EA SPORTS FC 24

Als ze echt die richting zouden uitgaan gaan ze, imo, veel mensen zien afhaken. Het is gewoon verslavend om packs open te doen. Als je puur betaalt voor wat je krijgt gaan er velen het als DLC bekijken, dus ik zie dat nog niet zo snel gebeuren

Als iemand ziet dat de webapp online zou zijn, geef een seintje!

+ een werkende link desgevallend

Laatst bewerkt:
Verschillende streamers zijn via 'EA Creators Network' programma al aan het streamen.
Wat mij na een half uurtje volgen opvalt : Door het toevoegen van de vrouwen is het een pak moeilijker om te raden welke speler vooraan in je pack zit :) .
Zo ging de pack open:
- Jamaica
- Striker
- Man City

-> Het was een 85-rated vrouw :) .

Voor degenen die hier iets uit zouden opmaken, ik heb geen problemen met vrouwen in het spel.

Idem hier, was een striker uit norwegen... Kerel werd zot ma het was uiteindelijk een vrouw :D. Was wel 89 rated kaartje die voor 70k verkocht.

Gisteren Castro ook paar packs zien openen, em kreeg een Argentijn van Miami, maar blijkbaar speelt daar nog een andere Argentijn xD

Als iemand ziet dat de webapp online zou zijn, geef een seintje!

+ een werkende link desgevallend

Van wat ik lees zou je geen welcome packs meer krijgen. Geen idee wat je dan in de web app kan doen maar zou me niet vreemd lijken als je geen tradeable items krijgt. EA heeft de laatste tijd meer en meer zaken untradeable gemaakt. Dan zou je pas echt coins kunnen verdienen wanneer de early access begint.

Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?

Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.

Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.
Tja realistisch.
Samen met Socrates of een andere 50-60 jarige voetballen is anders ook niet echt realistisch he 😁

Van wat ik lees zou je geen welcome packs meer krijgen. Geen idee wat je dan in de web app kan doen maar zou me niet vreemd lijken als je geen tradeable items krijgt. EA heeft de laatste tijd meer en meer zaken untradeable gemaakt. Dan zou je pas echt coins kunnen verdienen wanneer de early access begint.
Ze spreken over 'welcome back packs' en niet over 'starter packs'.
Dus mogelijks krijg je nog steeds packs.

Meer duidelijkheid ongetwijfeld vanavond :) .

Al any action te zien ergens ?

Edit, de 2 links die ik had gebookmarkt staat in de URL, web app coming soon ofzo... Dus hier nog niks te zien...

Laatst bewerkt:
Ok, je kan er 0,0 in doen, whats the use ??

Enkel die eerste stappen, niks van packs erbij

Eerste preview pack direct een vrouw 82, dit gaat raar worden

Zoals ik dus al zei: ge krijgt niks! Wat voor zin heeft een web app als enkel de streamers coins kunnen verdienen. Alsof die nog niet genoeg “geholpen” worden…
Ik denk dat het Fifa 17 was dat ik nog voor het spel officieel uit kwam 400k coins had met traden.

Zoals ik dus al zei: ge krijgt niks! Wat voor zin heeft een web app als enkel de streamers coins kunnen verdienen. Alsof die nog niet genoeg “geholpen” worden…
Ik denk dat het Fifa 17 was dat ik nog voor het spel officieel uit kwam 400k coins had met traden.
Idd regelrechte BS.

Wel nice om te zien dat die 82*10 etc. packs wel van bij de start erbij zitten, weliswaar untradable, dus kan altijd ergens wel iets gehit worden met wat geluk (bij season progress dus)

Terug
Bovenaan