EA SPORTS FC 24

Hmmm, volgens dat artikel op de front page kan je een ultimate kopen, maar is dit ook voor BE het geval?? Klopt dat artikel wel?

Want daar krijg je punten bij, en ik denk niet dat dit kan kloppen voor BE.

Zie vergelijkbare onderwerpen onderaan deze pagina...
nee, kan je in BE niet kopen. maar veronderstel dat ze gwn volleige info willen geven, en zelf ook wel weten dat er veel mensen een usa account ofzo hebben.

Hmmm, volgens dat artikel op de front page kan je een ultimate kopen, maar is dit ook voor BE het geval?? Klopt dat artikel wel?

Want daar krijg je punten bij, en ik denk niet dat dit kan kloppen voor BE.

Zie vergelijkbare onderwerpen onderaan deze pagina...
Omdat de website voor BE & NL gedeeld is. En in NL kan je uiteraard wel gewoon de ultimate edition kopen.

Manman, ze mogen echt wel eens die profielen aanpakken ze.

Ik denk zonder zeveren dat het al de 30ste keer is dat ik alles terug goed mag zetten.

Profielen bewaren lukt van geen kanten.

Deze keer was het mijn wired controller die begon te flippen. Ik pauzeer, trek kabel in en uit, en hoppa, alles weer weg. Ge moet imo toch expliciet van profiel gaan veranderen in de home menu. Elke keer diene zever, enja dan verliest ge de match met de slechtste settings die er zijn (onder andere die lijn die ge met rechter joystick moet maken om van speler te wisselen tijdens het verdedigen)

Waarom maken ze zoiets simpel telkens zo belachelijk moeilijk om juist te houden?

Closed beta begonnen:
F3JM3aIbsAAOPfb

PS: geen screen van mij :)

Is er een mogelijkheid om fifa de 22ste al te spelen in Belgie zonder illegale trukken zoals een US account?
Kan dit als je ea play neemt bijvoorbeeld? het is voor PS5

Screenshot_20230813_000751_Samsung Internet.jpg

Vraagje voor diegenen met US account, zien jullie die aankondiging in-game met de 10 percent korting staan? Ik zie niks, tenzij ik erover kijk...

@Kamperske, welke sites gebruik je voor die US credits? Ik ga eens rondkijken voor te shoppen.

Edit, ik zag net de video van op de 2de pagina, zijn er nog andere sites die je kent buiten die kinguin? Of is dat de goedkoopste?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan