De Verraders S02

Klaasje moet beseffen dat ze zichzelf verbrand heeft en zich opofferen.
De slimste manier is om Charlotte te verleiden en haar de volgende stemronde nog steeds volop voor Klaasje laten gaan. Bart kan Charlotte hierin dan (meer op de achtergrond) volgen en dus ook op Klaasje stemmen.
Klaasje eruit, maar vooral Charlotte (en ook Bart) die dan volledig geschrapt worden van alle verdenkingen en eventueel op zoek kunnen gaan naar een nieuwe verrader. (Maar dat laatste is zelfs niet nodig, met 2 staan ze enorm sterk op dat moment)
Het gaat wel opvallen dat Charlotte niet wordt vermoord als zij verrader is.. Zij is de grootste bedreiging van de verraders.. Dat voelt iedereen.
Ik denk dat het best is dat Klaasje en Charlotte er snel uitliggen en dat de verrader (!) probeert een low profile bondgenoot aan te trekken.

Mij lijkt het best om iemand te vermoorden die op Hans of Jelle gestemt heeft zodat 1 van die twee verdacht wordt. Eens Klaasje eruit gestemt wordt kan je proberen om Charlotte te overtuigen of te vermoorden.

Bart is de enige die ze totaal niet verdenken. En ik zie niet direct in waarom ze hem zouden beginnen te verdenken zolang hij zich bedijst houdt aan de tafel.

Wel leuk om te volgen. Sommige personen spreken me totaal niet aan (zoals die "oude" tante mee hare commentaar op diee Jelle).

Bart is de enige die ze totaal niet verdenken. En ik zie niet direct in waarom ze hem zouden beginnen te verdenken zolang hij zich bedijst houdt aan de tafel.

Wel leuk om te volgen. Sommige personen spreken me totaal niet aan (zoals die "oude" tante mee hare commentaar op diee Jelle).
deed wel een verdacht pleidooi nu ( door niet voor Walter te gaan ).

Heb het eigl niet zo voor die Charlotte , mag er snel uit imo , veel te bazig manupilatief type. Hopelijk maken ze haar verrader en valt ze onmiddelijk door de mand.

Die Charlotte doet ongeveer hetgeen Astrid Coppens vorig seizoen heeft gedaan.

Wel leutig om te volgen, die Elodie is emotioneel een vod alleszins, met minste begint ze te wenen.

Hij was natuurlijk één van de weinigen die, samen met Klaasje, niet op Walter stemde. Ook dat kan opvallen.

Hij was natuurlijk één van de weinigen die, samen met Klaasje, niet op Walter stemde. Ook dat kan opvallen.
Dat zal Charlotte ook wel al door hebben intussen.

Nu, klassiek geval van weerwolven, als er een verrader verdacht is, springt er 9/10 een andere verrader bij in de defensie, in dit geval allebei en gaan ze hangen denk ik.

Tijdens de ronde tafel was het eigenlijk vrij duidelijk dat een overgrote meerderheid op Walter zou stemmen.
Het blijft natuurlijk speculeren, maar Bart en Klaasje hadden eigenlijk ook best op Walter gestemd. Dan stonden ze volledig uit de wind en dan kon niemand, zelfs Charlotte niet, hen achteraf nog verdenken.

Of op Jelle stemmen net zoals heel wat anderen. Nu zijn Bart & Klaasje bijna de enigen die niet op Walter of Jelle gestemd hebben. Door op Jelle te stemmen zit ge tenminste nog wat safe binnen die groep.

Klaasje haar pleidooi ter bescherming van Walter (of bliksemafleiding) is mega verdacht. Haar stem voor Charlotte is nog verdachter (zeker na de exit van Walter). En haar reactie na de exit van Walter zegt gewoon alles.

Wat een sukkels van verraders. Ge kunt het bijna niet slechter spelen.

deed wel een verdacht pleidooi nu ( door niet voor Walter te gaan ).

Heb het eigl niet zo voor die Charlotte , mag er snel uit imo , veel te bazig manupilatief type. Hopelijk maken ze haar verrader en valt ze onmiddelijk door de mand.
Ik juist omgekeerd , charlotte is de enige die het spel het best doorheeft en als bondgenoot het beste werk doet , dan mag ze manipuleren want zo helpt het hen om de overwinning te behalen, de bondgenoten zullen nooit winnen als ze allemaal schaapjes zijn en luisteren wat de verraders hen zeggen.

Of op Jelle stemmen net zoals heel wat anderen. Nu zijn Bart & Klaasje bijna de enigen die niet op Walter of Jelle gestemd hebben. Door op Jelle te stemmen zit ge tenminste nog wat safe binnen die groep.
Ja, inderdaad.
Of op z'n minst, als je je stem moet verdedigen, zou je nog kunnen zeggen: 'ik heb getwijfeld tussen Charlotte, Jelle en Walter'. Maakt je mogelijjs, als verrader, net iets minder verdacht.

