De Verhulstjes

De Verhulstjes Seizoen 3

Das wel chill zo’n chalet bouwen en op een paar weken verhuur is die afbetaald.

Wie geeft daar nu 30k aan alle. Iedereen en zijnen hond weet toch dat dat teveel is

Toch zeker voor die chalet, daar is nu toch niks speciaals aan?

HLN + artikel maar het is alleszins mooier op de foto’s dan ze lieten zien op tv.

Ken de gangbare prijzen nu niet voor een “gewone” chalet in die regio, maar 1.000 EUR/man (zonder catering) als ge met 12 zijt, valt best nog wel mee vind ik.

Er zijn in de bergen inderdaad véél gekkere dingen te vinden. Dus ik vind dat voor gertje - gelet zijn vermogen - nog 'bescheiden'.

Sowieso ook plezant dat ze naar St. Anton/Tirol gaan i.p.v. Courchevel ofzo.

Er zijn in de bergen inderdaad véél gekkere dingen te vinden. Dus ik vind dat voor gertje - gelet zijn vermogen - nog 'bescheiden'.

Sowieso ook plezant dat ze naar St. Anton/Tirol gaan i.p.v. Courchevel ofzo.
Inderdaad, al is St. Anton nu niet bepaald bekend om een prijsbreker skigebied te zijn he... Maar bon, hij had ook naar Verbier, Courchevel of Gstaad kunnen gaan.

Ik vind die al bij al nog vrij bescheiden overkomen gezien het mega kapitaal waar hij op kan teren. Al lijkt zijn vennoot Bourlon (en jou werkgever aan je profielfoto te zien ;)) me wat dat betreft nog een tikje bescheidener. Die woont hier: https://goo.gl/maps/qSd6jtoJKuudEXVJ8

Ding is dat hij in dit seizoen ook niet staat te showen genre "hey kijk ik huur dit voor 30k/week". Mocht je de prijs niet kennen, had 1000-2000€/week ook gekunnen. Het is de media die met die cijfers afgekomen is en heel het ding opblaast.
En wie weet huurt hij het van een kennis voor een appel en een ei hé :).

Vond zijn villa in Frankrijk dan wel decadenter tbh. Dat is een woning die voor hetzelfde bedrag verhuurd wordt.
En weet ge, moest Gert nu nen dommerik zijn dat viavia zo rijk zou zijn geworden..oké dan kunde commentaar hebben. Maar hier heeft diene alles van 0 uit de grond gestampt, hij heeft het ook verdiend. Voor de jaloerse mensen ==> Doe het hem maar na hé..
Het mooie aan hem is dat hij zoveel bezit en eigenlijk super simpel blijft. Ge ziet em een ei op zn tapijt smossen..en da wordt er niet eens uit gecut enzo :laugh:

Volledig gelijk hierboven, zeer down to earth en volledig gegund.

Wat anders dan sommige omhooggevallen types van Sky is the limit die het met veel minder moeten doen maar wel hoger van den toren blazen.

Heb het gevoel dat die kinderen elk seizoen meer en meer een typetje/karikatuur van zichzelf worden. Minste seizoen tot nu toe

En dat is allemaal op TV dus onkost voor programma he

Skivakantie is gedaan, ze hebben 2 halve dagen beetje geskied precies en hoe lang waren ze daar?

Heb het gevoel dat die kinderen elk seizoen meer en meer een typetje/karikatuur van zichzelf worden. Minste seizoen tot nu toe
Ze zijn nu in Antwerpen geweest, Amsterdam, hun kustverblijf en dan de bergen, denk dat ze op zoek waren naar extra content.
Ik denk dat ze na 2 seizoenen idd in een rol vervallen, ondertussen lijken de ideeën ook wat op qua activiteiten. Het einde was ook wat afgeraffeld "het is hier schoon, goed dat we in de bergen zitten" en gewoon voorbij.

Ik had eigenlijk gedacht dat ze dat penthouse in Antwerpen nog meer gingen showen maar toen waren ze weg na 2 episodes, een tegenvaller.

En dat is allemaal op TV dus onkost voor programma he

Skivakantie is gedaan, ze hebben 2 halve dagen beetje geskied precies en hoe lang waren ze daar?
Ben 1 keer op skivakantie geweest en heb ook maar 1 keer op de latten gestaan ze :p

Terug
Bovenaan