Zuiver rood, maar gewoon pech voor Danielson, zeker niet de bedoeling
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de knie los op het been wilt ge zeggen. de Oekraïner had geen kans om die bal nog te spelen, was gewoon te laat en komt dan ongelukkig tegen het been van de Zweed die de bal net had weggetraptIs toch altijd rood, dan moogt ge nog naar de bal zien maar gestrekt been los op de knie?
Vind dit ook geen rood eigenlijk voor de reden die jij aanhaalt. Ziet er inderdaad zeer vies uit maar die zweed trapt gewoon die bal weg. In mijn ogen "loopt" die ook gewoon zelf tegen het gestrekt been aan.de knie los op het been wilt ge zeggen. de Oekraïner had geen kans om die bal nog te spelen, was gewoon te laat en komt dan ongelukkig tegen het been van de Zweed die de bal net had weggetrapt
Dat is het probleem met de VAR, altijd een stilstaand beeld of enkel de seconde voor en na de impact. Nooit de volledige actie en zo krijgt ge vaak een vertekend beeldKnie, bovenbeen… Als dit al geen rood meer is?
![]()

Afgaande op enkel die foto is dat natuurlijk rood, maar zoals je al aangeeft is dat een totaal vertekend beeld van de actie. In mijn ogen brengt die Oekraïner zichzelf in gevaar door gewoon te laat te zijn. Iedereen zijn mening uiteraard. Zullen dadelijk de actie nog wel paar keer laten zien, misschien dat ik mijn mening verander.Dat is het probleem met de VAR, altijd een stilstaand beeld of enkel de seconde voor en na de impact. Nooit de volledige actie en zo krijgt ge vaak een vertekend beeld
Op dat beeld absoluut rood, overduidelijk, als je de reacties hierboven leest nja..
Nu ook Oekraïne
Toernooi van de underdogs
We maken nog kans
Ja en wij als underdog dus maken we kans!We moeten nog altijd tegen de twee moeilijkste ploegen die overgebleven zijn in het toernooi voor we in de finale komen.

Sprekend gemak? De eerste twee waren og's..Kweet niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant hebben die Engelsen weer al eens het geluk van een gunstige loting en een oneerlijk (in mijn ogen) thuisvoordeel . Aan de andere kant hebben ze wel droogjes Duitsland verslaan, die op hun beurt Portugal met sprekend gemak hebben opzij gezet.
Elke match vanaf nu is 50/50 finale kan zomaar Denemarken-Zwitserland wordenEngeland tegen Denemarken wil ik ook nog wel eens zien...
Bij gent zullen ze in hun handen wrijven, al Yaremtsjoek nog eens zou scoren ofzoOngelooflijk, dit Oekraïne staat gewoon in de kwartfinale...