De Verraders S02

Slecht verliezerke ze Bert, klein kind.

Bro was gewoon gedegouteerd met wat voor klaplopers daar aan die tafel zitten. 😂

Die Charlotte is echt wel two-faced, ik zou daar ook niet mee overeenkomen denk ik.

Idd. Guy en Bart spelen hun rol goed, maar blijven nog ietwat 'normaal'. Charlotte geeft gewoon keiharde psycho vibes. Sws moet zij daar niet eens moeite voor doen. :oi22:
 
Bro was gewoon gedegouteerd met wat voor klaplopers daar aan die tafel zitten. 😂



Idd. Guy en Bart spelen hun rol goed, maar blijven nog ietwat 'normaal'. Charlotte geeft gewoon keiharde psycho vibes. Sws moet zij daar niet eens moeite voor doen. :oi22:
Wel grappig dat hij zelf overtuigd was van zijn gelijk en kwaad is dat de rest het niet ziet maar zelf in een verkeerde tunnelvisie zat. :oi22:
 
Bro was gewoon gedegouteerd met wat voor klaplopers daar aan die tafel zitten. 😂
Ja ik ben zelf ook keihard tegen onrechtvaardigheid dus ik kan wel geloven als je weet dat jij het niet bent maar er 11 man zit te bashen op u van we weten da gij het zijt...
 
Ik blijf er bij: zijn eigen stomme schuld. Niets te maken met klaplopers... Wat is er immers verkeerd aan 24u later een totaal andere verdachte te hebben dan de dag ervoor ? Je gebruikt toch alle info die je hebt ? Dus 24u later kan je ineens info hebben waardoor je je mening helemaal herziet (bvb het feit dat Hendrik Vos toch wel een enorm goede acteur zou moeten zijn mocht al die schaamte gespeeld zijn).
De enige info die hij zelf gebruikte was het feit dat Hendrik stomweg zelf gezegd had dat ze er hem dan maar uit stemmen als het niet Celine blijkt te zijn. Bert had het zelfs zelf helemaal niet meer over of hij dacht dat Hendrik een verrader was of niet, maar was gewoon koppig aan het vasthouden aan de eigen vraag van Hendrik om die avond verbannen te worden. Dus niet alleen was de kans zeer groot dat hij een Bondgenoot eruit wou, het maakte hem bovendien zelf zeer verdacht (al van bij het onbijt).
 
LOL wat een shit show!
Charlotte: wat een flaters toch. Om te beginnen: waarom persé saboteren voor de proef? Als pokerspeler is de math simpel: er is slechts 10% kans dat diegene die je wil vermoorden het schild heeft, terwijl saboteren gevaarlijk is om door de mand te vallen. En dat gebeurt dan ook effectief, als zelfs de altijd afwezige Franky het zo hard opvalt en hij eindelijk zijn nek uitsteekt. En dan die blunder na de Ronde Tafel waarin ze verklapt dat ze zeker niet vermoord zal worden… en dan al dat gebleit, als je die haar lief bent vraag je je toch ook wel af hoe oprecht haar emoties in privé zijn. En hoe vreemd dat ze dan niet bleit omdat ze (gespeeld) verkeerd is en een mede-bondgenoot eruit stemt.
Martine: reden voor Hendrik. WTF kalf. Ge weet al dat de 3 verraders wellicht ook op hem gaan stemmen!
Veronique: dom kalf, jouw stem weggooien met op Guy te stemmen terwijl je Charlotte evenmin vertrouwt.
Elodie: wat doet die daar eigenlijk?!
Sarah: lol, naïef schaap.

Programmamakers: wtf is er ineens met de dolken gebeurd? Of zijn die van vorige afleveringen niet meer bruikbaar (en waarom werden ze dan niet in gezet?).

Nog nooit zo gefrustreerd geweest na een aflevering. Nu had ik echt zin om ‘mijn baksel naar de tv te gooien’.

Je zou denken dat, nu Hendrik zijn drietal op tafel gegooid heeft, het nu een home run wordt voor de bondgenoten, maar dan bedenk je dat daar nog Martine, Sarah en Elodie in zitten :p. Zelfs als de verraders zeggen wie ze zijn, gaan die nog allemaal verschillend stemmen en niet aan een meerderheid komen :p.
 
Wat zei ze dan dat zo opvallend was?
Ik zou ook weten dat ze niet vermoord gaat worden, quasi iedereen verdenkt haar.

Kan zijn dat ik het verkeerd gehoord heb.
Voila, ze moet kalmeren. Hans eruit en de volgende morgen: "zie je wel, waarom zouden de verraders mij ooit vermoorden, nu maken ze mij gewoon extra verdacht en stemmen jullie straks zelf een bondgenoot weg. Zij veilig en twee bondgenoten weg.".
Lijkt mij beste kans om zich te proberen redden en haar "fout" te verminderen. Eventueel Veronique of Frankie nog onder de bus gooien als iemand die dat wil doen, maar niet meteen in de ochtend, daar beter een zaadje planten in de trend van "wie probeert mij al dagen verdacht te maken" en hopen dat Sarah dat dan opwerpt ergens. Bij Frankie kan je aanhalen dat die altijd afzijdig/stil was en dat het verdacht is dat hij zich nu zo dicht bij het einde plots zich opwerpt.
 
Ja die bondgenoten jaman ....

Hoe dom kan je zijn Martine lol
Elodie , wat is je meerwaarde eigl in dit spel?
Sarah , o zo naïef.
Veronique niet slim om voor Guy te gaan als niemand met je meegaat.

Verraders gaan winnen , zie niet in hoe de bondgenoten dit nog gaan kunnen draaien.
 
Terug
Bovenaan