De Verraders S02

Charlotte komt nu totaal niet meer ter sprake. Hoe kan dit nu toch.
Eerst was ze een vat vol commentaar, analyses, kopman bij de bondgenoten. Nu stilzwijgend, en de bondgenoten weten dat er iemand is overgelopen. En blijkbaar niemand die zich vragen stelt.
En diee Hendrik werkt zich in nesten met zijn super analyses die niet blijken te kloppen :D

Laatst bewerkt:
Ze steekt het op haar hormonen nu😁
Dieje Hendrik da's zo enen die altijd en overal ook buiten zijn job de 'expert' en de 'slimme' wil uithangen, neveneffect waarschijnlijk na tig keer in Ter Zake en de Afspraak te zitten.
En de meelopers gaan er blindelings in mee

Hendrik is de Draulans van vorig seizoen. Charlotte is de Astrid van vorig seizoen.
Maar idd opvallend dat niemand zich vragen lijkt te stellen bij Charlotte... Tot vorige aflevering nog enorm bedrijvig en actief, nu compleet stilgevallen.

Hendrik is de Draulans van vorig seizoen. Charlotte is de Astrid van vorig seizoen.
Maar idd opvallend dat niemand zich vragen lijkt te stellen bij Charlotte... Tot vorige aflevering nog enorm bedrijvig en actief, nu compleet stilgevallen.
Charlotte is toch ook niet volledig stil gevallen? Was toch redelijk actief in de auto met 4. Ik vond het trouwens raar dat zij net de spraakberichten insprak, want ze wilden toch zolang mogelijk geheim houden dat ze nog leefde?

Aan tafel heeft ze haar toch ook uitgesproken tegen Aagje?

Van de gesprekken overdag zien we sowieso niet veel denk ik.

Ik vond het trouwens raar dat zij net de spraakberichten insprak, want ze wilden toch zolang mogelijk geheim houden dat ze nog leefde?
Charlotte zat aan de (schuif)deur.
Die gsm zal waarschijnlijk in een vak van die deur gelegen hebben.
Als die gsm dan rinkelt en je zit daar het dichts bij, heb je weinig keuze dan zelf opnemen.

Ik vond het gisteren toch een rare aflevering. Ik snapte echt niets van al hun theorieën en uitleg. Ik heb de indruk dat voor ons kijker enorm veel afhangt van hoe er gemonteerd wordt. Lijkt me ook niet simpel om de juiste fragmenten te selecteren en hiermee aan de kijker een goed beeld te geven van de hele dynamiek van wat zich daar op 24u afspeelt.
En die opdracht vond ik toch ook maar idioot.

Geweldig hoe sommige bondgenoten soms even op het exact juiste spoor belanden, om daarna weer aan de gang te gaan met de volgende knotsgekke theorie.

De groep verraders is voorlopig wel weer sterk. Maar als ze iemand uit de schild-groep eruit gaan stemmen, kan het toch tricky worden.

Geweldig hoe sommige bondgenoten soms even op het exact juiste spoor belanden, om daarna weer aan de gang te gaan met de volgende knotsgekke theorie.

De groep verraders is voorlopig wel weer sterk. Maar als ze iemand uit de schild-groep eruit gaan stemmen, kan het toch tricky worden.
Is dat ook geen observaties bias? Ze spuien theorieën alsof het niets is. Als ze juist zitten valt het meer op... maar voor hen is die niet meer waard dan de vorige of volgende zotte theorie. Daar komt dan nog montage bovenop, waar ze het graag spannend maken.

Haha, ja, absoluut. Dat vind ik er ook zo leuk aan als kijker. Je zou die kandidaat bij een juiste theorie zo willen toeknikken om ze wat rust te geven in hun hersenen, maar helaas, de volgende slapeloze nacht wacht hen alweer!

Als kijker is het ook gevaarlijk om te denken dat het evident is en bepaalde theorieën te doorzien omdat wij de kennis hebben die zij niet hebben.

Lijkt me ook niet simpel om de juiste fragmenten te selecteren en hiermee aan de kijker een goed beeld te geven van de hele dynamiek van wat zich daar op 24u afspeelt.
En die opdracht vond ik toch ook maar idioot.
Wat mij betreft mogen ze die opdracht wat inkorten en de debatten aan de ronde tafel integraal tonen.

