Toch een schoon koppel hè

wqOEB0y.png
 
Bij die scene vond ik het echt maar een rare vibe. En al die effort dat zij doet voor wanneer Viktor het record van Gert probeert te verbreken.
Ik vraag me af of ze dat zelf niet doorhebben dat dat een beetje raar overkomt op TV.

Niet vergeten dat het tv is en daar dus ook voortdurend een cameraploeg en redactie bij lopen die ook wel het een en het ander zullen "sturen". Niet dat ik daarmee wil zeggen dat heel het programma fake is (integendeel, qua sfeer en karakter zijn ze volgens mij heus wel zichzelf) maar men zal heus wel eens "het zou mss leuk zijn als..."-suggesties doen tijdens de opnames.
 
Niet vergeten dat het tv is en daar dus ook voortdurend een cameraploeg en redactie bij lopen die ook wel het een en het ander zullen "sturen". Niet dat ik daarmee wil zeggen dat heel het programma fake is (integendeel, qua sfeer en karakter zijn ze volgens mij heus wel zichzelf) maar men zal heus wel eens "het zou mss leuk zijn als..."-suggesties doen tijdens de opnames.
Ik ben er van overtuigd dat er heel veel in bepaalde richtingen gepushed wordt (zonder dat het daarvoor volledig fake wordt).
Maar die vibe tussen Viktor en Ellen is toch iets dat je liever niet hebt lijkt me.
Zeker als Gert zich daar bewust van is zou ik dat toch maar cringe vinden.
Ik geloof niet dat er echt iets is tussen Viktor en Ellen, maar het komt wel zo over soms op TV.
 
Het kan toch alleen maar positief zijn dat Ellen goed overeenkomt met de kinderen van haar man? Viktor heeft ook gewoon een vriendin he.
 
Vind het op zich toch jammer dat het weer gedaan is, keek het wel graag.

Gertje is toch op zich nogsteeds vrij down to earth om rich af te zijn.
Rijdt gewoon S-klasse zoals je van een zakenman verwacht.

Heeft geen lambo's, spuit geen flessen leeg, heeft zelfs geen persoonlijke nummerplaten.
 
Vind het op zich toch jammer dat het weer gedaan is, keek het wel graag.

Gertje is toch op zich nogsteeds vrij down to earth om rich af te zijn.
Rijdt gewoon S-klasse zoals je van een zakenman verwacht.

Heeft geen lambo's, spuit geen flessen leeg, heeft zelfs geen persoonlijke nummerplaten.

Klassiek geval van (nouveau) rich vs wealthy.

Rich pakt er graag mee uit om te laten zien dat ze rijk (geworden) zijn aan de buitenwereld, wealthy schreeuwt het niet van de daken (hey, van de meeste wealthy is het gewoon algemeen geweten) maar leeft gewoon luxueus zonder een onuitstaanbare ass te worden.
 
Die kinderen storen me mateloos. Ik kijk dan ook enkel nog maar mee omdat het hier op de achtergrond speelt.

Op zich vind ik Gert en zijn werk wel interessant om volgen.
 
Dat Viktor perse moest meedoen in die premiere of de boel op stelten zet tijdens de repetitie. Denk als regisseur dat ge u dan toch moet inhouden, maar ja, het is de zoon van eh. Marie lijkt wel minder aandacht nodig te hebben.
 
bwah, dat van de repetitie leek me gewoon een momentopname waar iedereen eens in meeging voor de leut, leek me sowieso niet de meest serieuze repetitie te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Dat Viktor perse moest meedoen in die premiere of de boel op stelten zet tijdens de repetitie. Denk als regisseur dat ge u dan toch moet inhouden, maar ja, het is de zoon van eh. Marie lijkt wel minder aandacht nodig te hebben.

Als ge u daar al aan stoort… laat die toch doen, leverde toch leuke televisie op.
 
Die kinderen storen me mateloos. Ik kijk dan ook enkel nog maar mee omdat het hier op de achtergrond speelt.

Op zich vind ik Gert en zijn werk wel interessant om volgen.

zijn werk? :D

Dat vind ik net een enorm gemis, dat we Gert niet zien als hij naar Studio 100 gaat etc. Had de zakenman Gert ook wel eens willen bezig zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die heeft denk ik al zoveel van zijn aandelen verkocht dat hij daar bijna niet meer voor werkt. Misschien nog 10 vergaderingen per jaar ofzo
 
Tjah, kat kerkhofs is ook DJ ( vraag me nog altijd af hoe die in de media geraakt is, waarschijnlijk door 20 keer in Gert Latenight te komen)
, Sven ornelis ( misschien toffe pee), maar dat is ook geen mixtalent, dat is evenveel dj als wij dj waren tijdens de fuifjes in het 6e leerjaar met onze 2 kanaalsmengpaneeltjes van jb systems. Beetje final countdown "mixen" met simply the best.
Kath Kerkhofs?
Kijk eens naar haar vader en nonkel en je weet het antwoord op uw vraag. Dat haar vent een bekende Rode Duivel is zal zeker ook niet in haar nadeel gespeeld hebben.
 
zijn werk? :D

Dat vind ik net een enorm gemis, dat we Gert niet zien als hij naar Studio 100 gaat etc. Had de zakenman Gert ook wel eens willen bezig zien.
Ja dat bedoel ik hè. Wil hem wel eens mee reien achter de scheren bij de tafel van vier of andere programma’s, beleid bij studio 100 etc.
 
Terug
Bovenaan