Ik juist omgekeerd , charlotte is de enige die het spel het best doorheeft en als bondgenoot het beste werk doet , dan mag ze manipuleren want zo helpt het hen om de overwinning te behalen, de bondgenoten zullen nooit winnen als ze allemaal schaapjes zijn en luisteren wat de verraders hen zeggen.
Ze is mss wat te goed voor dit spel , waardoor ze alle aandacht opeist tenkoste van andere bv's. Die hoeft voor mij niet heel het seizoen te gaan domineren.

Charlotte speelt het toch irritant hard. Maar dan wel beginnen wenen als ze zelf aangevallen wordt.

Spijtig dat niemand vraagt hoe het met haar cryptobeleggingen gaat. Niet zo goed als ze zichzelf pokerspeelster ipv beleggingdsaviseur noemt.
Wie 'crypto' en 'beleggen' in dezelfde zin gebruikt bewijst al er geen hol van te snappen, boek erover geschreven of niet.

Wie 'crypto' en 'beleggen' in dezelfde zin gebruikt bewijst al er geen hol van te snappen, boek erover geschreven of niet.
Behalve voor diegene die er hare boterham mee verdient door webinars en aanverwanten te verkopen.

Ik ben haar tijdje terug beginnen volgen op Instagram, met de idee dat ze af en toe eens een beleggingstip of iets dergelijks in haar stories zou delen.
Maar helaas, zo goed als niks en ook weinig reclame voor haar eigen business, moet ik zeggen (behalve deze week dan).
Het ging vooral over baby's en zwangerschapsperikelen... (ook interessant... hum-hum).

Behalve voor diegene die er hare boterham mee verdient door webinars en aanverwanten te verkopen.
Ja da's dan voor rekening van diegenen die er in trappen. Ik heb daar nog nooit een cent aan uitgegeven en zal dit ook nooit doen. Do your own due diligence is nog het beste.

Dat het een lepe trien is lijkt me idd. overduidelijk. Je ziet het echt aan alles, lichaamstaal, manier van communiceren/manipuleren...

Da's zo'n type als haar partner een scheve schaats zou rijden dat ze dat gewoon in no time doorheeft

Ik snap echt niet waarom Walter een foutje maakte (als verrader) door bij het binnenkomen van het ontbijt te zeggen "ik leef"
da's toch gewoon een grap, die je zowel als bondgenoot en verrader kan maken?

Ik snap echt niet waarom Walter een foutje maakte (als verrader) door bij het binnenkomen van het ontbijt te zeggen "ik leef"
da's toch gewoon een grap, die je zowel als bondgenoot en verrader kan maken?

Mja, het kwam toch raar over. Als bondgenoot ben je zo gefocust op wie van de 4 zal vermoord zijn, en dan komt iemand anders binnen met 'ik leef'. Het zou een grapje kunnen zijn maar het was natuurlijk zo niet bedoeld, dus aan de onmiddellijke reacties erop kan iemand wel zien dat Walter zelf schrok van mijn misstap. Ik meen trouwens dat vorig seizoen er een gelijkaardige fout gebeurde bij het ontbijt (ik meen dat een verrader al zei dat X dus vermoord was terwijl er ook nog iemand anders ontbrak en moest binnenkomen).

Mijn dochter wil persé ook die extra dingen op VTM Go zien en De Ronde Tafel is soms wel interessant om te horen wat voor andere dingen er nog gezegd en gedaan worden die de uitzending niet haalde. Maar in de eerste 2 afleveringen flaterden ze daar wel door bondgenoten uit te nodigen nog voordat ze dus uit het spel gevlogen waren, en die dan onvermijdelijk wel teveel van de sluier oplichtten. Bvb Imke in aflevering 2 die zei dat het wel een godsgeschenk was dat Walter op de eerste avond al een cringe pleidooi tegen haar afstak wat ze een 'godsgeschenk' vond, waaruit je wel kon afleiden dat Walter vrij snel ontmaskerd zou worden. Aan haar manier van praten kon je ook afleiden dat ze het toch verschillende dagen zal volhouden.

ik meen dat een verrader al zei dat X dus vermoord was terwijl er ook nog iemand anders ontbrak en moest binnenkomen).
Was het niet iets in de trant van dat een verrader zei: "zij zal nu wel binnenkomen", terwijl de bondgenoten nog niet wisten of het een hij of zij was die zou komen.

hoeveel keer mogen de verraders iemand vragen om over te stappen? want ik vind het onzin eigenlijk max 1keer zou nog cava zijn maar nu kan je elke keer iemand vragen als je nog met 2 bent

Terug
Bovenaan