

Op dat beeld absoluut rood, overduidelijk, als je de reacties hierboven leest nja..

Mannekes het is altijd rood als de tegenstrever zo in gevaar gebracht wordt zoals hier het geval is, maakt niet uit of het bedoeld is of niet

Dat is het probleem met de VAR, altijd een stilstaand beeld of enkel de seconde voor en na de impact. Nooit de volledige actie en zo krijgt ge vaak een vertekend beeld

Op dat beeld absoluut rood, overduidelijk, als je de reacties hierboven leest nja..
Afgaande op enkel die foto is dat natuurlijk rood, maar zoals je al aangeeft is dat een totaal vertekend beeld van de actie. In mijn ogen brengt die Oekraïner zichzelf in gevaar door gewoon te laat te zijn. Iedereen zijn mening uiteraard. Zullen dadelijk de actie nog wel paar keer laten zien, misschien dat ik mijn mening verander.

Oekraïne door, Engeland gewoon los naar de finale. (Tenzij de Denen nog eens kunnen verassen)

Kweet niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant hebben die Engelsen weer al eens het geluk van een gunstige loting en een oneerlijk (in mijn ogen) thuisvoordeel . Aan de andere kant hebben ze wel droogjes Duitsland verslaan, die op hun beurt Portugal met sprekend gemak hebben opzij gezet.
Sprekend gemak? De eerste twee waren og's..

Ik schat Engeland en Denemarken toch een stuk sterker in dan hun tegenstanders. Ook Spanje vind ik sterker dan de Zwitsers. Eigenlijk enkel Bel-Ita is 50/50 voor mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan