Het wordt wel eens tijd dat de ideale wereld eens iets nieuws verzint. De mop is al te veel gemaakt ondertussen :p
 
Zijn er nog mensen die de sexuele spanning/energie merken tussen Victor en zijn schoonma ?

Idem hier omdat ik dat hier ne keer heb gelezen en als ge er op let dan valt dat op maar die komen gewoon goed overeen, denk ik :unsure:
 
In een thread op Reddit komt de familie Verhulst er wel niet al te best uit, al valt dat met een korrel zout te nemen natuurlijk.
Solid gold :laugh:
At the toilets of a media event + party in the late ‘90s Gertje once pied in the urinal next to me and said “dat kan deugd doen eh, zo is goe pissen, beter dan klèirkomen!!” - not the words I was expecting coming out of his mouth, but memorable…
Gert Verhulst en familie zijn een bende fakers, allemaal nogal omhoog gevallen en tegelijk ongelooflijk plat volk (ben geen fan van zen dochter, man man, wat is dat voor een zeg). Zen vrouw was wel heel anders eens ze wist dat ik men hele leven Bouviers gehad heb.
 
In een thread op Reddit komt de familie Verhulst er wel niet al te best uit, al valt dat met een korrel zout te nemen natuurlijk.

Zo raar om die thread te lezen in het Engels terwijl iedereen daar gewoon uit België komt en Nederlands spreekt

:rofl:
Vanya Wellens (Femke from Thuis) once cornered me in highschool and screamed at me/insulted me for half an hour, I thought she was going to hit me. She was very angry that I broke up with a friend of hers. We were both around 16 at the time though.

Antwoord:
I just cracked up trying to picture this. Was it as badly acted as on the show?
 
Die seksuele spanning is tot nu toe een pak minder dan de vorige seizoenen. Nu doen ze normaal tegen mekaar.
Toen was het alsof ze een geheime relatie hadden ofzo..was best weird. Nuja, ken ook niemand die zo goed overeenkomt met zijn ouders/stiefouders...dus misschien ligt het aan mij :p
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die buurvrouw toen dat alarm afging :laugh:

Die chalet zou te huur zijn voor 30k per week (eten en drank inbegrepen) tot bijna 70k in hoogseizoen met onder andere prive ski monitor, champagne en 4 gangen menu…

 
  • Wow
Waarderingen: 515
Die buurvrouw toen dat alarm afging :laugh:

Die chalet zou te huur zijn voor 30k per week (eten en drank inbegrepen) tot bijna 70k in hoogseizoen met onder andere prive ski monitor, champagne en 4 gangen menu…

Geen enkele Chalet is 30k per week waard. Het zijn enkel mensen waarvoor 30k voelt als 3K die dat huren.
 
Die buurvrouw toen dat alarm afging :laugh:

Die chalet zou te huur zijn voor 30k per week (eten en drank inbegrepen) tot bijna 70k in hoogseizoen met onder andere prive ski monitor, champagne en 4 gangen menu…


Zonder skipas? :unsure:
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Die buurvrouw toen dat alarm afging :laugh:

Die chalet zou te huur zijn voor 30k per week (eten en drank inbegrepen) tot bijna 70k in hoogseizoen met onder andere prive ski monitor, champagne en 4 gangen menu…

Da's toch degoutant? Ok hij heeft het geld, maar zelfs met dat geld zou ik 30k te veel vinden voor een chalet
 
Terug
Bovenaan