Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rond 17u denken ze!
.
.
. Was wel 89 rated kaartje die voor 70k verkocht.Als iemand ziet dat de webapp online zou zijn, geef een seintje!
+ een werkende link desgevallend
Tja realistisch.Zullen de mannen en vrouwen samen in 1 ploeg of tegen elkaar kunnen spelen?
Want dan is dat inderdaad niet realistisch en spijtige keuze.
Mochten die 2 apart zijn lijkt het me normaal dat de ratings vergelijkbaar zijn met de mannen.

Tzijn helaas die hysterische streamers die het geld binnenscheppen..ik krijg zenuwen van die hyperactive fake streamers

True, maar een speelster van 1m65 een duel zien winnen van een verdediger van 1m90 zal toch vreemd zijn.Tja realistisch.
Samen met Socrates of een andere 50-60 jarige voetballen is anders ook niet echt realistisch he![]()
Ze spreken over 'welcome back packs' en niet over 'starter packs'.Van wat ik lees zou je geen welcome packs meer krijgen. Geen idee wat je dan in de web app kan doen maar zou me niet vreemd lijken als je geen tradeable items krijgt. EA heeft de laatste tijd meer en meer zaken untradeable gemaakt. Dan zou je pas echt coins kunnen verdienen wanneer de early access begint.
.Link?? De mijne werkt niWeb app werkt al, companion app moet nog verschijnen
Idd regelrechte BS.Zoals ik dus al zei: ge krijgt niks! Wat voor zin heeft een web app als enkel de streamers coins kunnen verdienen. Alsof die nog niet genoeg “geholpen” worden…
Ik denk dat het Fifa 17 was dat ik nog voor het spel officieel uit kwam 400k coins had met traden.