De Verhulstjes

De Verhulstjes Seizoen 3

In een thread op Reddit komt de familie Verhulst er wel niet al te best uit, al valt dat met een korrel zout te nemen natuurlijk.
He's a massive asshat. He's purely focused on money. Puts on a smile for the camera, but don't you DARE talk to him when the camera is off. His time is more precious than that of European nation leaders. Unless you're paying him thousands by the hour, DON'T talk to him. Kids want his autograph? Fuck'em. A photo op with a kid? Well, are the parents paying? Then get out of his face. Everything is about his big fancy villa and getting his talentless son a leg up into the media world. Camera turns off, smile dissapears, Gertje walks off stage calling his lawyer, presumably about their purchase of some villa in spain or some private plane flight.

Source: know several people who volunteer security for events, who've worked with hundreds of belgian celebrities. There's ones who will make coffee for the volunteers. The (larger) second type, there's ones who appreciates the stuff and amenities made ready in their waiting room to help them relax for a show. And lastly here's those who throw a fit about not having champagne and caviar now, now, now! And dont you dare look at them with your mortal eyes. Karen Dahmen is the first type. She lives for being kind and for the kids. Gert Verhulst is the third type. He (and to a lesser extent, his below-average intelligence nepotistic son) are the most vile people I've ever had the dissapointing displeasure of meeting.

:laugh:

Ik pak zoiets toch met ne vrij grote korrel zout. Ge kunt altijd es iemand tegenkomen die net dan een slechte dag of moment heeft. Dat gaat dan snel online, terwijl de misschien duizenden mensen die een positieve ervaring hadden dat natuurlijk niet schreeuwerig op internet gaan zetten.

Ik heb ooit eens een Samson & Gert kerstshow achter de schermen meegemaakt omdat ik iemand kende die de toenmalige rechterhand van Gert was. Redelijk hilarische ervaring om tijdens de pauze met alle acteurs aan de koffie te zitten, behalve Gert. Hij was kwaad dat Samson (toen Peter Theyssen) ni enthousiast genoeg bewoog tijdens de show en wilde dus niet naar beneden komen 🤣 meneer Spaghetti was veruit het vriendelijkst 👀

Iedereen kan idd een slechte dag hebben.

als je zag dat Marie daar op die meet & greet helemaal mottig zat en pas overgegeven had, dan zijn er mss ook mensen die denken van amai, marie in het echt was toch niet zo enthousiast.

Ik ben al bij meneer spaghetti thuis geweest en dat viel wel mee, was heel kort. Zijne vent is alleszins super vriendelijk ook.

Ik pak zoiets toch met ne vrij grote korrel zout. Ge kunt altijd es iemand tegenkomen die net dan een slechte dag of moment heeft. Dat gaat dan snel online, terwijl de misschien duizenden mensen die een positieve ervaring hadden dat natuurlijk niet schreeuwerig op internet gaan zetten.
Natuurlijk, dat zijn momentopnames en van bekende mensen wordt altijd verwacht dat die even spontaan en plezant en vriendelijk zijn in het echt als op het scherm en dat is geen realistische verwachting. Who cares dat Gert Verhulst in het echt een neurk van een vent is tegenover onbekenden?

Ook niet vergeten dat "die ene handtekening op dat ene moment" waar mensen om vragen, voor zo'n BV een van zulke tientallen momenten is die ze per week of mss zelfs per dag meemaken. Ik kan dus heus begrijpen dat ge als BV niet te vriendelijk en spontaan gaat doen en met iedereen op de foto gaat, want anders hebt ge nooit nog rust.

Ook niet vergeten dat "die ene handtekening op dat ene moment" waar mensen om vragen, voor zo'n BV een zulke tientallen momenten is die ze per week of mss zelfs per dag meemaken. Ik kan dus heus begrijpen dat ge als BV niet te vriendelijk en spontaan gaat doen en met iedereen op de foto gaat, want anders hebt ge nooit nog rust.
En die roem, aandacht en decadente feestjes kunnen ook wel eens naar je hoofd stijgen. Niet dat elke BV coke zit te snuiven en neerkijkt op het plebs, maar bekend zijn doet iets met een mens en het is niet verwonderlijk dat sommige bekende mensen wel eens van 't paadje geraken of buitengewoon arrogant worden ("weet gij wel niet wie ik ben?").

In Oostduinkerke eens op vakantie geweest een straat of twee van Gert zijn villa. Op een dag kwamen we met de auto terug en wouden we de oprit oprijden, maar er stonden vier mensen op straat te praten, net voor de oprit. Even geclaxonneerd en ze gingen vriendelijk en direct uit de weg. Het waren Gert en Ellen die samen met James en zijn vriend en de honden gaan wandelen. Maakten er helemaal geen spel van.

Mijn vrouw zat achter het stuur, dus we hebben helaas wel een kans laten liggen om James een ongeluk te laten krijgen. :sop:

In Oostduinkerke eens op vakantie geweest een straat of twee van Gert zijn villa. Op een dag kwamen we met de auto terug en wouden we de oprit oprijden, maar er stonden vier mensen op straat te praten, net voor de oprit. Even geclaxonneerd en ze gingen vriendelijk en direct uit de weg. Het waren Gert en Ellen die samen met James en zijn vriend en de honden gaan wandelen. Maakten er helemaal geen spel van.
Gert gaat af en toe ook wel eens uit in Oostduinkerke en daar hoor ik van vrienden die al eens een babbeltje met hem geslagen hebben toch enkel positieve verhalen over hoe down to earth hij is. Zelf heb ik hem nog nooit ontmoet, alleen maar in de verte hem een paar keer gezien.

Het zal wel afhangen van welke sfeer er is zeker? Op het werk is hij misschien veel harder dan je zou verwachten, maar dat is misschien ook de reden dat hij het zo ver geschopt heft.
En handtekeningen en foto's in je vrije tijd, ik zou er ook wel voor passen eigenlijk.

Op het werk is hij misschien veel harder dan je zou verwachten, maar dat is misschien ook de reden dat hij het zo ver geschopt heft.
Dit vooral denk ik. Je stampt niet zo iets uit de grond door altijd braaf en vriendelijk te zijn. En misschien is hij verder gewoon een beetje nors van aard (daarom niet slecht bedoeld) terwijl velen hem vooral als de "vrolijke Gert van Samson" kennen hè.

Het vierde seizoen is begonnen, de vaste stek lijkt deze keer Saint-Tropez te zijn. Marcel, een van de 2 honden, komt daar nog in voor maar wijn overlijden zal in een van de afleveringen wss aan bod komen.

In de tweede aflevering komt ook James Cooke zijn opwachting maken, tot spijt van wie het benijdt. Hopelijk is die er weer snel van door ipv tot het einde te blijven hangen.

Het vierde seizoen is begonnen, de vaste stek lijkt deze keer Saint-Tropez te zijn. Marcel, een van de 2 honden, komt daar nog in voor maar wijn overlijden zal in een van de afleveringen wss aan bod komen.

In de tweede aflevering komt ook James Cooke zijn opwachting maken, tot spijt van wie het benijdt. Hopelijk is die er weer snel van door ipv tot het einde te blijven hangen.
Het is lichte entertainment , maar khad toch het gevoel dat mijn hersencellen aan het afsterven waren halverwege .

Die hebben al een maand geen nieuwe content geupload naar youtube. Ze waren nogthans echt goed bezig!
DIW heeft een winterstop maar vanaf maandag 16 januari zijn ze terug, hopelijk met De Verhulstjes. Play4 heeft Jan Jaap binnen gehaald die nu een zondagsshow zal presenteren, het is afwachten of die ook hetzelfde zal proberen deze zondag.

Dat het lamlendige leventje van deze Verhulstjes nog zoveel kijkers behaalt zegt wsl alles over de complete debilisering van een groot deel van het kijkerspubliek.
Die villa van 6 miljoen in Saint Tropez hebben we ook wel gezien.

Hopelijk kunnen ze vorig seizoen toppen.
Al zullen ze hard hun best moeten doen.
Met deze uitspraak van Vic heb ik serieus strike gelegen

"Met boter maak je een stront goed"

Terug
Bovenaan