Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's toch degoutant? Ok hij heeft het geld, maar zelfs met dat geld zou ik 30k te veel vinden voor een chalet
Toch zeker voor die chalet, daar is nu toch niks speciaals aan?
Inderdaad, al is St. Anton nu niet bepaald bekend om een prijsbreker skigebied te zijn he... Maar bon, hij had ook naar Verbier, Courchevel of Gstaad kunnen gaan.Er zijn in de bergen inderdaad véél gekkere dingen te vinden. Dus ik vind dat voor gertje - gelet zijn vermogen - nog 'bescheiden'.
Sowieso ook plezant dat ze naar St. Anton/Tirol gaan i.p.v. Courchevel ofzo.
) me wat dat betreft nog een tikje bescheidener. Die woont hier: https://goo.gl/maps/qSd6jtoJKuudEXVJ8
.
Tzijn moeilijke tijden voor iedereen héZe eten dat ei van op het tapijt zelfs nog op!

Rijken geven aan heel veel zaken veel te veel geld, goed voor de economieDa's toch degoutant? Ok hij heeft het geld, maar zelfs met dat geld zou ik 30k te veel vinden voor een chalet
Ze zijn nu in Antwerpen geweest, Amsterdam, hun kustverblijf en dan de bergen, denk dat ze op zoek waren naar extra content.Heb het gevoel dat die kinderen elk seizoen meer en meer een typetje/karikatuur van zichzelf worden. Minste seizoen tot nu toe
Ben 1 keer op skivakantie geweest en heb ook maar 1 keer op de latten gestaan zeEn dat is allemaal op TV dus onkost voor programma he
Skivakantie is gedaan, ze hebben 2 halve dagen beetje geskied precies en hoe lang waren ze daar?

En dat soort mensen maakt het voor de echte skiers dus veel duurder abooo!Ben 1 keer op skivakantie geweest en heb ook maar 1 keer op de latten gestaan ze![]()
Ze zorgen er wel voor dat de piste niet nog drukker is!En dat soort mensen maakt het voor de echte skiers dus veel duurder abooo!