E3 2021

Echt zwak dit jaar. Ubisoft: alweer hetzelfde als ieder jaar
Gearbox: dat die überhaupt een event ervan maken snap ik echt niet.

Hopelijk komt MS straks met wat verrassingen

Heel teleurstellend.

Voor mijzelf geen interessante aankondigingen.

En die hele Ubisoft show was zo... oprecht fake :crazy:

Heel teleurstellend.

Ik weet niet of het met het ouder worden te maken heeft dat ik misschien onrealistisch hoge verwachtingen heb bij die events?
Of is het dat de gamesindustrie echt achteruitgaat qua vernieuwing?

Heel teleurstellend.

Ubisoft fake?
Allee seg hoe komt ge daar nu bij? Die coole rekels weten wel wat de gemiddelde gamer wilt zien hoor 😋 hihi
Ik herinner me nog die reveal van division 1 waar een squadje van mannen en vrouwen een scripted missie waren aan het doen. ’tango, 10 o clock’ ’I see him, gonna move in,,,taking the shot,,,tango down’
Als 1 van mijn kameraden zo praat tijdens een spel stuur ik hem toch naar de psycholoog zenne.

enkel ubisoft bekeken tot nu, da was zoals verwacht, redelijk fake en opgezet, maar toch terug goesting om de AC valhalla dlc te kopen.

Blij dat EA niks doet met hun 70 procent sports, 15 procent gameplay en 8 procent overhypete trailers. Hoewel star wars of die andere space opera wel eens wat mag tonen.

Kijk vooral uit naar Square Enix voor o.a. de avengers game, maar hopelijk hebben ze nog iets extra achter gehouden.

xbox/bethesda vooral uit interesse eens opzetten tijdens het eten, misschien wel iets interessant?

Goeie show van Microsoft.

giphy.gif

Hoe ziet die forza er wel niet uit!!! OMG
En Halo ziet er ook goed uit nu
Jammer geen Hellblade 2of fable

Amai, Forza ziet er wel goed uit hoor.. Wanneer kriigen we eens zoiets op PlayStation?

Anders wel niet zoveel speciaals voor mij, veel games dat ik zoiets heb van ‘wie in godsnaam speelt zoiets’.

Leuke conf van microsoft en bethesda. Eindelijk de kogel door de kerk betreffende exclusiviteit van toekomstige bethesdagames. Deze generatie kan het eens een goeie strijd worden tussen xbox en playstation.

Terug
Bovenaan