Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is meestal de generatie die achter komt die het hoog in hun bol heeft omdat ze niet anders gewend zijn.
Van Victor en Marie kan ik dat nu wel niet zeggen.
Hoe minder die mens doet hoe veiliger.Klopt me schoonbroer heeft nog vakantiejob gedaan in Plopsa met Viktor. Al moest hij dacht ik niet te veel doen daar![]()
Klopt me schoonbroer heeft nog vakantiejob gedaan in Plopsa met Viktor. Al moest hij dacht ik niet te veel doen daar![]()
Ik vond hun appartementen zeer eenvoudig, zeker geen luxe waar die in wonen. Vik zijn mokke lijkt me dan wel in luxe te baden, G-klasse, privé-jets, continu op reis?Alhoewel ze beiden werken binnen Studio100, denk ik nu ook niet dat ze alles altijd zomaar in de schoot geworpen gekregen hebben.
Je moet kwaliteit natuurlijk wel herkennen…Ik vond hun appartementen zeer eenvoudig, zeker geen luxe waar die in wonen. Vik zijn mokke lijkt me dan wel in luxe te baden, G-klasse, privé-jets, continu op reis?
Ik heb het over de appartementen van Viktor en marie. Niet het dakappartement van Gert.Je moet kwaliteit natuurlijk wel herkennen…
De lampen zijn van brokis en zijn 1500a2000 per stuk en er hangen er wel een aantal.
Zetel is van Edra en zit tussen de 20-25k
Ze laten ook altijd maar bepaalde delen zien dus moeilijk echt volledig te vatten, maar ik weet niet wat luxe verder moet voorstellen.
Is gewoon een zeer knappe moderne stijl en geen kitsch of marmer of whatever.
En dat allemaal met studentenkoten en vastgoed.Luxe die getoond wordt bij familie Puttemans is idd wel paar klasses hoger. Die Sarah loopt dagelijks al met 50k rond haar vingers\polsen(excl horloge dus daar kan nog eens zoveel bij misschien want denk dat ze een patek had ook). Vader ook met Richard Mille, moeilijk te schatten maar kan 100-500k range zijn ofzo.
Omdat ze eerst een stabiele relatie moeten hebben dacht ik, Marie is normaal ook al lang samen met Jef.Iemand een idee waarom de Vik zijn lief er eigenlijk nooit in voorkomt?

I feel ya, ik riep dat hier naar de tv telkens ze woman zeiden ipv womenHet valt me op dat het nogal pover gesteld is met de talenkennis van dat hele gezin.
Eerst dat Frans in Saint-Tropez (vooral van Marie dan), nu onlangs dat abominabel Engels toen ze Viktor gingen steunen in de Carré.
"What woman want" x 30. Je gaat me nu toch niet zeggen dat die nog nooit "women" ergens hebben gehoord?![]()

Laten we nu niet veel talenkennis verwachten van een west vlaamse he, laat ze maar eerst focussen op het nederlandsHet valt me op dat het nogal pover gesteld is met de talenkennis van dat hele gezin.
Eerst dat Frans in Saint-Tropez (vooral van Marie dan), nu onlangs dat abominabel Engels toen ze Viktor gingen steunen in de Carré.
"What woman want" x 30. Je gaat me nu toch niet zeggen dat die nog nooit "women" ergens hebben gehoord?![]()

Maar liefje, waarom ben je zo streng?Laten we nu niet veel talenkennis verwachten van een west vlaamse he, laat ze maar eerst focussen op het nederlands![]()
Hela!Laten we nu niet veel talenkennis verwachten van een west vlaamse he, laat ze maar eerst focussen op het nederlands![]()