Gewoon plezante tv. Gert lijkt me echt wel een toffe mens, Viktor daarentegen, dat is "humor" van een 15jarige
Knap appartement daar in Antwerpen
 
eitjes van de grond eten is blijkbaar ook normaal tegenwoordig.... serieus, het niveau is massa's omlaag gegaan. niet dat het al hoog was, het was voornamelijk entertainend, maar nu ergerde ik me enorm aan het iq van die familie.

Die hond had al lang een spuitje moeten krijgen denk ik soms. Om zo een hondenliefhebber te zijn, wordt die soms toch enorm aan zijn lot overgelaten
 
Ik denk dat ze Marcel gewoon niet kunnen los laten, ook al ziet de hond ervan af. Het onophoudelijk blaffen als ze vertrekken zien ze wss als een teken van affectie.

Ik vraag me af of we meer gaan zien van de penthouse want ik denk dat het nu vooral de keuken, de living ernaast en de "hondenkamer" is. Er zou een hottub zijn en een mooie centrale haard, maar of die in beeld komen, mss houden ze dat voor later.
 
eitjes van de grond eten is blijkbaar ook normaal tegenwoordig.... serieus, het niveau is massa's omlaag gegaan. niet dat het al hoog was, het was voornamelijk entertainend, maar nu ergerde ik me enorm aan het iq van die familie.

Die hond had al lang een spuitje moeten krijgen denk ik soms. Om zo een hondenliefhebber te zijn, wordt die soms toch enorm aan zijn lot overgelaten
Gij doet precies of da ei laten vallen, gescript was :unsure:

het siert hen dat ze beide op hun knieën zaten om da ei terug op hun pistolet te smijten ipv de kuisvrouw te bellen terwijl ze een nieuw tapijt bestellen
 
Gij doet precies of da ei laten vallen, gescript was :unsure:

het siert hen dat ze beide op hun knieën zaten om da ei terug op hun pistolet te smijten ipv de kuisvrouw te bellen terwijl ze een nieuw tapijt bestellen
als mijn ei op de mat valt, dan kuis ik dat op en smijt ik dat in de pot voor de kippen en niet tussen mijn pistolet om die daarna op te eten.... en zeker niet als er honden of katten rondlopen
 
als mijn ei op de mat valt, dan kuis ik dat op en smijt ik dat in de pot voor de kippen en niet tussen mijn pistolet om die daarna op te eten.... en zeker niet als er honden of katten rondlopen
Sja, kan u verzekeren dat zij niet de enige familie zullen zijn die iet opeten dat op de grond is gevallen
 
Ik denk dat ze Marcel gewoon niet kunnen los laten, ook al ziet de hond ervan af. Het onophoudelijk blaffen als ze vertrekken zien ze wss als een teken van affectie.

Ik vraag me af of we meer gaan zien van de penthouse want ik denk dat het nu vooral de keuken, de living ernaast en de "hondenkamer" is. Er zou een hottub zijn en een mooie centrale haard, maar of die in beeld komen, mss houden ze dat voor later.
Als er in de keuken zitten zie je op het terras de jacuzzi staan.

Qua intellect zit Viktor volgens mij net tussen Marcel en Leo in
 
Wat ik me nu al wel 2 seizoenen afvraag, is die Marie écht zo of speelt die de ganse tijd een typetje?
 
Dus Victor en Kobe hebben iemand die hun set op voorhand in elkaar steekt? Ja zo kan ik het ook ze. :sop:

Zoals alle influencer DJ's. Of dacht je dat die allemaal plots op 1,2,3 kunnen draaien?

Iemand die toevallig weet welk programma dat ze gebruikten om die nummers in elkaar te steken? Was dit Logic Pro?

Kan ook Ableton zijn. Ik heb vroeger met Ableton nog mixtapes ineen gestoken, werkt fijn.

Ik ben wel fan van Victor. Lijkt mij een zalige down to earth kerel.
Ook gewoon eerlijk dat die dat van die DJ-set gewoon op tv laat zien.
 
Terug
Bovenaan