EK 2020 | Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 14
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Man ik wil naar een stadion, maakt me niet uit naar waar, shit wat verlang ik om weer live voetbal te zien zonder meer :love2:
Moest je voor een kleine zielige ploeg supporteren a la svzw zoude content zijn daje in uwe zetel moogt blijven zitten

🤣🤣🤣

Vandaar dat al die fans niet achter van die hoge dranghekken zitten zoals hier :unsure:

Thuis gedragen ze zich wel maar op verplaatsing, o jee.

Ze zijn daar gewoon extreem streng als ge iets verkeerd doet. Zware straffen.

Ma serieus, Engeland mag in de kwartfinale tegen Zweden of Oekraïne, en dan opnieuw gewoon in Wembley tegen Tsjechië of Denemarken?
Ik zie de winnaar van België-Italië het EK nog wel winnen...

Ze zijn daar gewoon extreem streng als ge iets verkeerd doet. Zware straffen.

Ma serieus, Engeland mag in de kwartfinale tegen Zweden of Oekraïne, en dan opnieuw gewoon in Wembley tegen Tsjechië of Denemarken?
Ik zie de winnaar van België-Italië het EK nog wel winnen...
Klopt, ja. Sfeer in de Premier League is ook zo goed als onbestaande. Betalen, zitten en zwijgen is het daar. Zelfs geen pintjes op de tribune.

Spelen inderdaad 6 van hun 7 matchen thuis. Enkel de kwartfinale moeten ze in Rome afwerken.

3tAx5mY.jpg

Nog eentje, kon het niet laten... :laugh:

Miljaar zeg dacht eens vroeger te gaan slapen, lijken me weer verleningen te worden in Zweden- Oekraïne.

Engeland vlotjes naar de finale in Wembley zeker...
Nog een redelijke match nu met dat de zweden gelijk maken.
Kweet niet wat ik er van moet denken. Aan de ene kant hebben die Engelsen weer al eens het geluk van een gunstige loting en een oneerlijk (in mijn ogen) thuisvoordeel . Aan de andere kant hebben ze wel droogjes Duitsland verslaan, die op hun beurt Portugal met sprekend gemak hebben opzij gezet.

Phoe, alles intern in die knie kaput als ge dat beeld ziet & mss een breuk er bovenop.
Maar geen rood eh .. die kijkt toch enkel naar de bal, ziet die speler zelfs niet komen

Tja, dan moogt ge nooit meer uw benen uitsteken om een bal te controleren ook. Als er daar ene in uwe rug komt ...

19721-8-600x397.jpg

Is toch altijd rood, dan moogt ge nog naar de bal zien maar gestrekt been los op de knie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan