In vorige seizoenen kon je wel opmerken aan de kinderen dat ze een bepaalde standaard gewoon zijn door hun financiële situatie. Kvind het daarom leuk als Gert ze dan lekker de grond in boort :D
 
Het is meestal de generatie die achter komt die het hoog in hun bol heeft omdat ze niet anders gewend zijn.

Van Victor en Marie kan ik dat nu wel niet zeggen.

Alhoewel ze beiden werken binnen Studio100, denk ik nu ook niet dat ze alles altijd zomaar in de schoot geworpen gekregen hebben.
Dat kinderen terecht komen binnen de onderneming van hun vader, is op zich ook wel normaal en zult ge bij veel bedrijven wel zien.
Viktor deed vroeger dacht ik ook gewoon doodgewone vakantiejobs als magazijnier binnen Studio100.
Hun standaard zal hoe dan ook hoger liggen dan die van andere twintigers, maar ze hebben het idd niet hoog in hun bol en hebben volgens mij genoeg realiteitsbesef op dat vlak.
 
Alhoewel ze beiden werken binnen Studio100, denk ik nu ook niet dat ze alles altijd zomaar in de schoot geworpen gekregen hebben.
Ik vond hun appartementen zeer eenvoudig, zeker geen luxe waar die in wonen. Vik zijn mokke lijkt me dan wel in luxe te baden, G-klasse, privé-jets, continu op reis?
 
Ik vond hun appartementen zeer eenvoudig, zeker geen luxe waar die in wonen. Vik zijn mokke lijkt me dan wel in luxe te baden, G-klasse, privé-jets, continu op reis?
Je moet kwaliteit natuurlijk wel herkennen…
De lampen zijn van brokis en zijn 1500a2000 per stuk en er hangen er wel een aantal.
Zetel is van Edra en zit tussen de 20-25k
Ze laten ook altijd maar bepaalde delen zien dus moeilijk echt volledig te vatten, maar ik weet niet wat luxe verder moet voorstellen.
Is gewoon een zeer knappe moderne stijl en geen kitsch of marmer of whatever.

Luxe die getoond wordt bij familie Puttemans is idd wel paar klasses hoger. Die Sarah loopt dagelijks al met 50k rond haar vingers\polsen(excl horloge dus daar kan nog eens zoveel bij misschien want denk dat ze een patek had ook). Vader ook met Richard Mille, moeilijk te schatten maar kan 100-500k range zijn ofzo.
 
Je moet kwaliteit natuurlijk wel herkennen…
De lampen zijn van brokis en zijn 1500a2000 per stuk en er hangen er wel een aantal.
Zetel is van Edra en zit tussen de 20-25k
Ze laten ook altijd maar bepaalde delen zien dus moeilijk echt volledig te vatten, maar ik weet niet wat luxe verder moet voorstellen.
Is gewoon een zeer knappe moderne stijl en geen kitsch of marmer of whatever.
Ik heb het over de appartementen van Viktor en marie. Niet het dakappartement van Gert.

Luxe die getoond wordt bij familie Puttemans is idd wel paar klasses hoger. Die Sarah loopt dagelijks al met 50k rond haar vingers\polsen(excl horloge dus daar kan nog eens zoveel bij misschien want denk dat ze een patek had ook). Vader ook met Richard Mille, moeilijk te schatten maar kan 100-500k range zijn ofzo.
En dat allemaal met studentenkoten en vastgoed.
 
Iemand een idee waarom de Vik zijn lief er eigenlijk nooit in voorkomt?
Omdat ze eerst een stabiele relatie moeten hebben dacht ik, Marie is normaal ook al lang samen met Jef.
Ik denk dat Gert niet wilt dat elke 'flirt' van hun kinderen mee in de serie komt, maar pas als ze bijna als familie beschouwd worden.

Maar ik had ergens gelezen dat Sarah er dit seizoen wel eens in zou voorkomen.
 
Het valt me op dat het nogal pover gesteld is met de talenkennis van dat hele gezin.

Eerst dat Frans in Saint-Tropez (vooral van Marie dan), nu onlangs dat abominabel Engels toen ze Viktor gingen steunen in de Carré.

"What woman want" x 30. Je gaat me nu toch niet zeggen dat die nog nooit "women" ergens hebben gehoord? :unsure:
 
Het valt me op dat het nogal pover gesteld is met de talenkennis van dat hele gezin.

Eerst dat Frans in Saint-Tropez (vooral van Marie dan), nu onlangs dat abominabel Engels toen ze Viktor gingen steunen in de Carré.

"What woman want" x 30. Je gaat me nu toch niet zeggen dat die nog nooit "women" ergens hebben gehoord? :unsure:
I feel ya, ik riep dat hier naar de tv telkens ze woman zeiden ipv women 😆
 
Het valt me op dat het nogal pover gesteld is met de talenkennis van dat hele gezin.

Eerst dat Frans in Saint-Tropez (vooral van Marie dan), nu onlangs dat abominabel Engels toen ze Viktor gingen steunen in de Carré.

"What woman want" x 30. Je gaat me nu toch niet zeggen dat die nog nooit "women" ergens hebben gehoord? :unsure:
Laten we nu niet veel talenkennis verwachten van een west vlaamse he, laat ze maar eerst focussen op het nederlands :nono:
 
:laugh:

y9OiSmn.png
 
Terug
Bovenaan