Denk dat ze die wat bezig houden met die opdrachten en dat ze niet echt belangrijk zijn .
Enkel voor die wapenkamer .
Ze moeten toch iets doen tijdens den dag om hun geld te verdienen . ;)

na 1.5 seizoen blijf ik het toch een enorm raar format vinden.
Je bent verrader, ok iedere nacht moet je ofwel iemand vermoorden ofwel een nieuwe verrader aanstellen dat is je enige taak. Je moet tijdens de dag niks maar dan ook niks doen qua extra opdrachten of dergelijke dingen die je verdacht kunnen maken als verrader. Doe gewoon normaal zoals Bart doet en ze kunnen nooit met zekerheid zeggen dat je een verrader bent. De bondgenoten schieten lukraak (ze kunnen ook niet anders) en hebben er per toeval nu 2 ontmaskerd (mede door Klaasje haar geklungel). Maar ola opgepast de volgende dag is er een nieuwe verrader.

na 1.5 seizoen blijf ik het toch een enorm raar format vinden.
Je bent verrader, ok iedere nacht moet je ofwel iemand vermoorden ofwel een nieuwe verrader aanstellen dat is je enige taak. Je moet tijdens de dag niks maar dan ook niks doen qua extra opdrachten of dergelijke dingen die je verdacht kunnen maken als verrader. Doe gewoon normaal zoals Bart doet en ze kunnen nooit met zekerheid zeggen dat je een verrader bent. De bondgenoten schieten lukraak (ze kunnen ook niet anders) en hebben er per toeval nu 2 ontmaskerd (mede door Klaasje haar geklungel). Maar ola opgepast de volgende dag is er een nieuwe verrader.
Ik volg met 1 oog mee met m'n vrouw en vind het toch ook maar een vreemd programma.

Vooral hoe alle deelnemers zo gewichtig doen over het hele spel, precies of er wordt 's nachts echt iemand omgelegd. Tranen hier en daar. Kwaad worden. 'Ik kan precies niemand vertrouwen', euh ja, 't spel heet: de verraders. Vorig jaar die Loic die helemaal doorsloeg.

't Is een spelleke dat 11 dagen duurt. Wenen omdat iemand wordt weggestemd is er toch totaal over?

Vooral hoe alle deelnemers zo gewichtig doen over het hele spel, precies of er wordt 's nachts echt iemand omgelegd. Tranen hier en daar. Kwaad worden. 'Ik kan precies niemand vertrouwen', euh ja, 't spel heet: de verraders. Vorig jaar die Loic die helemaal doorsloeg.

Ja, maar gezien ze bijna allemaal daar zo hard in op gaan, zal het toch wel een oorzaak hebben, en is het geen BV-aandachtzoekerij ? Ik dacht dat er hier nog al gezegd hebben dat je zelf eens Weerwolven moet gespeeld hebben, en dan realizeren dat dit 10 dagen aan een stuk is, om te beseffen wat dat met je doet.
Ik heb het zelf nooit gespeeld, maar ik kan het me wel inbeelden dat je totaal irrationeel wordt. Had Guy T'Sjoen ook niet gezegd dat hij op zijn kamer een papierke hangen had met in 't groot "het is maar een spel" ? :)

Het spel noemt de verraders: voor ons als kijker is het duidelijk wie dat zijn. Maar voor de kandidaten kan dat iedereen zijn en om ergens een houvast te hebben (tactisch en mentaal) ga je toch automatisch medespelers als 'safe' beschouwen. Kan me inbeelden dat de twijfel in het vertrouwen van elkaar een serieuze emotionele impact geeft. Zeker als je constant met de vraag in je hoofd rondloopt 'zijn ze mij aan het bespelen of niet'.

Daarom denk ik dat het veel gemakkelijker het spel te spelen is zoals Hendrik dat doet: een ganse theorie opbouwen en daar je eigen bubbel en 'beheersbaar' spel mee te creëren. Het gevoel van controle te hebben.

Ja, maar gezien ze bijna allemaal daar zo hard in op gaan, zal het toch wel een oorzaak hebben, en is het geen BV-aandachtzoekerij ? Ik dacht dat er hier nog al gezegd hebben dat je zelf eens Weerwolven moet gespeeld hebben, en dan realizeren dat dit 10 dagen aan een stuk is, om te beseffen wat dat met je doet.
Ik heb het zelf nooit gespeeld, maar ik kan het me wel inbeelden dat je totaal irrationeel wordt. Had Guy T'Sjoen ook niet gezegd dat hij op zijn kamer een papierke hangen had met in 't groot "het is maar een spel" ? :)
Hmm. Op die manier heb ik er nog niet bij stilgestaan. Tijdens weerwolven laat ik me inderdaad ook soms verleiden tot een verhitte discussie. :laugh:

Complete afgang voor het Gentse professorke. Onbegrijpelijk dat er zoveel in zijn wollige theorie zijn meegegaan.
De 'neutrale toeschouwer' is het grootste slachtoffer want nu is ook babe n°2 weg...:D

Terug
Bovenaan